0

افزایش خرید کاردانو پیش از آپگرید Vasil

افزایش خرید کاردانو
بازدید 771

انتظار و وعده‌های آپگرید بزرگ شبکه کاردانو، باعث شده تا هولدرها و نهنگ‌های زیادی به خرید و انباشت ارز دیجیتال آدا روی آورند. در این خبر به بررسی افزایش خرید کاردانو می پردازیم.

افزایش خرید کاردانو

با اینکه قیمت ارز دیجیتال شبکه کاردانو یعنی آدا (ADA) در چند هفته گذشته تغییر چشمگیری نداشته، سرمایه‌گذاران (مدیوم سایز یا) متوسط این ارز دیجیتال در یک ماه گذشته تقریبا ۸۰ میلیون از این توکن کاردانو را خرید و انباشت کرده‌اند.

افزایش خرید کاردانو

تحلیلگران برای دستیابی به آمار دقیق‌تر، نوع سرمایه‌گذاران را به چند گروه با دارایی‌های ۱۰ هزار کریپتو تا ۱۰ میلیون کریپتو تقسیم کرده‌اند. گروه اول وال‌ها با دارایی بین ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون کوین هستند. این گروه از اواسط ماه ژوئن تا امروز، کریپتوهای آدا خود را انباشت کرده‌اند و قصد فروش ندارند.

گروه دوم که سرمایه‌گذاران متوسط هستند، با دارایی بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار توکن، به عنوان کوسه‌های بازار معرفی شده‌اند. این دسته از سرمایه‌گذاران کاردانو در مدت اخیر فعالیت زیادی از خود نشان داده‌اند. طبق آمارها، این کوسه‌ها بیش از ۷۹ میلیون آدا را خریداری کرده‌اند. این رقم با توجه به قیمت ۰٫۵ دلاری کاردانو، معادل ۳۷ میلیون دلار است.

در اواسط ماه ژوئن، قیمت کاردانو از ۰٫۶۵ دلار به ۰٫۴۵ دلار سقوط کرد. هرچند که با یک برگشت قیمت، خود را به ۰٫۵۵ دلار رساند. اما این بازگشت موفقیت آمیز نبود و آدا به ۰٫۴۵ دلار برگشته است.

با وجود کاهش قیمت، وعده‌هایی که آپگرید Vasil داده است و تغییرات بزرگی که در این شبکه ایجاد می‌کند، باعث شده تا کاربران به خرید و انباشت کاردانو روی بیاورند. هنوز تاریخ دقیقی از انتشار این آپگرید مشخص نیست.

اگر شما هم موقعیت را برای خرید و انباشت کاردانو مناسب می‌دانید، می‌توانید این ارز دیجیتال را در ارزی لند با کارت بانکی خود خریداری کنید. علاوه بر کاردانو، ارزی لند شرایط خرید بیت کوین و سایر رمزارزهای مهم را برای شما فراهم کرده است.

منبع: Cryptopotato

(25 امتیاز) - 4.8/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *