0

تحلیل قیمت ارز دیجیتال سلستیا (TIA)

تحلیل قیمت ارز دیجیتال سلستیا (TIA)
بازدید 346

سلستیا (TIA)، توکن بومی اولین بلاکچین ماژولار جهان، در هفته‌های اخیر شاهد رشد چشمگیری بوده است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت TIA تنها در این هفته، بیش از ۱۰۰ درصد و در یک ماه اخیر، بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. در این پست به تحلیل قیمت ارز دیجیتال سلستیا (TIA) می پردازیم.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال سلستیا (TIA)

در نتیجه این رشد قابل‌توجه، سلستیا موفق شده در ۲۴ ساعت گذشته، رکورد تاریخی جدیدی را در محدوده قیمتی ۷٫۳۸ دلار به ثبت برساند.

اما علت رشد مداوم قیمت TIA چیست؟ به گفته جان گالت، تحلیلگر رمزارز، تیم سلستیا احتمالاً یک دور سرمایه‌گذاری به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار را برای ۳ ماه آینده در دست اجرا دارد.

گالت معتقد است که سلستیا از مدل دیگر بلاکچین‌های برتر مانند سولانا و پالیگان پیروی خواهد کرد که در دور گذشته به ترتیب ۳۱۴ میلیون دلار و ۴۵۰ میلیون دلار جمع‌آوری کردند.

به گفته گالت، سلستیا در حال حاضر یک ذخیره ۴۰۰ میلیون دلاری دارد و دور تامین مالی آتی هم می‌تواند سرمایه بیشتری را برای جذب پروژه‌های ماژولار برای ساخت در این شبکه فراهم کند.

گالت همچنین معتقد است که بلاکچین‌های ماژولار یک الگوی نوآورانه جدید با پتانسیل عظیم هستند و رویکرد ماژولار سلستیا می‌تواند مانند زمانی که اتریوم در بخش قراردادهای هوشمند پیشگام بود، تحول‌آفرین باشد.

با توجه به همه این موارد، گالت انتظار دارد که TIA به راحتی به جمع ۲۰ رمزارز برتر بازار بپیوندد.

در زمان نگارش این خبر، سلستیا با قیمت ۷٫۲ دلار معامله می‌شود و با ارزش بازار ۱٫۰۱۲ میلیارد دلاری خود، در جایگاه ۵۳ بازار قرار دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *