jet

درباره ارزی لند بیشتر بدانید

سال هاست مجموعه پردازش کاران تجارت یاشار با نام تجاری اول پرداخت توانسته اعتماد بسیاری از کاربران فعال در حوزه آنلاین را جلب کند. در موقعیت کنونی بنا به درخواست خیل عظیمی از کاربران ، تصمیم گرفتیم که در حوزه رمز ارز با ارایه خدمات بهتر نقش فعال تر و پر رنگ تری را ایفا کنیم. به لطف خداوند متعال و اعتماد شما کاربران گرامی، اول پرداخت توانسته در این سالیان پاسخگوی نیاز بسیاری از فریلنسر ها و تریدر های فعال در بازار آنلاین باشد. این اعتماد که به درستی به آن واقف هستیم و می دانیم که نتیجه تلاش شبانه روزی مجموعه در همه بخش ها و دپارتمان ها می باشد ، مسئولیت ما را سنگین تر کرده و در جهت حفظ این مهم و ارتقای بیش از پیش آن سال ها در تلاش بوده ایم و به این روند ادامه خواهیم داد.

چرا به ارزی لند اعتماد کنیم ؟

ارزی لند
یک پلتفرم بازار ارز دیجیتال آنلاین ( مبتنی بر خط ) می باشد که تلاش می کند، در این موقعیت حساس کنونی عموم کاربران در یک فضای امن اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنند. ما همواره در تلاشیم که یک فضای امن در چارچوب قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنیم تا کاربران گرامی با خیالی آسوده اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال نمایند.
حفظ و صیانت از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی شما بزرگترین مسئولیتی است که بر روی دوش ما نهاده شده است و سالیان متمادی است که ثابت کرده ایم در رابطه با این امر مهم اندکی کوتاهی و اغماض صورت نگرفته است و از این به بعد نیز به فضل خداوند متعال صورت نخواهد گرفت.
ارزی لند ، با ارایه طیف عظیمی از رمز ارز های معتبر در مارکت و تنوع در بسترهای انتقال رمز ارز شعار "سرزمین ارز های تو " را برای خود برگزیده است و همواره در تلاش است که با اضافه کردن ارزهای مورد نیاز شما کاربران گرامی در مارکت خود، خدمات بیشتری را به شما عزیزان ارایه دهد. و همانند همیشه مدیران ما از هرگونه انتقاد و پیشنهاد سازنده شما کاربران گرامی با رویی گشاده استقبال می کنند و تمام همت خود را در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز به کار می بندند.

پشتیبانی و تیکت ثبت سفارش فروش ارز دیجیتال ارسال مدارک مالی و حسابداری