0

احتمال 5 دلاری شدن فچ ای آی (FET) 

احتمال 5 دلاری شدن فچ ای آی (FET) 
بازدید 374

طی چند روز گذشته، ارز فچ ای آی (FET) واقعاً در دنیای ارزهای دیجیتال برجسته شده است، رشد چشمگیری را نشان داده و جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین عملکردها تثبیت کرده است. توکن FET فقط در روز گذشته، شاهد رشد فوق العاده 42.31 درصدی بود که با عبور از مرز 2 دلار برای اولین بار، به نقطه عطفی بزرگ رسید. در این پست به احتمال 5 دلاری شدن فچ ای آی (FET) می پردازیم.

احتمال 5 دلاری شدن فچ ای آی (FET) 

امروز Fetch.ai با 2.77 میلیارد دلار حجم معاملات در 24 ساعت گذشته، 2.85 دلار قیمت دارد. ارزش بازار آن با افزایش 34 درصدی به 2.2 میلیارد دلار رسیده است. قابل ذکر است که Fetch.ai طی یک روز گذشته افزایش قابل توجه 35 درصدی قیمت را تجربه کرده است.

بالاترین قیمت ثبت شده برای Fetch.ai در 7 مارس 2024 است. در مقابل، کمترین قیمت آن در 13 مارس 2020 مشاهده شد که در پایین ترین قیمت تاریخ 0.007972 دلار معامله شد. در حال حاضر، احساسات پیرامون قیمت فچ ای آی صعودی است و شاخص ترس و طمع عدد 82 را نشان می‌ دهد، که بیانگر طمع شدید در بین سرمایه‌ گذاران است.

چرا قیمت ارز دیجیتال FET بالا رفت و می تواند بیشتر منفجر شود؟

جهش قیمت FET همه به لطف اعلامیه بزرگ بنیاد Fetch.AI است که میان سرمایه گذاران سروصدا و شور و هیجانی ایجاد کرده است. آنها “Fetch Compute” را در 5 مارس 2024 به عنوان بخشی از سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری برای تقویت توسعه در اقتصاد هوش مصنوعی راه اندازی کردند. این موضوع قطعاً در بازار مورد توجه قرار گرفته است.

برنامه Fetch Compute برای عرضه پردازنده‌های گرافیکی برتر Nvidia مانند مدل‌های H200، H100 و A100 با هدف افزایش نوآوری در اکوسیستم Fetch.AI است. این حرکت هوشمند که از طریق صندوق اکوسیستم Fetch تامین می‌شود، تماماً در مورد دادن قدرت محاسباتی به توسعه‌ دهندگان و کاربران برای ایجاد مدل‌ها و راه‌ حل‌های پیشرفته است. Fetch.AI با مقابله با کمبود مداوم GPU نه تنها سطح را بالا می برد، بلکه استاندارد جدیدی را برای توسعه دهندگان در سراسر جهان ایجاد می کند.

افزایش اخیر ارز فچ ای آی، که ناشی از اعلام بنیاد Fetch.AI در مورد “Fetch Compute” و سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری در زیرساخت های هوش مصنوعی است، این گمانه زنی ها را در مورد اینکه آیا FET می تواند قبل از هاوینگ بیت کوین به مرز 5 دلار برسد، ایجاد کرده است. این افزایش نه تنها برای سرمایه گذاران Fetch.AI بلکه برای بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال نیز قابل توجه است. از آنجایی که پردازنده‌ های گرافیکی هم در محاسبات هوش مصنوعی و هم در استخراج بیت‌ کوین نقش مهمی دارند، ارتباطی وجود دارد که قابل ذکر است.

معرفی Fetch Compute ممکن است توسعه هوش مصنوعی را افزایش دهد و به طور بالقوه تقاضا برای GPU ها را افزایش دهد، که می تواند به طور غیرمستقیم بر استخراج بیت کوین تأثیر بگذارد، زیرا GPU ها برای عملیات استخراج نیز استفاده می شوند. علاوه بر این، با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت‌ کوین، که در آن پاداش‌های استخراج به نصف کاهش می‌یابد، پویایی بازار ارزهای دیجیتال بارزتر می‌شود.

پردازنده‌های گرافیکی به دلیل قابلیت‌ های پردازش موازی معمولاً در وظایف محاسباتی هوش مصنوعی استفاده می‌ شوند. از آنجایی که هدف ابتکار “Fetch Compute” تقویت توسعه هوش مصنوعی است، می تواند منجر به افزایش تقاضا برای GPU ها شود. شرکت‌ ها و توسعه‌ دهندگان بیشتری که در پروژه‌ های هوش مصنوعی ارائه شده توسط Fetch.AI درگیر می‌ شوند، ممکن است برای پشتیبانی از کار خود به GPU نیاز داشته باشند.

یک اعلامیه جالب دیگر نیز منتشر شد! از 7 مارس 2024، اگر توکن های FET خود را به استیک کنید، پاداش و اعتبار دریافت می کنید. این اعتبارات بسیار مفید هستند زیرا می توانید از آنها برای استفاده از قدرت محاسباتی در شبکه Fetch Compute استفاده کنید. این یک برد-برد برای دارندگان FET است زیرا نه تنها پاداش دریافت می کنند، بلکه به ایجاد یک جامعه توسعه قوی در اطراف Fetch.AI کمک می کند.

اگر فچ ای آی (FET) به رالی صعودی خود ادامه دهد و به 5 دلار برسد، می تواند یک دستاورد قابل توجه باشد، به ویژه در آستانه هاوینگ بیت کوین 2024. با این حال، شرایط بازار کریپتو غیرقابل پیش‌ بینی است و عواملی مانند تغییرات نظارتی و روندهای اقتصادی گسترده‌ تر نیز نقش مهمی در تعیین مسیر Fetch.AI منتهی به هاوینگ بیت‌ کوین دارند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *