0

مطالعه جدید: انتظار صاحبان بیت کوین به بازگشت بیت کوین به 55000 دلار در شش ماه آینده!

بازگشت بیت کوین به 55000 دلار
بازدید 1425

این مطالعه نشان می دهد که صاحبان بیت کوین انتظار دارند در شش ماه آینده به نقطه اول خود یعنی به 55000 دلار بازگردند. بازگشت بیت کوین به 55000 دلار در شش ماه آینده طبق مطالعه جدید اتفاق خواهد افتاد.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که بیت کوین حدود 45 درصد از ارزش خود را نسبت به بالاترین رکورد خود در ماه نوامبر از دست داده است، اما این موضوع به منافع برخی از سرمایه گذاران خرد خدشه ای وارد نکرد، زیرا آنها انتظار دارند که قیمت به وضع قبلی برگردد و در حال “خرید در کف” هستند.

طبق گزارش روز سه شنبه، تقریباً 21٪ از بزرگسالان ایالات متحده که توسط ارائه دهنده اطلاعات Morning Consult مورد بررسی قرار گرفتند، در نظر داشتند بیت کوین BTCUSD بخرند، %2.62 + تا 24 ژانویه، زمانی که این ارز دیجیتال تا حداقل 32983 دلار هم معامله شد.

این گزارش نشان می دهد که این نرخ نسبت به ابتدای نوامبر، زمانی که بیت کوین به بالاترین سطح خود یعنی 68991 دلار صعود کرده بود، هیچ تغییری نکرده است.

Charlotte Principato، مدیر عامل Morning Consult در این گزارش نوشت: «این بدان معناست که مصرف کنندگان این بار نسبت به تابستان گذشته که قیمت بیت کوین به شدت کاهش یافته بود، کمتر نگران کاهش قیمت بیت کوین بوده اند».

در طول آخرین فروش بیت کوین، بر اساس نظرسنجی، سهم بزرگسالان آمریکایی که قصد خرید این ارز دیجیتال را داشتند از ۱۷ درصد در ماه می به ۱۳ درصد در ماه جولای کاهش یافت.

بر اساس این گزارش، علیرغم رکود اخیر، صاحبان بیت کوین به طور متوسط ​​انتظار دارند که قیمت کریپتو در شش ماه تا حدود 55223 دلار افزایش یابد.

افرادی که بیش از 500 دلار بیت کوین دارند، خوش بین ترین افراد (بولیش) هستند و انتظار دارند که این ارز دیجیتال در شش ماه آینده به 62439 دلار برسد.

در مقابل، بزرگسالان ایالات متحده، به طور متوسط، از جمله کسانی که دارنده این دارایی دیجیتال نیستند، معتقدند که قیمت بیت کوین در همان بازه زمانی حدود 27136 دلار خواهد بود.

در حقیقت، اکثر خریداران به این دلیل که فکر می کنند قیمت بیت کوین افزایش می یابد، روی آن سرمایه گذاری می کنند، نه به این دلیل که به فناوری یا وعده های دارای ‌های دیجیتال اعتقاد دارند.

این مطالعه نشان می دهد که ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی دلیل اصلی سرمایه گذاری خود را “پول‌ درآوردن” عنوان می کنند.

به طور کلی، بر اساس گزارش Morning Consults، سرمایه گذاران بیت کوین تمایل بیشتری به ریسک کردن دارند و چهار برابر بیشتر از جمعیت عمومی ریسک های مالی را می پذیرند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *