0

زیرمجموعه اوراق بهادار هیوندای از افزودن ارزهای دیجیتال خبر داد 

اوراق بهادار هیوندای
بازدید 730

مدیر اوراق بهادار هیوندای موتور همکاری خود را با صرافی ارزهای دیجیتال کره جنوبی Bithumb تمدید کرده است و به کاربران خود اجازه می‌دهد به داده های بازار ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند. 

در یک اعلامیه رسمی، هیوندای موتورز، توضیح داد که اطلاعات مربوط به دارایی های دیجیتال مشتریان خود را به پلتفرم مدیریت دارایی MyData اضافه می‌کند. 

MyData یک سرویس جدید در بخش مالی کره جنوبی است. این سرویس شامل پلتفرم های تحت نظارت دولت است که به افراد اجازه می‌دهد تمام دارایی ها و بدهی های خود را در یک پلتفرم مشاهده کنند. این بدان معنی است که، حتی اگر مشتریان علاوه بر سهام – و اکنون رمزارز – در چندین بانک حساب داشته باشند، می‌توانند از طریق چنین پلتفرمی همه آنها را به یکباره مشاهده کنند. 

فقط تعداد کمی از اپراتورهای تجاری دارای مجوز در بخش مالی مجاز به ارائه خدمات MyData هستند که توسط کمیسیون خدمات مالی نظارتی نظارت می‌شود. 

پلتفرم MyData در Hyundai Motor Securities به نام The Herb نامگذاری شده است، و این شرکت اعلام کرد که این همکاری جدید به کاربران رمزارز اجازه می‌دهد تا جزئیات تراکنش، وضعیت حساب ها و قیمت های بازار را برای سکه های منتخب بررسی کنند.

این شرکت همچنین نشان داد که اولین شرکت اوراق بهادار در این کشور خواهد بود که چنین عملکردهای نظارتی بر بازار ارزهای دیجیتال را به این شیوه ارائه می‌دهد. 

این شرکت اضافه کرد که “مشتریانی که در دارایی ‌های دیجیتال سرمایه گذاری می‌کنند می‌توانند به راحتی ارزهای دیجیتال خود را از طریق The Herb مدیریت کنند.” 

این اقدام اولین پیشرفت بزرگ هیوندای موتور سکیوریتیز و Bithumb از زمانی است که دو طرف قرارداد مشارکت تجاری را در ژوئن سال جاری امضا کردند. 

خدمات MyData قبلاً نگرانی هایی مربوط به حریم خصوصی را در کره جنوبی ایجاد کرده است. اواخر سال گذشته، سرویس نئوبانک Naver Financial به طور تصادفی اجازه داد اطلاعات مالی حدود 100 مشتری خود در حالی که در حال آزمایش سرویس MyData خود بود به صورت آنلاین منتشر کند. 

ماه گذشته، چندین رسانه اعلام کردند که غول صرافی رمزارز FTX به دنبال معامله ای برای خرید سهام Bithumb است. این شرکت چندین ماه در بنگاه برای فروش بود اما برای یافتن خریدار با مشکل مواجه شده است و تعدادی از معاملات در مرحله مذاکرات به نتیجه نرسیده است. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *