0

معاملات Paper Crypto چیست؟ نحوه دسترسی به معاملات کاغذی در بایننس 

معاملات Paper Crypto
بازدید 503

تجارت ارزهای دیجیتال به دلایل مختلفی می‌تواند چالش برانگیز باشد، از جمله نداشتن استراتژی معاملاتی کارآمد و ترس از دست دادن پول. اگر به شما بگوییم راهی برای معامله بدون ریسک وجود دارد، چه؟ این راهی است برای تمرین مهارت های معاملاتی و کسب اطمینان از معاملات کاغذی که قبل از معامله در یک حساب واقعی انجام می‌شود. معامله گرانی که قبل از معامله با حساب های زنده، وقت خود را صرف تجارت کاغذی می‌کنند، نسبت به کسانی که بلافاصله شروع به معامله با حساب های واقعی می‌کنند، اشتباهات معاملاتی کمتری مرتکب می‌شوند. در ادامه معاملات Paper Crypto را توضیح داده ایم

 پس تجارت کاغذی رمزارز چیست و چگونه کار می‌کند؟ 

 تجارت کاغذی رمزارز چیست؟ 

 تجارت کاغذی فرآیندی است که به شما امکان می‌دهد بدون به خطر انداختن پول خود، ارزهای دیجیتال را همانطور که در یک حساب معاملاتی مناسب انجام می‌دهید، بخرید و بفروشید. این عمل در حساب های معاملاتی شبیه سازی شده با استفاده از پول مجازی انجام می‌شود. در زمان های قدیم، قبل از اینکه اینترنت و پلتفرم های نمایشی رایج شوند، معامله‌گران معاملات خود را با کشیدن آنها روی کاغذ آزمایش می‌کردند. از این رو، اصطلاح تجارت کاغذی برای آن استفاده می‌شود.  

 معاملات کاغذی که به عنوان معاملات آزمایشی یا تجارت ساختگی نیز شناخته می‌شود، به مشتریان احتمالی یک صرافی اجازه می‌دهد تا نحوه عملکرد پلتفرم را آزمایش و بررسی کنند. همچنین برای معامله گران فعال مفید است زیرا می‌توانند روش های جدید تجارت را قبل از استفاده واقعی خود امتحان کنند. 

 تجارت کاغذی رمزارز چگونه کار می‌کند؟ 

 برای شرکت در تجارت کاغذی، باید یک حساب کاربری در یک پلتفرم معاملاتی ایجاد کنید که آن را ارائه می‌دهد. پس از باز کردن یک حساب کاربری، باید به نسخه شبیه سازی شده صرافی ارز دیجیتال بروید و یک حساب کاربری شبیه سازی شده ایجاد کنید. این نسخه نیز مانند نسخه واقعی پلتفرم کار می‌کند. 

 پس از ایجاد حساب کاربری به مقداری پول مجازی دسترسی خواهید داشت. همچنین به قیمت های بلادرنگ، ابزارهای فنی، شاخص ها و تقریباً همه چیز در حساب معاملاتی زنده دسترسی خواهید داشت. 

 پس از راه اندازی حساب، می‌توانید تجارت خود را مانند یک حساب زنده شروع کنید. به این ترتیب، می‌توانید نتایجی را مانند یک معامله واقعی مشاهده کنید. 

معاملات Paper Crypto

معامله با یک حساب آزمایشی هیچ خطری ندارد. اگر تراز معاملاتی را منفجر کنید، می‌توانید حساب خود را بازنشانی کنید و به پول مجازی بیشتری دسترسی پیدا کنید. تجارت کاغذی در بسیاری از پلتفرم های ارز دیجیتال رایگان است، اگرچه برخی از سایت ها برای دسترسی به این ویژگی هزینه اشتراک می‌گیرند. 

مزایا و معایب تجارت کاغذی رمزارز 

 در زیر برخی از مزایا و معایب استفاده از تجارت کاغذی رمزارز آورده شده: 

  • مثبت: تجارت رمزارز بدون ریسک 

 معاملات کاغذی بدون ریسک است. بنابراین، هر تصمیم اشتباه یا ضعیفی که می‌گیرید، هیچ پیامد حیاتی ندارد. این فرآیند به کسانی که تازه وارد معامله می‌شوند کمک می‌کند تا راحت تر به قیمت های بلادرنگ و ابزارهای حرفه ای معامله دست پیدا کنند. 

  • مثبت: آزادی عمل برای استراتژی های معاملاتی متنوع 

 یکی دیگر از مزایای تجارت کاغذی این است که به شما امکان می‌دهد استراتژی های معاملاتی متنوعی را اجرا کنید. به این ترتیب، می‌توانید نتایج هر استراتژی را در شرایط مختلف بازار اندازه گیری کنید. همچنین می‌توانید چندین حساب باز کنید تا استراتژی های پرخطر و کم خطر را امتحان کنید و بهترین آنها را انتخاب کنید. 

  • مثبت: مفید برای تست استراتژی ها 

 از آنجایی که معاملات کاغذی مانند یک بازار ارزهای دیجیتال واقعی عمل می‌کند، معامله گران جدید می‌توانند از این پلتفرم برای عملی کردن آنچه یاد می‌گیرند و عادت به یک پلتفرم معاملاتی استفاده کنند. معامله‌گران فعال نیز می‌توانند از پلتفرم های کاغذی برای آزمایش استراتژی ها و ابزارهای معاملاتی جدید، کسب تجربه و آشنایی با روش های جدید تجارت استفاده کنند. 

  • منفی: کارمزدهای معاملاتی واقعی را آشکار نمی‌کند 

 لغزش و کارمزد دو هزینه ای هستند که برخی از کاربران هنگام استفاده از معاملات کاغذی از آن اطلاعی ندارند. به عنوان مثال، در تجارت کاغذی، هزینه خرید رمزارز می‌تواند 1 دلار باشد، در حالی که در معامله واقعی، 1.05 دلار است. این تفاوت به این دلیل است که معاملات انجام شده در یک حساب شبیه سازی شده در بسیاری از پلتفرم های معاملاتی همیشه در معرض لغزش و تعدیل سود سهام نیستند. 

  • منفی: به کاربران احساسات کاذب می‌دهد 

 در معاملات کاغذی، وجوه واقعی نیستند، بنابراین معامله گران و سرمایه گذاران تمایل دارند در مورد نتیجه معاملات خود را خسته نکنند. با این حال، هنگامی که کاربران شروع به استفاده از حساب کاربری واقعی می‌کنند، اگر به اندازه کافی مراقب نباشند، می‌توانند تحت تأثیر احساسات قرار گیرند و ضرر متحمل شوند. 

 برخی از کارشناسان توصیه می‌کنند که معامله گران جدید نباید برای مدت طولانی از حساب آزمایشی استفاده کنند زیرا به آنها آموزش نمی‌دهد تا بر روانشناسی معاملاتی خود تسلط پیدا کنند، که بخشی حیاتی تجارت است. 

 نحوه دسترسی به معاملات کاغذی در معاملات آتی بایننس 

 برای استفاده از ویژگی تجارت کاغذی در برنامه بایننس، ابتدا باید برنامه را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید. در این مرحله، ما انتظار داریم که شما یک حساب Binance افتتاح کرده باشید. اگر این کار را نکرده‌اید، لطفاً این کار را انجام دهید و تمام تأییدیه های لازم را تکمیل کنید. روند تأیید زمان زیادی طول نمی‌کشد. 

 پس از باز کردن حساب کاربری و باز کردن برنامه، روی Futures کلیک کنید و سپس روی سه نقطه در منوی بالا سمت راست کلیک کنید تا به گزینه Mock Trading دسترسی پیدا کنید. 

پس از کلیک بر روی Mock Trading، این گزینه به شما داده می‌شود که به استفاده از آدرس ایمیل مرتبط با حساب Binance ادامه دهید زیرا گزینه تجارت ساختگی یک مینی برنامه شخص ثالث است. این گزینه توسط یک بخش مستقل که به Binance وابسته نیست اداره می‌شود. 

 برای دسترسی به معاملات ساختگی بایننس در وبسایت بایننس، به سادگی از طریق مرورگر وب خود به Binance Futures بروید و سپس به Testnet به ایمیلی که به حساب بایننس خود متصل شده است دسترسی بدهید، همانطور که برای برنامه انجام دادید. با انجام این کار به تجارت کاغذی در وبسایت بایننس دسترسی خواهید داشت. 

معاملات Paper Crypto

 هنگامی که فکر می‌کنید به اندازه کافی خوب هستید و می‌توانید به صورت واقعی فعالیت کنید، می‌توانید روی گزینه بازگشت کلیک کنید تا با حساب واقعی خود معامله کنید. 

معاملات Paper Crypto

 تجارت کاغذی برای معامله گران جدید و با تجربه، مفید است 

 تجارت کاغذی رمزارز روشی ارزشمند برای کسب دانش و تجربه در تجارت رمزارز بدون ریسک کردن است. پلتفرم های معاملاتی ساختگی به مبتدیان آمادگی لازم را برای شروع تجربه واقعی می‌دهند. این پلتفرم همچنین به معامله گران با تجربه کمک می‌کند تا با استراتژی های خود بهتر شوند و مهارت های خود را بهبود بخشند. 

تاثیرگذاری بر احساسات شما بزرگترین نقطه ضعف معاملات کاغذی است. یک حساب شبیه سازی شده به شما امکان می‌دهد بدون هیچ احساسی به پول معامله کنید. بنابراین، عادت کردن به معامله در یک حساب آزمایشی می‌تواند بر اثربخشی شما در معامله با پول واقعی تأثیر بگذارد. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *