0

7 پلتفرم برتر وام دهی ارز دیجیتال با نرخ بهره مناسب 

پلتفرم برتر وام دهی ارز دیجیتال
بازدید 726

خرج کردن و نگهداری تنها کارهایی نیست که می‌توانید با ارزهای دیجیتال خود انجام دهید. پلتفرم برتر وام دهی ارز دیجیتال را بیشتر بشناسید.

وام یکی از راه های کسب درآمد غیرفعال با استفاده از ارزهای دیجیتال است. پلتفرم های وام دهی زیادی وجود دارد که سرمایه گذاران می‌توانند از آنها برای ایجاد این درآمد غیرفعال استفاده کنند. با این حال، انتخاب پلتفرم برای استفاده بستگی به اولویت هایی دارد که در ذهن دارید، مانند کارمزد کم، بهره بالا و غیره. 

اگر اولویت شما کسب سود بالا از سرمایه خود است، در اینجا هفت پلتفرم را معرفی می‌کنیم که بالاترین نرخ بهره را ارائه می‌دهند و بدون ترتیب خاصی فهرست شده‌اند. 

 1.پلتفرم برتر وام دهی ارز دیجیتال: BlockFi 

BlockFi یک پلتفرم تجارت ارز دیجیتال است که وام های رمزارز را نیز ارائه می‌دهد. این ویژگی به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد تا دارایی ها را به وام گیرندگان قرض دهند و به آنها سود سرمایه گذاری خود را پرداخت کنند. BlockFi یکی از پردرآمدترین پلتفرم های وام دهی است که تا 7.50 درصد بازدهی سالانه (APY) را پرداخت می‌کند. 

برای پرداخت بهره از سیستم لایه بندی استفاده می‌شود که بسته به دارایی‌ای که قرار می‌دهید متفاوت است. استیبل کوین ها معمولاً سود بیشتری نسبت به سایر دارایی ها به همراه دارند. 

برای شرکت در برنامه وام دهی، باید برای ایجاد حساب BlockFi (BIA) ثبت نام کنید. سود در ابتدای هر ماه به دارندگان حساب پرداخت می‌شود. اگر در زمینه وام‌دهی تازه کار هستید، بهتر است قبل از شرکت، یاد بگیرید که وام‌دهی رمزارز چیست و چگونه کار می‌کند. بدون تحقیق هیچ گونه سرمایه گذاری انجام ندهید. 

 2. Celsius 

Celsius یک پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را با کارمزد صفر قرض، وام و انتقال دهند. همچنین یکی از بالاترین نرخ های بهره را ارائه می‌دهد. 

Celsius، بسته به اینکه کدام یک را وام می‌دهید، تا 17 درصد نرخ بهره برای ارز های دیجیتال می‌پردازد. نرخ ها به طور کلی بالاتر از بسیاری از سیستم عامل ها است. علاوه بر این، اگر انتخاب کنید که در توکن CEL مادری Celsius کسب درآمد کنید، از 25 درصد سود اضافی برخوردار خواهید شد. 

پرداخت ها به وام‌دهندگان به صورت هفتگی انجام می‌شود، و شما می‌توانید با استفاده از ماشین حساب موجود در وبسایت، حتی قبل از سرمایه گذاری، میزان سودی که به شما تعلق می‌گیرید را بررسی کنید. 

 3.پلتفرم برتر وام دهی ارز دیجیتال: YouHolder 

پلتفرم YouHolder برای بسیاری از فعالیت های مرتبط با رمزنگاری استفاده می‌شود. کاربران می توانند ارزهای دیجیتال را ذخیره و معامله کنند و همچنین از آنها برای پرداخت هزینه کالا یا خدمات استفاده کنند. همچنین یکی از پردرآمدترین بسترهای وام دهی برای کسانی است که به دنبال درآمد غیرفعال هستند. 

YouHolder تا 12% سود APY را برای ارزهای دیجیتال و استیبل کوین های سپرده شده ارائه می‌دهد. دارایی های پشتیبانی شده شامل بیت کوین (BTC)، پکس گلد (PAXG)، USD (USDC)، دلار (TUSD) و بسیاری دیگر می‌باشد. مانند BlockFi،  YouHolder بالاترین نرخ ها را روی استیبل کوین ها ارائه می‌کند اما از سیستم لایه ای استفاده نمی‌کند. 

 4.پلتفرم برتر وام دهی ارز دیجیتال: Nebeus 

Nebeus یک پلتفرم همه کاره است، از جمله وام گرفتن، کسب درآمد، تجارت و حتی بیمه کردن دارایی های شما است. از نظر وام های رمزنگاری، Nebeus برخی از بهترین نرخ های بهره را ارائه می‌دهد. 

برای وام دهی ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و استیبل کوین هایی مانند تتر (USDT) و USD Coin (USDC) می‌توانید تا 12.85٪ RPY کسب کنید. Nebeus هیچ هزینه ای برای سپرده گذاری دارایی ها دریافت نمی‌کند. 

یک ماشین حساب برای محاسبه نرخ بهره در پلتفرم وجود دارد که می‌توانید از آن برای بررسی میزان بهره ماهانه در ابتدای سفر وام دهی استفاده کنید. سود ماهانه به هر ارزی که انتخاب می‌کنید پرداخت می‌شود. امکان برداشت روزانه سود، همچنان با کارمزد صفر وجود دارد. 

یکی از پلتفرم های وام دهی است که کاملاً محافظت شده است و به کاربران خود اطمینان می‌دهد که وجوه آنها کاملاً ایمن است. همچنین دارای کیف پولی است که انتقال فوری بین حساب های رمزارز و حساب های بانکی فیات را تسهیل می‌کند. 

 5. Crypto.com 

Crypto.com یک صرافی برتر ارزهای دیجیتال است که خدمات وام‌دهی رمزنگاری را نیز ارائه می‌کند. به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با وام‌دهی دارایی های دیجیتال خود برای وام، سود کسب کنند. با وام‌دهی دارایی های خود، از جمله بیش از 40 ارز دیجیتال و استیبل کوین، می‌توانید تا 14.5 درصد درآمد کسب کنید. 

مانند سایر پلتفرم های وام‌دهی ارز دیجیتال، می‌توانید نرخ بهره خود را بر اساس ارزی که می‌خواهید استفاده کنید بررسی کنید. Polkadot و Polygon در حال حاضر از جمله دارایی هایی هستند که بالاترین نرخ بهره را با 12.5 درصد دارند. 

برای شرکت، باید در Crypto.com ثبت نام کنید و یک کاربر تأیید شده شوید. سپس می‌توانید وجوه خود را واریز کنید و شروع به کسب سود ماهانه از آنها کنید. 

 6.پلتفرم برتر وام دهی ارز دیجیتال: Nexo 

Nexo یک پلتفرم ارز دیجیتال است که خدمات مختلفی از جمله خرید، فروش و تجارت ارز های دیجیتال را ارائه می‌دهد. Nexo با پشتیبانی از بیش از 300 دارایی، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با قرض دادن ارزهای دیجیتال، سود کسب کنند. 

این پلتفرم تا 16% APY را روی ارزهای دیجیتال با بهره مرکب می‌پردازد. هیچ هزینه ای برای این سرویس دریافت نمی‌شود و شرکت کنندگان پرداخت روزانه دریافت می‌کنند. از آنجایی که این یک پلتفرم وام دهی است، همچنین می‌توانید وجوهی را که پشتیبانی می‌شود به عنوان وثیقه قرض کنید. 

سود معمولاً به ارز دیجیتالی که اجاره می‌دهید پرداخت می‌شود و Polygon (MATIC) بالاترین بازدهی 16 درصدی را دارد. 

 7.پلتفرم برتر وام دهی ارز دیجیتال: CoinLoan 

CoinLoan یک پلتفرم برای خرید، ذخیره سازی و تجارت ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند. همچنین یک پلتفرم وام دهی رمزارز مشهور است که به شما امکان می‌دهد با دارایی های دیجیتال معطل خود درآمد غیرفعال کسب کنید. 23 ارز برای این منظور با نرخ های بهره متفاوت پشتیبانی می‌شود. 

مانند بیشتر پلتفرم های وام‌دهی، CoinLoan بالاترین نرخ ها را روی استیبل کوین ها و همچنین برای ارزهای فیات مانند پوند استرلینگ و یورو می‌پردازد. بالاترین نرخ سود 12.3 درصد است و پرداخت سود روزانه انجام می‌شود. 

بزرگترین نقطه قوت CoinLoan این است که یک پلتفرم ثبت شده و کاملاً ایمن است که به دارایی های شما امنیت می‌دهد. همچنین یک متولی دارایی دیجیتال معتبر است که تحت پوشش بیمه نامه قرار می‌گیرد، بنابراین لازم نیست در هر زمان نگران ایمنی دارایی های رمزنگاری خود باشید. 

از کدام پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال باید استفاده کنید؟ 

تمامی پلتفرم های وام‌دهی رمزارز معرفی شده در این مقاله، نرخ های بهره بالایی را برای دارایی های شما در مقایسه با سایر پلتفرم های این صنعت ارائه می‌کنند.  با این حال، ممکن است به یکی از آنها بیشتر از دیگری علاقمند باشید، که خوب است.  برای مثال، ممکن است به امنیت دارایی های خود علاقه بیشتری داشته باشید، که باعث می‌شود Nebeus یا CoinLoan بیشتر مورد توجه شما قرار بگیرند. اما، اگر به دنبال بالاترین بازده و هیچ چیز دیگری هستید، Nexo ممکن است پلتفرم مورد نظر شما باشد. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *