0

جدیدترین الگو بیت کوین در آستانه انتشار آمار و ارقام تورم ایالات متحده

جدیدترین الگو بیت کوین
بازدید 759

بیت کوین در روز چهارشنبه در آستانه انتشار آمار و ارقام تورم ایالات متحده که می تواند منجر به نوسانات جدیدی در بازار شود، وارد الگوی انتظار شده است. در این خبر به بررسی جدیدترین الگو بیت کوین می پردازیم.

جدیدترین الگو بیت کوین

بزرگترین رمزارز جهان صبح روز چهارشنبه به وقت آسیا در حدود 19500 دلار حفظ شد و در آن روز تغییر چندانی را به دنبال نداشت اما نسبت به قیمت پایانی هفته گذشته ،11 درصد کاهش پیدا کرده است. بازارهای جهانی نیز آرام هستند زیرا سرمایه گذاران برای داده های تورم ثانیه شماری می کنند.

در صورتی که این شاخص بالاتر از انتظارات 8.8 درصدی باشد، می‌تواند سیاست پولی انقباضی فدرال رزرو را تشدید کند و سرمایه‌گذاری‌های پر ریسک از قبیل رمزارزها را تحت فشار قرار دهد. اما در صورتی که این شاخص کمتر از انتظارات اعلام شود ، این احتمال وجود دارد که احساسات بازار دچار تحول شود.

کریس وستون(Chris Weston)، سرپرست تحقیقات کارگزاری Pepperstone ، در یادداشتی نوشت:

“نرخ تورم زیر 8.5 درصد می‌تواند منجر به سناریویی شود که در آن ، ارزش دلار به طور جهانی کاهش می‌یابد و کریپتو به میزان   5 درصد رشد می کند.”

چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، فروپاشی اکوسیستم Terra و سقوط صندوق پوشش ریسک تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) همگی عواملی بودند که در سقوط 58 درصدی بیت کوین در سال 2022 سهم داشتند.

بر اساس گزارش CoinGecko، ارزش کل بازار رمزارزها در روز چهارشنبه حدود 906 میلیارد دلار بود و از ارزش بیش از 3 تریلیون دلاری خود در  ماه نوامبر(آبان) کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است.

کیتی استاکتون(Katie Stockton)، تحلیلگر تکنیکال و یکی از بنیانگذاران شرکت Fairlead Strategies، در اوایل این هفته عنوان کرد:
“از لحاظ دیدگاه بلندمدت، مومنتوم نزولی روبه افزایش است. در همین راستا ، بیت کوین می تواند محدوده رنج ، 18300 الی 19500 دلار را مورد امتحان قرار دهد.”

منبع: bnnbloomberg

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *