0

بهترین ارزهای دیجیتال ۲۰۲۴

بهترین ارزهای دیجیتال ۲۰۲۴
بازدید 342

سولانا (SOL) که به دلیل کارمزدهای گاز کمتر، نرخ تراکنش های بالا و استفاده از مکانیسم اجماع اثبات تاریخ (PoH) به عنوان یک رقیب قوی برای اتریوم (ETH) ظاهر شده است، که به طور مداوم در حال رشد بوده. اما سایر دارایی های موجود در بازار ارزهای دیجیتال به عنوان رقبای شایسته آن شروع به برجسته شدن می کنند. در این زمینه، چندین ارز دیجیتال وجود دارند که در طول زمان خود را متمایز کرده‌اند و بر اساس روندهای فعلی بازار و پیشرفت‌های فناوری، این قدرت را دارند که سولانا را به‌عنوان «قاتل اتریوم» بالقوه به چالش بکشند و احتمالاً حتی آن‌ها را سرنگون کنند. در این مطلب به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال ۲۰۲۴ می پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال ۲۰۲۴

کاردانو (ADA)

کاردانو (ADA) با هدف اصلی ارائه پایداری، مقیاس‌ پذیری و شفافیت، طرفداران و کشش گسترده‌ای را در بازار ارزهای دیجیتال به دست آورده است. به لطف پیشرفت‌های جاری، مانند مقاله اخیر Mithril 2 و پلتفرم کیف پول مورد انتقاد Nami، کاردانو احتمالاً یک رقیب قوی برای رشد در سال 2024 خواهد بود. در همین حال، توکن کاردانو در حال حاضر با قیمت 0.3864 دلار در حال نوسان است که 8.63 درصد در روز افزایش یافته است و بر اساس جدیدترین داده های بازیابی شده در هفته گذشته، 6.16 درصد افزایش در هفته گذشته و 48.01 درصد افزایش در ماه گذشته را به خود اختصاص داده است.

ارز پالیگان (MATIC)

ارز ماتیک (MATIC) که خود را به عنوان یک راه حل مناسب برای مشکل کارمزدهای بالای تراکنش سایر بلاک چین ها معرفی می کند، یک پلتفرم مقیاس پذیری لایه 2 است که دارای تراکنش های سریع می باشد و نقش آن می تواند با پیوستن توسعه دهندگان بیشتری به پلتفرم برای ساخت پروژه های خود بر روی آن، رشد کند. همچنین باید بدانید که احتمالا رمز POL در نهایت جایگزین MATIC می شود. در زمان انتشار، ارز دیجیتال ماتیک با قیمت 0.9387 دلار معامله می شد و پیشرفت 0.61 درصدی را در 24 ساعت گذشته، افزایش چشمگیر 19.39 درصدی در هفت روز گذشته و افزایش چشمگیر 75.82 درصدی را در ماه قبل ثبت کرد. آخرین نمودارها نشان می دهد.

ارز فچ ای آی (FET)

بهترین ارزهای دیجیتال ۲۰۲۴

هدف FET با گرد هم آوردن یادگیری ماشین (ML)، هوش مصنوعی (AI)، سیستم‌های چند عاملی، و فناوری دفتر کل غیرمتمرکز، توسعه اقتصادهای دیجیتال مستقل است. از آنجایی که هوش مصنوعی به ادغام با بلاک چین ادامه می دهد و این شرکت مانند به روز رسانی کیف پول جدید به تلاش های خود ادامه می دهد، توکن آن در سال 2024 پتانسیل قابل توجهی دارد. طبق آخرین اطلاعات، قیمت FET در حال حاضر به 0.4194 دلار می رسد که نشان دهنده پیشرفت 7.31 درصدی در نمودار روزانه آن است که در طول هفته گذشته 10.60 درصد افزایش یافته و طبق آخرین اطلاعات تا 96.22 درصد در نمودار ماهانه خود رانده است.

ارزسینگولاریتی‌ نت (AGIX)

وقتی صحبت از هوش مصنوعی می شود، ارز سینگولاریتی نت پلتفرم دیگری است که از پیشرفت‌های خود برای ایجاد یک بازار جهانی هوش مصنوعی استفاده می‌کند که در آن شرکت‌ کنندگان می‌توانند خدمات هوش مصنوعی را با تراکنش‌ها با استفاده از توکن AGIX اصلی خود ارائه، خرید و بهبود بخشند. اگر فناوری هوش مصنوعی به رشد خود ادامه دهد، AGIX نیز ممکن است افزایش پیدا کند. در همین حال، توکن AGIX در حال حاضر با قیمت 0.2643 دلار تغییر می‌کند و طبق آخرین آخرین آمار، 8.61 درصد افزایش در روز، 3.45 درصد افزایش در هفته و رشد قابل‌ توجه 47.49 درصد در 30 روز گذشته ثبت کرده است.

آوالانچ (AVAX)

نهایت، پلتفرم dApps و بلاک چین آوالانچ (AVAX) با افتخار به توان عملیاتی بالا و امنیت قوی، به سرعت به یک بازیگر مهم در بخش رو به رشد مالی غیرمتمرکز (DeFi) تبدیل می‌شود که گسترش آن می‌تواند به رشد قیمت ارز AVAX در سال آینده کمک می کند. از نظر قیمت، AVAX در زمان انتشار این مقاله با قیمت 23.70 دلار معامله می شود، رشد 11.41 درصدی در 24 ساعت گذشته، و همچنین افزایش عظیم 53.58 درصدی در یک هفته، و حتی پیشرفت چشمگیرتر در بازه زمانی ماهانه 109.60 درصدی را نشان می دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *