0

تحلیل قیمت بیت تنسور (Bittensor)

تحلیل قیمت بیت تنسور (Bittensor)
بازدید 491

قیمت ارز دیجیتال بیت تنسور (Bittensor) با نماد اختصاری TAO، به سرعت در حال افزایش است؛ زیرا بنیاد اوپن تنسور (Opentensor) که این پروتکل را ایجاد کرده است، به دنبال ارائه یک جایگزین متن باز برای افزایش رقابت‌ها بر سر فناوری هوش مصنوعی است. در این پست به تحلیل قیمت بیت تنسور (Bittensor) می پردازیم.

تحلیل قیمت بیت تنسور (Bittensor)

بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن TAO شبکه بیت تنسور در دو هفته گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته و امروز ۱۵ فوریه، رکورد تاریخی جدیدی را در محدوده ۶۳۱٫۵ دلار به ثبت رسانده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز به مرز ۴ میلیارد دلار نزدیک شده است.

در زمان نگارش این خبر، بیت تنسور با قیمت ۶۱۸ دلار معامله می‌شود و با توجه به ارزش بازار ۳٫۸۶ میلیارد دلاری آن، در جایگاه ۲۰۴ بازار قرار دارد.

در همین حال، ویتالک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم نیز در یک پست وبلاگی، بیت تنسور را تایید کرده است. بوترین حدود یک هفته پیش، در پست خود اظهار داشت که بیت تنسور، فرصتی را برای توسعه بیشتر هوش مصنوعی، از طریق مشوق‌های مالی فراهم می‌کند.

در واقع، بنیاد اوپن تنسور با تحریک توسعه متن باز فناوری هوش مصنوعی با انگیزه‌های پولی، خطرات تسلط چند کسب و کار بر این حوزه را کاهش می‌دهد.

finbold

(2 امتیاز) - 2.5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *