0

سقوط آزاد اکسی اینفینیتی همچنان ادامه دارد

سقوط آزاد اکسی اینفینیتی
بازدید 488

بازی متاورس اکسی اینفینیتی مبتنی بر بلاک چین (P2E) با الهام از پوکمون، علیرغم اینکه یکی از پروژه های متاورس است که بیشترین بازدهی را برای سرمایه گذاران اولیه خود داشت، در چند هفته اخیر با مشکلات زیادی مواجه بوده است. در این خبر به بررسی سقوط آزاد اکسی اینفینیتی می پردازیم.

برای همین، ارزش بازار Axie Infinity از ۱۰ اکتبر به زیر ۱ میلیارد دلار کاهش یافته است، در حالی که بر اساس داده های CoinMarketCap در ۲۴ اکتبر، قیمت AXS در هفت روز گذشته بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است. به طور خاص، ارزش بازار AXS از ۱.۰۴ میلیارد دلار در ۱۰ اکتبر به ۸۳۳.۳۵ میلیون دلار در زمان انتشار کاهش یافت که طی دو هفته ۲۰.۱۹ درصد کاهش داشت.

علل احتمالی سقوط آزاد اکسی اینفینیتی

یکی از دلایل نابودی اخیر این بازی محبوب، اعلام توسعه دهندگان مبنی بر افزایش تعداد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که با نام Axie Infinity Shards است که در ۲۴ اکتبر طبق برنامه اضافه می‌شود. طبق پلتفرم جمع‌آوری داده TokenUnlocks، بیش از ۲۰ میلیون AXS قرار است برای استیکینگ، تیم، مشاوران و موارد مشابه پلتفرم منتشر شود، که ۸ درصد از کل دارایی را تشکیل می‌دهد.

با در نظر گرفتن قیمت AXS که در زمان انتشار ۸.۶۱ دلار بود، این بدان معناست که حدود ۱۸۵ میلیون دلار توکن های Axie Infinity طبق برنامه برنامه ریزی شده وارد بازار می‌شود و احتمالاً دارایی را به زیر منطقه پشتیبانی خود خواهد برد زیرا فشار فروش افزایش می‌یابد.

با این حال، در حالی که بازیکنان برای انتشار چنین تعداد زیادی توکن آماده می‌شوند، بنیانگذار و مدیر عامل (COO) هر دو بازی Axie Infinity و Sky Mavis، الکساندر لئونارد لارسن به آنها اطمینان داد که «توکن های آنلاک شده با توکن‌ها در گردش یکسان نیستند.

در همین حال، تعداد کل آدرس‌های منحصربه‌فرد دارای AXS در شبکه همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و در ۲۴ اکتبر به ۶۰۷۱۰ رسید که در مقایسه با ۵۶۱۷۰ آدرس در ۲۸ ژوئیه ۷.۴۸ درصد افزایش داشته است، اگرچه آدرس‌هایی با بالاترین ذخیره AXS به آرامی در حال کاهش هستند.، به این معنی که نهنگ‌ها در حال خروج دارایی‌های خود هستند.

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *