0

6 دلیل برای اینکه کیف پول Exodus بهتر از کیف پول Atomic است 

کیف پول Exodus بهتر از کیف پول Atomic
بازدید 573

اگرچه آنها مشابه هم هستند، اما Exodus و Atomic یکسان نیستند. کیف پول Exodus بهتر از کیف پول Atomic است.

Exodus و Atomic دو کیف پول پرطرفدار ارز دیجیتال هستند. آنها شباهت های زیادی دارند اما تفاوت های خود را نیز دارند. 

 این تفاوت ها بسته به عواملی مانند سهولت استفاده، هزینه ها و امنیت، بر انتخاب کاربر تأثیر می گذارد. 

 در ادامه مقاله شش دلیل برای بهتر بودن کیف پول Exodus از کیف پول Atomic آورده شده است. 

Exodus Wallet چیست؟ 

Exodus یک کیف پول رمزارز Web3 است. از بیت‌کوین، بسیاری از آلتکوین ها، به علاوه توکن های غیرقابل تعویض (NFT) پشتیبانی می‌کند. در مجموع، این کیف پول از بیش از 240 ارز دیجیتال از جمله AltCoin های برتر مانند Ethereum، XRP، BNB، Solana، Cardano و غیره پشتیبانی می‌کند. 

 این کیف پول دارای نسخه مرورگر، دسکتاپ و موبایل است که استفاده از آن را برای هر کسی با هر دستگاهی آسان می‌کند. همچنین از کیف پول سخت افزاری Trezor پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد از هر نسخه Exodus که دارند به آن دسترسی داشته باشند. 

 کاربران می‌توانند با شرط ‌بندی و کسب جوایز نامحدود، سودی را از دارایی های دیجیتال خود کسب کنند. 

 شما می‌توانید بیش از 25 ارز دیجیتال را در اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ خریداری کنید و از کارت اعتباری یا نقدی برای خرید ارز دیجیتال با استفاده از ارز فیات محلی خود استفاده کنید. 

 می‌توانید همه ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده را در بستر Exodus، مبادله، ارسال و دریافت کنید. 

 کیف پول Atomic چیست؟ 

کیف پول Atomic یک کیف پول رمزارز سازگار است که از بیش از 300 ارز دیجیتال از جمله بیت‌کوین، اتریوم، سولانا، لایت کوین و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال برتر پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید به راحتی و به صورت ناشناس ارزهای دیجیتال را خرید، فروش و مبادله کنید. 

 مانند Exodus، می‌توانید به کیف پول Atomic در وب، دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از ویژگی مبادله، ارزهای دیجیتال را با بیش از 60 ارز دیگر مبادله کنید. 

 کیف پول Atomic همچنین دارای یک ویژگی است که به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال را با استفاده از کارت های نقدی یا اعتباری خریداری کنید. 

 آنها شبیه به هم هستند، پس چرا Exodus بهتر از کیف پول Atomic است؟ 

 1. Exodus هزینه های کمتری می‌گیرد  

 هزینه های شبکه برای هر تراکنش اعمال می‌شود. جدای از آن، برخی از کیف پول ها کارمزد تراکنش نیز دریافت می‌کنند. کیف پول Atomic یکی از آنهاست. 

 برای خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از ارزهای فیات مانند USD، EUR و GBP هزینه هایی را دریافت می‌کند. معمولاً برای چنین خریدهایی 2٪ کارمزد یا 10 دلار برای هر عملیات دریافت می‌کند. کارمزد 0.5 درصدی نیز برای همه مبادلات بین دارایی ها اعمال می‌شود. 

 با این حال، Exodus هیچ هزینه اضافی دیگری به جز هزینه های شبکه دریافت نمی‌کند که 100٪ آن به شبکه تعلق می‌گیرد. این بدان معناست که می‌توانید از Exodus به صورت رایگان استفاده کنید، اما برای استفاده از کیف پول Atomic باید هزینه پرداخت کنید. 

 Exodus خرید ارز دیجیتال از طریق Ramp Network را تسهیل می‌کند و کارمزد خرید بیتکوین می‌تواند کمتر از 5 دلار باشد. Atomic حداقل 10 دلار برای خرید دریافت می‌کند، که هزینه ها را بسیار بالاتر از کیف پول Exodus می‌کند. 

 2. Exodus از آدرس های BTC Bech32 استفاده می‌کند 

بیتکوین فرمت های آدرس متفاوتی دارد و فرمت مورد استفاده شما می‌تواند بر کارمزد و سرعت تراکنش تاثیر بگذارد. 

 پیشرفته ترین این فرمت ها آدرس Bech32 است که با “bc1” شروع می‌شود. Exodus این فرمت آدرس را یکپارچه کرده است، در حالی که کیف پول Atomic هنوز از قالب قدیمی استفاده می‌کند که با “1” شروع می‌شود. 

 تراکنش های Exodus سریع تر و ارزان تر هستند، زیرا اندازه تراکنش ها معمولاً به دلیل ویژگی Segregated Witness کوچک تر است. این باعث می‌شود Exodus کیف پول بهتری نسبت به Atomic برای کارمزد و سرعت کمتر شبکه باشد. 

 3. امنیت 

 هر دو Exodus و Atomic از عبارت کلیدی 12 کلمه ای به عنوان پشتیبان استفاده می‌کنند در صورتی که دستگاه خود را گم کنید یا به هر دلیلی نتوانید به کیف پول خود دسترسی پیدا کنید. 

 آنها همچنین از یک رمز عبور برای ایمن کردن کیف پول استفاده می‌کنند، بنابراین فقط شما می‌توانید با رمز عبور تعیین شده به آن دسترسی داشته باشید. 

 هر دو کیف پول نیز به حریم خصوصی کاربران احترام می‌گذارند، برای ثبت نام نیازی به اطلاعات شخصی نیست. از ابتدا فقط یک رمز عبور لازم است و می‌توانید عبارت کلیدی بازیابی خود را ذخیره کنید. 

 با این حال، Exodus یک لایه امنیتی اضافی با گنجاندن ویژگی Auto-Lock اضافه می‌کند. این ویژگی به طور خودکار کیف پول را پس از مدت زمان مشخصی از عدم فعالیت قفل می‌کند. 

 اگر می‌خواهید کیف پول خود را بیشتر ایمن کنید، می‌توانید عدم فعالیت را از پنج دقیقه تا دو ساعت تنظیم کنید. 

 این امر Exodus را از Atomic ایمن تر می‌کند، زیرا دسترسی غیرمجاز به کیف پول می‌تواند منجر به از دست دادن دارایی ها شود. 

 4. UI قابل تنظیم 

کیف پول Exodus دارای تنظیماتی است که به شما امکان می‌دهد ویژگی های کیف پول را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید و یک رابط کاربری (UI) شخصی به شما ارائه می‌دهد. این ویژگی ها عبارتند از حالت کیف پول پیشرفته، به روز رسانی خودکار و رنگ ها. سایر ویژگی ها: بافت، پوسته ها و صداها هستند. 

 اما جالب ترین ویژگی قابل تنظیم، ویژگی ارزهای محلی است. اگرچه ارز فیات پیش فرض برای کیف پول USD است، اما می‌توانید آن را به ارز فیات مورد علاقه خود تغییر دهید و ده ها گزینه برای انتخاب وجود دارد. 

 این به کاربران انعطاف پذیری بیشتری در استفاده از کیف پول می‌دهد و می‌توانند مواردی مانند رنگ نمایشگر و سایر جزئیات را سفارشی کنند، بنابراین کیف پولی داشته باشند که همیشه می‌خواستند. 

 5. پشتیبانی از کیف پول سخت افزاری 

 دارایی های دیجیتال زمانی که در کیف پول های گرم ذخیره می‌شوند در معرض خطر هستند، زیرا امنیت کمتری نسبت به کیف پول سرد دارند. برخی از کیف پول های گرم کیف پول های سخت افزاری را ادغام می‌کنند تا کاربران بتوانند بدون خروج از برنامه به دارایی های سرد خود دسترسی داشته باشند. 

 Exodus این ویژگی را دارد، یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه که آن را از کیف پول Atomic متمایز می‌کند. 

 پشتیبانی Exodus از کیف پول سخت افزاری Trezor به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی کیف پول سخت افزاری خود را متصل کنید و به ارزهای دیجیتال خود در وب، دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه دسترسی داشته باشید. 

 این ویژگی مهمی است که در Atomic وجود ندارد، که استفاده از آن را به کیف پول های گرم محدود می‌کند. این کمبود در هنگام مقایسه، Exodus را به کیف پول بهتری برای کمک به کاربران برای دسترسی به رمزارز ها تبدیل می‌کند. 

 6. رابط کاربری ساده 

هنگام ورود به Atomic، کاربر با لیست بلندبالایی از تمام دارایی هایی که کیف پول پشتیبانی می‌کند مواجه می‌شود. این لیست برای کاربری که به تازگی کیف پول را ایجاد کرده است بیش از حد محسوب می‌شود.  

 در عوض، Exodus دارای یک رابط کاربری تمیز است که دارایی های کاربر را در نمودار دایره ای در بالا نشان می‌دهد. لیست دارایی های پشتیبانی شده تنها زمانی دیده می‌شود که برای دیدن آنها به پایین حرکت کنند. این امر استفاده از Exodus را با رابط کاربری بسیار تمیزش آسانتر می‌کند. 

 کیف پول Exodus، کیف پول Atomic را شکست می‌دهد، در همه زمینه ها 

 کیف پول Exodus علی الظاهر بسیار شبیه کیف پول Atomic است، اما این جزئیات کوچک آن را متمایز می‌کند و آن را به کیف پول بهتری برای مبتدیان و حتی کاربران با تجربه تر تبدیل می‌کند. علاوه بر ویژگی های مشابه Atomic، می‌توانید از این ویژگی های اضافی لذت ببرید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *