0

شروع فعالیت کوین بیس در سراسر اروپا 

فعالیت کوین بیس در سراسر اروپا
بازدید 892

در Coinbase ، ماموریت ما ارتقای آزادی اقتصادی است و ما معتقدیم بهترین راه برای انجام این کار افزایش پذیرش کریپتو در جهان است. به همین دلیل است که توسعه بین المللی اساساً در جهت همین مأموریت است و همچنان در اولویت یک شرکت قرار دارد. فعالیت کوین بیس در سراسر اروپا به زودی شروع می شود.

به عنوان بخشی از استراتژی رشد دو وجهی که اخیراً اعلام کردیم، تلاش می کنیم حضور خود در اروپا را تقویت کنیم. این هفته، Brian Armstrong ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Coinbase ، به همراه سایر اعضای تیم اجرایی ما در لندن و دوبلین و برای دیدار با سیاست گذاران، شرکا و روزنامه نگاران مهم در صحنه عمل بودند. Brian همچنین میزبان اولین “Live from London” شرکت ما در سراسر جهان بود. 

شنیدن در مورد بلندپروازی های بریتانیا برای تبدیل شدن به یک مرکز جهانی پیشرو در زمینه دارایی های کریپتو بسیار جذاب است، و ما پس از گفتگوهای متفکرانه ای با سیاست گذاران در مورد چگونگی تبدیل این آرزو به واقعیت بسیار دلگرم شده ایم.

بریتانیا در حال حاضر بزرگترین بازار بین المللی برای Coinbase است و ما از کار کردن در آنجا بسیار هیجان زده هستیم زیرا به دنبال رشد تجارت خود هستیم. 

دیروز، اتحادیه اروپا به یک توافق مهم در مورد مقررات بازارهای دارایی های کریپتو، یعنی “MiCA” دست یافت که این توافق جامع ترین چارچوب نظارتی در جهان و یک کتاب قانون واحد را در 27 کشور را ارائه می دهد.

این امر اطمینان قانونی و نظارتی مهمی را برای این بازار فراهم می کند و استانداردها را در سراسر این صنعت افزایش می دهد. این موضوع بسیار هیجان انگیز است – مجموعه قوانین واحد هماهنگ برای کل اتحادیه اروپا ما را قادر می سازد تا سرمایه گذاری، سرعت و تلاش های رشد خود را در کل بلوک افزایش دهیم. 

علاوه بر این، اتحادیه اروپا با دستیابی به یک توافق معقول برای اجرای Travel Rule (قانون انتقال اطلاعات) برای مقابله با جرایم مالی و انتقال وجوه غیرقانونی، گام بزرگی به جلو برداشت.

این قرارداد یک رویکرد مبتنی بر ریسک برای شرایط تایید صحت برای انتقال دارایی های کریپتو به کیف پول های خود میزبانی (SHW) و انتقال دارایی از آنها دارد. این موضوع برای حفاظت از حریم خصوصی و توسعه Web3، که SHW ها دروازه ای برای آن هستند، بسیار مهم است. 

اتحادیه اروپا در حال تعیین استانداردهای نظارتی اندازه گیری شده برای دارایی های کریپتو است، این موضوع باید انگیزه جدیدی را برای سایر حوزه های قضایی فراهم کند تا روی رویکردهای خود در مورد مقررات و اجرای Travel Rule تجدید نظر کنند. 

فعالیت کوین بیس در سراسر اروپا
فعالیت کوین بیس در سراسر اروپا

در طول رکود بازار، ممکن است فریب بخورید و از گسترش بین المللی خودداری کنید. ما برای اولین بار در سال 2015 در یک بازار نزولی وارد بریتانیا و اتحادیه اروپا شدیم، و این حرکت ما در طول دوره صعودی چند سال پس از آن به طور قابل توجهی نتیجه داد. ما به ساخت و توسعه در سراسر جهان ادامه خواهیم داد و هر کاری که بتوانیم برای رشد اقتصاد مبتنی بر کریپتو انجام خواهیم داد. 

ما در حال حاضر در بریتانیا، ایرلند و آلمان در حال فعالیت هستیم. علاوه بر این، ما در حال توسعه خود در فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و هلند نیز هستیم. در همه این بازارها، هدف ما راه اندازی مجموعه Coinbase با استفاده از محصولات خرده فروشی، سازمانی و توسعه دهنده است. 

در سوئیس، ما خوشحالیم کهPeter Hofmann  قصد دارد حضور خود را در بازار، در داخل ساختار اروپای مرکزی که اخیراً به رهبری مدیر منطقه ای DACH، Sascha Rangoonwala، مستقر در دفتر آلمانی ما آغاز کرده ایم، اعلام کند. 

در ایرلند، ما یک مرکز عالی منطقه ای (CoE) ایجاد کردیم تا با همکاری نزدیک با رگولاتور ها و تیم های داخلی از جمله PED، Compliance، Legal و Policy، نتایج تجاری خوبی را به دست آوریم. این تیم جدید توسط Lory Kehoe، رئیس EMEA، عملیات بازار رهبری خواهد شد. 

ما همچنین در حال سرمایه گذاری در توسعه اکوسیستم کریپتو هستیم. Coinbase Ventures، یکی از فعال ترین VC های شرکتی از نظر تعداد معاملات، در نزدیک به دوازده شرکت فقط در بریتانیا سرمایه گذاری کرده است، از جمله Euler، که یک پروتکل وام دهی، و Qredo، که یک پروتکل کراس چین برای مدیران دارایی و تریدرهای فعال در حوزه دیجیتال است. بازارهای دارایی Coinbase Ventures به طور مداوم در حال ارزیابی سرمایه گذاری ها برای افزودن به پرتفوییشان و همچنین خریدهای احتمالی است. 

در عین حال که بازارها همیشه بی ثبات خواهند بود، ما معتقدیم آینده روشن است – و هیجان زده ایم که برای ساخت این آینده با مشتریان و شرکای خود در سراسر منطقه تلاش می کنیم. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *