0

ایپ کوین (APE) رتبه دوم را در لیست ترندهای CoinMarketCap

ایپ کوین (APE)
بازدید 954

ایپ کوین (APE) جایگاه دوم خود را در لیست ترندهای CoinMarketCap حفظ کرده و در 24 ساعت گذشته 3.74 درصد رشد داشته است. قیمت APE در حال حاضر 17.49 دلار یا 0.00045364 بیت کوین (BTC) است. در همین بازه زمانی، حجم معاملات 24 ساعته APE اندکی کاهش یافته و به 1,791,532,974 رسیده است که کاهشی، 7.01 درصدی است.

ایپ کوین (APE) رتبه دوم را در لیست ترندها

APE همچنین شاهد افزایش قابل توجه قیمت در دوره های زمانی طولانی تر بود. با توجه به CoinMarketCap، ایپ شاهد افزایش چشمگیر 57.23 درصدی طی هفت روز گذشته و افزایش 35.98 درصدی نسبت به ماه گذشته بوده است.

ایپ کوین (APE)

علاوه بر این، به نظر می‌رسد تعداد دارندگان APE در حدود 50000 دارنده به اوج خود می‌رسد. به نظر می رسد افزایش روزانه تعداد دارندگان در 24 ساعت گذشته کمی کاهش یافته است زیرا تنها 208 کیف پول جدید هولدر APE شدند. این پس از آن بود که تعداد دارندگان APE حدود 946 نفر در 24 ساعت قبلی افزایش یافتند.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که تعداد دارندگان APE از زمان راه اندازی این پروژه به تدریج هر روز در حال افزایش است. این روند برخلاف آن چیزی است که در پروژه‌های کلاهبرداری مشاهده می‌شود که در آن نرخ پذیرش سهموی است. با این حال، هنوز مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید.

ایپ کوین (APE)

کاهش حجم معاملات 24 ساعته، همراه با افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته، حاکی از چشم انداز صعودی سرمایه گذاران از پروژه است.

افزایش قیمت همچنین به این معنی است که فعالیت خرید بیشتر از فعالیت فروش است. این نشان می‌دهد که دارندگان جدید باقی‌مانده که به اکوسیستم می‌پیوندند، APE می‌خرند تا فرصتی را که بقیه دارندگان شناسایی کرده‌اند از دست ندهند.

بازار کریپتو قرمز می شود، اما APE بیشترین رشد را دارد

از آنجایی که بیت کوین، ارز دیجیتال پرچمدار جهانی، به سطح 38000 دلار سقوط کرد و به زیر کانال صعودی که از ابتدای سال در نمودارها شکل گرفته بود، سقوط کرد.

همانطور که اتفاق افتاد، 200 میلیون دلار انحلال سفارش های طولانی بیت کوین در 24 ساعت گذشته انجام شده است.

این ادامه سقوط روز جمعه بیت کوین است. در آن روز، با این خبر که در ماه می، فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره تا 50 واحد پایه بحث خواهد کرد، ارز دیجیتال پیشرو به زیر سطح 40000 دلار سقوط کرد.

منبع: یوتودی

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *