0

9 راه برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال رایگان

به دست آوردن ارزهای دیجیتال رایگان 
بازدید 526

همه چیزهای رایگان را دوست دارند، به خصوص آنهایی که پتانسیل قدردانی دارند، مانند ارزهای دیجیتال. ارزهای رمزپایه رایگان می توانند به شما اجازه ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بدهند یا حتی راهی برای گسترش سبد سهام خود باشند. دریافت کریپتو رایگان، هر مزیتی که ارائه می دهد، هرگز ایده بدی نیست. 

راه های زیادی برای دریافت ارزهای رمزنگاری شده رایگان وجود دارد و این روشی است که می توانید انجام دهید. 

رمزارزهای رایگان چیست؟ 

خرید کریپتوها برای داشتن آنها کاری عادی است که مردم انجام می دهند. با این حال، این تنها راه برای داشتن رمزارز نیست. چندین پلتفرم کریپتو راه هایی برای ارائه رایگان رمزنگاری دارند. با این حال، آنها دقیقاً “رایگان” نیستند، زیرا اغلب مشوق هایی برای انجام وظایف خاص هستند که اغلب حول محور بازاریابی می چرخند. 

در بیشتر موارد، انجام کارهای مورد نیاز ساده است و شامل ایجاد پست، ثبت نام برای پاداش و غیره است. 

9 راه برای به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان 

بیایید اکنون راه های ممکن برای کسب ارزهای دیجیتال رایگان را بررسی کنیم. 

  1. جوایز ثبت نام و تبلیغات در صرافی های رمزنگاری 

برخی از پلتفرم ها و صرافی های کریپتو پاداش ثبت نام را ارائه می دهند. آنها پاداش های ثبت نام را به عنوان پاداش به هر کسی که در پلتفرم ها ثبت نام می کند و در صورت نیاز فرآیندهای تأیید را تکمیل می کند، می دهند. علاوه بر این، برخی از آنها پاداش هایی را زمانی ارائه می دهند که شخصی از طریق پیوند ارجاع شما ثبت نام کند. پس از تکمیل فرآیند مورد نیاز، شما یا هر دوی شما پاداش ثبت نام را دریافت می کنید. 

به دست آوردن ارزهای دیجیتال رایگان

دنبال کردن پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی صرافی‌ها و اشتراک در فهرست ایمیل آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا از تبلیغات آتی و پاداش‌های محدود زمانی به‌روز باشید. برخی از پلتفرم هایی که می توانید جوایز ثبت نام دریافت کنید عبارتند از Coinbase، Crypto.com، Gemini، BlockFi، Phemex و WeBull. 

  1. Crypto staking 

Staking فرآیندی است که شامل قفل کردن یا نگه داشتن ارز دیجیتال شما در طول زمان برای علاقه است. این فرآیند اغلب در یک استخر سهام با استفاده از مدل اجماع اثبات سهام انجام می شود. این به شما امکان می دهد درصد مشخصی را به طور مداوم کسب کنید، به خصوص اگر آن را برای مدت طولانی نگه دارید. 

به عنوان مثال، Crypto.com، تا 14.5٪ پاداش سالانه را برای اشتراک گذاری کریپتو (در برخی از ارزهای دیجیتال) ارائه می دهد. با این حال، استیبل کوین ها با بازده درصدی 8.5 درصدی سالانه قرار می گیرند. علاوه بر این، می‌توانید ارزهای دیجیتال را در صرافی‌هایی مانند کوین‌بیس، بایننس و غیره به اشتراک بگذارید، در حالی که برخی از کیف‌پول‌های ارزهای دیجیتالی مانند Exodus و Atomic با استکینگ یکپارچه ارزهای دیجیتال نیز عرضه می‌شوند. 

  1. شرکت Airdrop 

ایردراپ یک روش بدون دردسر برای دریافت رمزنگاری رایگان است که بیشتر شبیه یک هدیه است. Airdrops قبل از راه‌اندازی یک توکن رمزنگاری، علاقه و پذیرش فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. این فرآیند شامل توزیع رایگان ارزهای دیجیتال بین شرکت کنندگان علاقه مند است. اما برای اینکه یک ذینفع باشید باید چند کار را انجام دهید. 

پلتفرم های مختلف معیارهای متفاوتی برای واجد شرایط بودن برای ایردراپ دارند. با این حال، در بیشتر موارد، الزامات حول محور ایجاد هیاهو در مورد توکن رمزنگاری و ترویج آن در پلتفرم‌های مختلف است. تنها چیزی که شما همچنین نیاز دارید یک کیف پول برای ذخیره توکن است. 

بسیاری از ایردراپ ها سکه هایی را تحویل می دهند که در نهایت بی ارزش هستند. بنابراین، قبل از اینکه درگیر شوید، باید مطمئن شوید که ایردراپ توسط برندها یا توسعه دهندگان معتبر انجام شده است. حتی در آن زمان، برای شرکت در یک ایردراپ سودآور به کمی شانس نیاز دارید. 

  1. یاد بگیرید و کسب درآمد کنید 

گذراندن دوره های مربوط به ارزهای دیجیتال می تواند کمی خسته کننده باشد. با این حال، زمانی که جوایز ضمیمه می شود، می تواند جذاب شود. برنامه های یادگیری و کسب درآمد یک مزیت دو طرفه ارائه می دهند زیرا همزمان دانش کسب می کنید و ارز دیجیتال به دست می آورید. 

به دست آوردن ارزهای دیجیتال رایگان

برای تکمیل ماژول های دوره، تماشای فیلم های آموزشی، شرکت در آزمون ها و غیره جوایزی داده می شود. بهترین پلتفرم های یادگیری و کسب درآمد عبارتند از Coinbase، Binance، CoinMarketCap، KuCoin و غیره. 

  1. Crypto Lending 

در وام‌دهی کریپتو، شما ارز دیجیتال را در صرافی‌هایی سپرده‌گذاری می‌کنید که استفاده از آن را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهند. سپس به صورت روزانه، هفتگی یا سالیانه از ارز دیجیتال قرض داده شده بهره دریافت می کنید. وام گیرنده باید وثیقه را در قالب ارز دیجیتال به صرافی ارائه کند. ارزش وثیقه همیشه بالاتر از ارز دیجیتال وام داده شده است و وام گیرنده در صورت عدم اجرای قراردادهای بازپرداخت، خطر از دست دادن وثیقه خود را دارد. 

بسیاری از پلتفرم‌های وام‌دهی کریپتو، نرخ بهره سالانه 10 تا 20 درصد را ارائه می‌کنند. پلتفرم هایی که می توانید رمزنگاری خود را به آنها وام دهید عبارتند از CoinRabbit، BlockFi، Nexo و YouHolder. 

  1. بازی کردن (P2E)، ورزش کردن (M2E) 

اگر عاشق بازی کردن هستید، می توانید از علاقه خود مقداری کریپتو به دست آورید. برخی از پلتفرم ها رمزنگاری را به عنوان انگیزه ای برای بازی کردن ارائه می دهند. این فرآیند به عنوان «بازی برای کسب درآمد» شناخته می‌شود، زیرا هنگام انجام ماموریت‌ها در بازی، توکن‌های رمزنگاری را باز می‌کنید. همچنین می‌توانید دارایی‌های درون بازی را به شکل NFT دریافت کنید، که می‌توانید آن‌ها را بفروشید یا با ارزهای دیجیتال مبادله کنید. بازی های رایج رمزنگاری P2E عبارتند از Sandbox، Lucky Block، Tamadoge، MetaBlaze و غیره. 

اما اگر نشستن و بازی کردن کار شما نیست، می توانید برای به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان ورزش کنید. «حرکت برای کسب درآمد» به شرکت‌کنندگان با رمزنگاری برای بلند شدن و بیرون آمدن پاداش می‌دهد، چه راه رفتن، چه دویدن یا غیره. 

  1. Crypto Mining 

استخراج مستلزم استفاده از سیستم های محاسباتی قدرتمند با استفاده از الگوریتم های رمزنگاری برای حل معادلات پیچیده است. این فرآیند برای کار کردن به شبکه غیرمتمرکز کامپیوترها و قدرت محاسباتی زیادی نیاز دارد که انجام آن را برای یک فرد سخت می کند. بنابراین، بهتر است توسط شرکت های تخصصی یا گروه های افراد علاقه مند انجام شود. 

به دست آوردن ارزهای دیجیتال رایگان

متأسفانه، به دلیل پیچیدگی، این فرآیند برای ماینرهای انفرادی چندان آسان نیست. پیوستن به یک استخر استخراج ایده خوبی است زیرا برای استخراج بیت کوین به قدرت هش زیاد و نرخ هش بالا نیاز دارید. نرم افزارهای رایج استخراج بیت کوین شامل CGminer، Awesome Miner، Easy Miner، Kyptex Miner و ECOS است. 

  1. انجام نظرسنجی ها 

چندین پلت فرم به دنبال نظرات و بازخورد مردم برای تسهیل تصمیم گیری هستند. بنابراین، آنها از شما می خواهند که در نظرسنجی شرکت کنید و از طریق ارز دیجیتال پول دریافت کنید. اگر بازخورد شما مفید و منسجم باشد، روزانه چندین نظرسنجی به شما پیشنهاد می شود. این پلتفرم‌ها آستانه‌های سودی دارند که قبل از برداشت باید به آنها برسید. محدودیت از پلت فرمی به پلتفرم دیگر متفاوت است. سایت‌های نظرسنجی اصلی که با ارز دیجیتال پرداخت می‌کنند عبارتند از Timebucks، Grab Points، Survey Time، Contiply و InstaGC. 

  1. Crypto Faucets 

Crypto faucets به شما این امکان را می دهند که برای انجام کارهای ساده، ارز دیجیتال کسب کنید. این پلتفرم به شما برای انجام کارهای ساده مانند بازی کردن، حل پازل، تماشای تبلیغات و غیره پاداش می‌دهد. برای بهره‌مندی از crypto faucets نیازی به آموزش رسمی ندارید. 

به دست آوردن ارزهای دیجیتال رایگان

درگیر شدن در یک شیر آب معمولاً ساده است. به طور معمول، شما باید با پر کردن برخی از جزئیات اولیه و آدرس کیف پول خود ثبت نام کنید. سپس، می توانید شروع به انجام وظایف مورد نیاز کنید. پلتفرم هایی که خدمات شیر آب ارائه می دهند عبارتند از Cointiply، Bestfaucetsites، Litecoin ، MoneroFaucets و Faucet Crypto. 

مراقب کلاهبرداری ها باشید 

در تلاش خود برای ایمن سازی رمزارزهای رایگان، مراقب کلاهبرداری ها باشید – رایگان ها اغلب تله هستند. در عوض، اطمینان حاصل کنید که اقدامات لازم برای کاهش خطرات احتمالی انجام می شود. 

جزئیات حساس مانند جزئیات ورود به سیستم و اعتبار کیف پول را در اختیار کسی قرار ندهید. مراقب ایمیل‌های ناشناخته و پست‌های رسانه‌های اجتماعی باشید که از شما می‌خواهند با کلیک کردن روی یک پیوند، پاداش دریافت کنید. پیوندهای فیشینگ می توانند اطلاعات شخصی، رمز عبور و پین شما را بدزدند. 

همچنین مراقب برنامه هایی باشید که شما را ملزم به معامله سکه برای دریافت توکن های بیشتر می کند. کلاهبرداران اغلب از این روش برای فریب دادن افراد و دریافت رمزهای آنها استفاده می کنند. ماندن و معامله در پلتفرم‌های معتبر می‌تواند به کاهش ریسک مرتبط با کلاهبرداری ارزهای دیجیتال کمک کند. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *