0

افزایش 53 درصدی رمزارز Lido DAO در 7 روز گذشته

رمزارز Lido DAO
بازدید 870

طبق اطلاعات پلتفرم WhaleStats، رمزارز LDO در فهرست 10 توکن برتر خریداری شده توسط نهنگ های اتریوم قرار گرفت. کیف پولی به نام «سایتاما» بیش از ۲.۳۲ میلیون دلار رمزارز Lido DAO خرید. این خرید تنها از طریق یک تراکنش انجام شده است.

رمزارز Lido DAO

در همین حال، همان نهنگ دارای رمزارزهای USDC به ارزش 95.4 میلیون دلار است. این نشان می دهد که آماده است تا توکن های بیشتری را خریداری کند.

داده‌ ها نشان می‌ دهند که LDO نیز در فهرست توکن‌ هایی است که بیشترین حجم معاملات مورد استفاده توسط نهنگ‌های ETH را دارند. در همین حال، حجم معاملات 24 ساعته توکن Lido DAO بیش از 400 درصد افزایش یافته و به 142.3 میلیون دلار رسیده است.

قیمت رمزارز Lido دائو در 24 ساعت گذشته بیش از 21 درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این خبر با قیمت متوسط ​​1.07 دلار معامله می شود. قیمت این توکن طی 30 روز گذشته بیش از 85 درصد افزایش یافته است. با این حال، همچنان 94 درصد از بالاترین رکورد خود پایین تر است.

LDO TVL در 30 روز گذشته 3٪ افزایش یافته است

به گفته لیدو، کل ارزش قفل شده (TVL) آن طی 30 روز گذشته 3 درصد افزایش یافته و به 5.28 میلیارد دلار رسیده است. این افزایش در میان کاهش ثبت شده در کل TVL دیفای در همان بازه زمانی رخ داده است. اکنون با کاهش 2.8 درصدی به 76.7 میلیارد دلار رسیده است.

وی افزود که TVL لیدو در 7 روز گذشته حدود 1.5 درصد کاهش یافته است. اما این کاهش به دلیل کاهش 2 درصدی قیمت اتریوم اتفاق افتاده است.

منبع: coingape

(3 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *