0

تحلیل ورلدکوین ۲۹ آبان

تحلیل ورلدکوین ۲۹ آبان
بازدید 367

در تاریخ ۱۷ نوامبر، سام آلتمن، مدیرعامل سابق شرکت اوپن ای‌آی (OpenAI)، به طور غیرمنتظره‌ای برکنار شد و گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه هوش مصنوعی برانگیخت. برکناری او به نگرانی‌های هیئت مدیره در مورد عدم شفافیت و قابلیت‌های مدیریتی او مرتبط بود. نکته قابل توجه، ارتباط آلتمن با پروژه ارز دیجیتال ورلدکوین (WLD) بود که بعد از برکناری او، نوسانات زیادی را تجربه کرد. در این پست به تحلیل ورلدکوین ۲۹ آبان می پردازیم.

تحلیل ورلدکوین ۲۹ آبان

با این حال، تصمیم به برکناری آلتمن، انتقاد سهامداران و سرمایه‌گذاران بانفوذ این شرکت از جمله مایکروسافت، را به همراه داشت که از بازگشت او حمایت می‌کنند. برخی از گزارش‌ها حاکی از آنند که تلاش‌ها برای بازگرداندن آلتمن، احتمالاً با پیش‌نیاز مطرح‌شده از سوی او مبنی بر اطلاح هیئت مدیره، در حال پیگیری است. پس از این گزارش‌ها، آلتمن یک پیام مرموز در X (توییتر سابق) منتشر کرد و در آن به تیم اوپن ای‌آی ابراز علاقه کرد. این موضوع به گمانه‌زنی‌ها در مورد همکاری مجدد او با این شرکت دامن زد.

در این میان، خبر بازگشت احتمالی آلتمن باعث افزایش بیش از ۲۰ درصدی ارزش توکن WLD شده است. با این تغییرات، معامله‌گران ارزهای دیجیتال نشان دادند که عملکرد قیمتی اخیر این ارز دیجیتال نشان‌دهنده عدم اطمینان در بازار بود و احساسات کلی در بازار، با اخبار و رویدادهای مختلف تغییرپذیر است.
در همین حال، ورلدکوین که با محدودیت‌های نظارتی شدیدی در برخی از کشورها از جمله آرژانتین، بریتانیا، کنیا، فرانسه و آلمان مواجه است، ادعا می‌کند که با بیش از ۴ میلیون دانلود، ششمین کیف پول محبوب در جهان است. علاوه بر این، این پروژه دارای بیش از ۱ میلیون کاربر فعال ماهانه بوده و ۲۲ میلیون تراکنش را طی شش ماه پردازش کرده است.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *