0

تحلیل قیمت AVAX در ۱۱ آذر ۱۴۰۲

تحلیل قیمت AVAX در ۱۱ آذر ۱۴۰۲
بازدید 494

قیمت Avalanche (AVAX) در سال جاری عملکرد مناسبی داشته است و از پایین ترین سطح ۹ دلار به ۲۴ دلار رسیده است. از زمان اصلاح، آلتکوین در محدوده‌ای محدود در حدود ۲۰ و ۲۱ دلار معامله می‌شود. با این حال، ممکن است پس از پیش‌بینی یکی از تحلیلگران رمزارز، این امر برای مدت طولانی‌تری ادامه پیدا نکند. در این پست به تحلیل قیمت AVAX در ۱۱ آذر ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل قیمت AVAX در ۱۱ آذر ۱۴۰۲

Babenski، تحلیلگر کریپتو، پیش بینی صعودی خود را برای قیمت AVAX در آینده رونمایی کرده است. به گفته این تحلیلگر، دارایی دیجیتال می تواند برای یک دوره باورنکردنی آماده باشد که می تواند چندین مقاومت نزولی را بشکند و قیمت آن را به ۳۰ دلار برساند.

تحلیل بابنسکی به EMA100 (میانگین متحرک نمایی) بستگی دارد که آنها آن را به عنوان ارائه پشتیبانی پویا برای آلت کوین شناسایی می کنند. این در جریان رالی اکتبر آغاز شد، جایی که قیمت ها شروع به افزایش کردند و AVAX علیرغم اصلاحات متعدد EMA100 را از دست نداد.

حتی در نمودار ۴ ساعته ای که تحلیلگر ارائه می کند، قیمت آلت کوین نیز به سمت EMA100 کاهش یافت. اما بار دیگر، این حمایت پویا با جهش قیمت حفظ شد و به راه شاد خود ادامه داد. این نشان دهنده پشتیبانی زیادی از دارایی در این سطح است.

تحلیل قیمت AVAX در ۱۱ آذر ۱۴۰۲

علاوه بر این، تحلیلگر کریپتو فاش می کند که قیمت AVAX نیز از یک پرچم صعودی خارج شده است. این در نمودار نشان داده شده است زیرا قیمت روند صعودی خود را به بالای ۲۱ دلار از سر گرفت. به گفته تحلیلگر، این شکست “در کوتاه مدت صعودی به نظر می رسد” و می تواند قیمت را به ۳۰ دلار برساند.

با این حال، روند صعودی تنها روندی نیست که برای قیمت AVAX در حال چرخش است. در حالی که گاوها کاملاً تحت کنترل هستند، هنوز احتمال از دست دادن پشتیبانی پویا آلتکوین وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد و قیمت پایین‌تر بیاید، بابنسکی نشان می‌دهد که پشتیبانی قابل توجه بعدی دقیقاً در حدود سطح قیمت ۱۷ دلار است.

تحلیل قیمت AVAX در ۱۱ آذر ۱۴۰۲

شبکه Avalanche همچنین شاهد افزایش استفاده از شبکه خود بوده است که می تواند به افزایش قیمت پیش بینی شده برای قیمت AVAX کمک کند. پس از شبکه Polygon، Ordinal ها به شبکه Avalanche نیز راه پیدا کردند و پذیرش آنها باعث افزایش تعداد تراکنش ها شد

هفته گذشته، منتینگ Ordinals حدود ۹۶ درصد از کل تعداد تراکنش ها را به خود اختصاص داد و با افزایش کارمزدها در شبکه، تقاضا برای AVAX نیز افزایش یافت. علاوه بر این، Avalanche پس از قطع رابطه با Etherscan، کاوشگر جدید خود را معرفی کرد. این شبکه اکنون به یک کاوشگر چند زنجیره ای جدید با قیمت بسیار ارزان تر از آنچه قبلاً با Etherscan دریافت می کرد، نقل مکان کرده است.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *