0

شرایط استخدام در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس

شرایط استخدام در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس
بازدید 1386

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس امروز آپدیتی را درباره شرایط استخدام خود انتشار داده است در ادامه این پیام را با هم مرور میکنیم:

من امروز یک آپدیتی را با کارمندان خود به اشتراک گذاشتم که می خواهم آن را به صورت عمومی نیز به اشتراک بگذارم. لطفاً توجه داشته باشید که انتظار نداریم این تغییرات تأثیر مهمی بر چشم انداز هزینه ای که قبلاً برای سه ماهه دوم یا کل سال 2022 ، آنطور که در نامه سهامداران سه ماهه اول ما اعلام شده بود، داشته باشد.

برای اطمینان از اینکه در طی رکود فعلی بازار و پس از آن بهترین موقعیت ممکن را برای موفقیت داریم، اعلام می کنیم که می خواهیم سرعت استخدام را کاهش دهیم تا بتوانیم اهداف تجاری خود که ارجحیت بیشتری دارند را در برابر نیاز های استخدامی خود در اولویت قرار دهیم.

سلام به همه:

ما تصمیم بسیار مهمی گرفته ایم تا اطمینان حاصل کنیم که در اولویت بندی منابع خود سختگیر و جدی هستیم تا بتوانیم از این سیکل نزولی حتی قوی تر از امروزمان بیرون بیاییم.

با ورود به سال جاری، ما برنامه ریزی کردیم که اندازه شرکت را سه برابر کنیم. با توجه به شرایط کنونی بازار، ما احساس می کنیم بسیار منطقی است که روند استخدام را کند کنیم و نیاز به تعداد کارکنان را در برابر اهداف تجاری با بالاترین اولویت خود دوباره بررسی کنیم. رشد تعداد کارکنان یک ورودی کلیدی برای مدل مالی ما است، و این اقدام مهمی برای اطمینان از مدیریت درست کسب و کارمان مطابق با سناریوهایی است که برای آنها برنامه ریزی کرده ایم، به ویژه EBITDA تعدیل شده احتمالی که قصد مدیریت آن را داریم.

مهمتر از همه، اکنون زمان آن است که اطمینان حاصل کنیم که تمام استخدام های اخیر را به طور کامل یکپارچه کرده ایم – و به این ترتیب می توانیم اطمینان حاصل کنیم که آنها در Coinbase موفق هستند. علاوه بر این، این کاهش سرعت ما را مجبور می کند که در اولویت بندی خود دقیق تر باشیم.

نمای کلی: ما می دانیم که این زمان گیج کننده ای است و رکود بازار می تواند ترسناک باشد. اما همانطور که در Town Hall هفته گذشته گفتیم، ما برای تمام سناریوهای بازار برنامه ریزی می کنیم و اکنون هم شروع به اجرای برخی از این برنامه ها کرده ایم.

ما در یک موقعیت قوی هستیم – ترازنامه فوق العاده ای داریم و قبلاً چندین رکود بازار را پشت سر گذاشته ایم و هر بار قوی تر از قبل ظاهر شده ایم.

همانطور که در ایمیل اصلی خود در روز جمعه به مناسبت 10 سالگی Coinbase گفتم، بهترین اتفاق ها همچنان قرار است برای ما رقم بخورند.

بهترین ها را برایتان آرزو می کنم،

امیلی

(7 امتیاز) - 4.1/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *