0

عملکرد لونا کلاسیک بهتر از صد رمز ارز برزگ

عملکرد لونا کلاسیک
بازدید 481

لونا کلاسیک، نسبت به صد رمز ارز برجسته بازار از حیث ارزش کل، عملکرد بهتری را تجربه کرده است. در این پست به بررسی عملکرد لونا کلاسیک می پردازیم.

عملکرد لونا کلاسیک

LUNC پس از اینکه از افت حدود 0.00012 دلار بازگشت، برای سومین روز متوالی رشد کرد. در روز 22 دسامبر، لونا کلاسیک از افت 0.000128 دلار بازگشت و در لحظه نگارش این خبر، به اوج روزانه‌ی 0.000147 دلار رسید.

هم اکنون، لونا کلاسیک با رشدی 5.1 درصدی در شبانه روز گذشته، در سطح قیمت 0.1000145 دلار معامله می‌شود. عملکرد LUNC با وجود فشار فروش ناچیز دیده شده در بازار در 24 ساعت گذشته، این روند را پیش گرفته است. ارزش بازار ارزهای دیجیتال 0.09 درصد افت پیدا کرده است.

لونا کلاسیک از صد رمز ارز برتر بازار، که بیشتر آن‌ها دچار کاهش قیمت شده‌اند، عملکرد بهتری را به ثبت رسانده است. قیمت لونا کلاسیک، مدتی کوتاه پس از اینکه صرافی رمز ارز بایننس از تکمیل دومین دور ایردراپ لونا خبر داد، رشد خود را شروع کرد.

در روز پنجشنبه، بایننس در سایت خود اعلام کرد که دومین دور توزیع لونا را برای کاربران واجد شرایط، که طی فروپاشی دارای لونا کلاسیک و USTC بودند، کامل کرده است.

به دنبال فروپاشی اکوسیستم ترا در ماه مه، چین پیشین ترا به ترا کلاسیک تغییر نام یافت و توکن‌های آن به لونا کلاسیک و USTC تغییر یافتند. ایردراپی از توکن‌های جدید لونا برای کاربران متضرر در نظر گرفته شد.

جامعه لونا کلاسیک، همچنان در تلاش برای بازگردانی پروژه و کاربران به آن است. توکن سوزی لونا کلاسیک با روندی پایدار پیش می‌رود، در حالی که طرح‌های پیشنهادی گوناگون در مراحل متفاوتی از توسعه قرار دارند.

u.today

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *