0

تحلیل قیمت پالیگان ۲ اسفند

تحلیل قیمت پالیگان ۲ اسفند
بازدید 246

با افزایش مومنتوم صعودی بازار، آلت کوین‌ها نیز پا به میدان گذاشته و سطوح از دست رفته را پس می‌گیرند. در میان پیشتازان اخیر، پالیگان (MATIC) با رسیدن به سطح ۱ دلاری، نوید یک رالی صعودی قابل‌توجه را می‌دهد. در این پست به تحلیل قیمت پالیگان ۲ اسفند می پردازیم.

تحلیل قیمت پالیگان ۲ اسفند

پالیگان با ثبت بالاترین قیمت خود در ۵۲ هفته اخیر، یک نقطه عطف مهم را برای تغییر روند ثبت کرده است. با افزایش مومنتوم صعودی در نمودار هفتگی، قیمت متیک از ۱ دلار و سطح ۲۳.۶% فیبوناچی عبور کرده و با ثبت یک خروج صعودی از الگوی کف دوقلو، اکنون برای رسیدن به مقاومت بالایی حرکت می‌کند.

تحلیل قیمت پالیگان ۲ اسفند

خروج از الگوی کف دوقلو، احتمال روند صعودی طولانی مدت متیک را به طور قابل‌توجهی افزایش داده است، علاوه بر این، سطوح فیبوناچی، پتانسیل قوی این رمزارز برای صعود به سطح ۲ دلار را که کمی بالاتر از سطح فیبوناچی ۶۱.۸ درصد است، نشان می‌دهند.

افزایش حجم معاملات همزمان با روند صعودی و همچنین عبور شاخص قدرت نسبی (RSI) از سطح ۷۰ درصد و ورود به ناحیه اشباع خرید در تایم فریم روزانه، نشان از افزایش فشار خرید و ادامه روند صعودی دارد.

در همین حال، غول‌های فناوری نیز از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند. برای مثال، متا (Meta) متیک را برای مجموعه‌های دیجیتال اینستاگرام انتخاب کرده است. همچنین، گوگل کلود نیز یکی از اعتبارسنج‌های پالیگان است.

coinpedia

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *