0

توکن سوزی کیک

توکن سوزی کیک
بازدید 688

پلتفرم PancakeSwap از نتایج آخرین دور توکن سوزی کیک، توکن بومی این صرافی غیر متمرکز، خبر داد. با توجه به داده‌های ارائه شده، میزان 6.95 میلیون توکن سوزانده شدند که معادل حدود 28 میلیون دلار می‌شوند.

توکن سوزی کیک

بنا به داده‌های سایت CoinMarketCap، توکن‌های سوزانده شده 4.4 درصد از ذخیره توکن‌های در چرخه را شامل می‌شوند. علاوه برآن، مجموع ذخایر کیک، نیمی از حداکثر ذخایر این توکن را شامل می‌شوند که نشانگر توکن سوزی گسترده است. با این وجود، تا روزهای اخیر، عرضه‌ی توکن PancakeSwap بی نهایت بوده است.

علی‌رغم جریان اخیر اخبار، قیمت کیک، روندی که از زمان احیای بخش دیفای بر اثر فروپاشی صرافی متمرکز FTX شروع شده بود را حفظ کرد. طی دو هفته گذشته، قیمت این توکن بیش از 12 درصد رشد را تجربه کرده است.

توکن سوزی کیک
توکن سوزی کیک

کیک با قیمتی 4 دلاری، 640 میلیون دلار ارزش بازاری دارد. اگر کل توکن‌های این رمز ارز عرضه شوند، ارزش بازاری آن به حدود 1.4 میلیارد دلار خواهد رسید.

در عین حال، همین حالا ارزش قفل شده‌ی PancakeSwap، بدون احتساب 1 میلیارد دلار قفل شده در استیکینگ، حدود 2.85 میلیارد دلار محاسبه می‌شود. به عبارت دیگر، اکنون این صرافی نسبت به ارزش بازار فعلی خود، 4 تا 5 بلاکچین دیگر نیز دارد. علاوه بر آن، خود کیک نقشی کلیدی در پلتفرم PancakeSwap ایفا می‌کند و به گونه‌ای، سوخت شکل گیری این ارزش قفل شده، بوده است.

u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *