0

تحلیل قیمت آپتوس (APT)

تحلیل قیمت آپتوس (APT)
بازدید 280

ارز دیجیتال آپتوس (APT) در ۲۴ ساعت گذشته جهش قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرده و از روند کلی بازار پیشی گرفته است. آپتوس یک بلاکچین با مکانیسم اثبات سهام (PoS) است که با هدف ایجاد یک اکوسیستم قدرتمند برای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) جهت حل چالش‌های دنیای واقعی و پذیرش گسترده فناوری وب ۳، طراحی شده است. در این پست به تحلیل قیمت آپتوس (APT) می پردازیم.

تحلیل قیمت آپتوس (APT)

قیمت توکن آپتوس با افزایش قابل‌توجه ۱۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به نزدیکی ۱۲ دلار رسیده است. ارزش بازار آپتوس و حجم معاملات آن نیز به ترتیب افزایش ۱۹ و ۷۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.

ارزش کل بازار آپتوس در حال حاضر به بیش از ۴.۲۸ میلیارد دلار رسیده است.

تحلیل قیمت آپتوس (APT)


افزایش قیمت اخیر آپتوس ارتباط نزدیکی با اعلامیه‌های آن در کنفرانس ETH Denver دارد که در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فوریه برگزار می‌شود. علاوه بر این، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه آپتوس نیز افزایش قابل‌توجهی داشته و تنها در سه ماه از ۶۰ میلیون دلار به ۲۶۷ میلیون دلار رسیده است.

در این میان، یک تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال تریدر فاکسی (traderfoxi) با اشاره به شکسته شدن سطوح مقاومتی کلیدی آپتوس و قرار داشتن اندیکاتور RSI در محدوده ۷۱.۸۸، فشار خرید قوی و نزدیک شدن به شرایط اشباع، به پتانسیل افزایش بیشتر قیمت این ارز دیجیتال اشاره کرده است.

آپتوس با تکیه بر فناوری‌های نوآورانه و احساسات مثبت بازار، رشد چشمگیری را تجربه کرده و با ادامه توسعه این پلتفرم، چشم‌انداز جذابی را برای سرمایه گذاران و کاربران در دنیای پویای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

captainaltcoin

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *