0

حذف لونا کلاسیک از Binfinex

حذف لونا کلاسیک از Binfinex
بازدید 538

انجمن لونا کلاسیک به سرعت در جبهه های مختلف حرکت می کند تا اکوسیستم این پروژه و همچنین LUNC و USTC را به 1 دلار احیا کند. با این حال، تضاد منافع بین توسعه‌ دهندگان و گروه‌ها، نقدینگی کم استخر جامعه، حذف شدن لونا کلاسیک و عدم پشتیبانی صرافی‌های رمزنگاری، چالش‌های فزاینده‌ای برای بلاک چین است که بر قیمت‌ها تأثیر می‌گذارد. در این پست به بررسی خبر حذف لونا کلاسیک از Binfinex می پردازیم.

حذف لونا کلاسیک از Binfinex

جامعه لونا کلاسیک در حال حاضر در حال رای گیری در مورد پیشنهادی برای انتخاب مدیر عامل بایننس “CZ” به عنوان رهبر بلاک چین ترا است. پیشنهاد 11614 به میزان 38 درصد «آری»، 41 درصد «خیر» و 20 درصد «نه با وتو» رای آورده است، در حالی که برخی رای ممتنع داده اند. در حالی که CZ در حال حاضر از طریق مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک را به صورت ماهانه از زنجیره پشتیبانی می کند، او می تواند جامعه را هدایت کند اما نمیتواند رهبر LUNC شود. برخی از اعضا حتی از ارائه پیشنهادهای غیر عملی و بی ارزش برای رای گیری انتقاد کرده اند.

طبق این پیشنهاد، لونا کلاسیک به یک رهبر نیاز دارد زیرا اعتبار سنجی ها و گروه های توسعه دهنده منافع خاص خود را دارند. مدیریت بلاک چین Terra به گروه هایی مانند Terra Rebels که زیرساخت را مدیریت می کند و TerraCVita مدیریت Terra Station تقسیم می شود. این ادعا می کند که اعتبار سنجی های بزرگ زنجیره را “متمرکز” می کنند.

در همین حال، صرافی ارز دیجیتال Binfinex لونا کلاسیک را از فهرست حذف کرد. این پلتفرم بیان می‌کند که این تصمیم پس از «پایش مستمر پروژه‌های فهرست‌ شده و بررسی صلاحیت‌های فهرست‌ شده آنها» گرفته شده است. توسعه دهنده محبوب وگاس گفت که با Bitfinex تماس گرفته و صرافی تایید کرده است که در صورت وجود تقاضا برای توکن، LUNC را مجدداً فهرست می کند.

حذف لونا کلاسیک از Binfinex


افزایش توکن سوزی و استکینگ لونا کلاسیک

در حالی که جامعه با چالش‌هایی مواجه است، لونا کلاسیک به سرعت روی استیکینگ LUNC و سوزاندن توکن ها حرکت می‌کند. نرخ استیکینگ LUNC پس از رسیدن به نقطه عطف 1 تریلیون در ماه گذشته به سرعت در حال افزایش است. استیکینگ LUNC در بلاک چین به 1.022 تریلیون رسیده است و به بالاترین حد خود رسیده است.

علاوه بر این، سوزاندن کل LUNC توسط جامعه نیز سرعت گرفته است. مجموع سوزاندن ها LUNC به 68.5 میلیارد می رسد که 3.5 میلیارد LUNC در هفت روز گذشته سوزانده شده است. بایننس در یازدهمین مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک خود 2.65 میلیارد LUNC سوزاند.

قیمت LUNC پس از سقوط به سطح حمایت 0.000082 دلار، در 24 ساعت گذشته 1% جهش کرد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0000814 دلار و 0.0000849 دلار است.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *