0

6 استخر سودآور استخراج ارز دیجیتال

استخر سودآور استخراج ارز دیجیتال
بازدید 431

در استخراج ارز دیجیتال، بسیاری این کار را در استخرها انجام می‌دهند. استخر رمزارز به شما امکان می‌دهد تا قدرت محاسباتی خود را با سایر ماینرها ترکیب کنید تا شانس استخراج یک بلوک را افزایش دهید. اما استخرها همه یکسان نیستند. همه آنها کارمزد، سکه های پشتیبانی شده و ساختارهای پاداش متفاوتی دارند. 

 امروز در مورد بهترین استخرهایی که می‌توانند بیشترین شانس را برای کسب سود به شما بدهند، بحث کنیم. 

 چند نکته که باید قبل از انتخاب استخر در نظر بگیرید: 

 در حال حاضر استخرهای استخراج رمزارز زیادی برای انتخاب وجود دارد که بررسی همه آنها می‌تواند طاقت فرسا باشد. انتخاب یک استخر استخراج را میتوان با داشتن لیستی از نیازمندی ها بسیار ساده تر کرد. 

 یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشت، هزینه های استخر است. استخرهای ماینینگ اغلب برای اینکه بتوانند جوایز استخراج مداوم را دریافت کنند، از اعضا هزینه دریافت می‌کنند. اما این هزینه ها می‌تواند کاملاً متفاوت باشد. بنابراین، مطمئن شوید که کارمزد یک استخر، بخش زیادی از سود شما را شامل نمی‌شود. 

 شما باید ساختار پاداش هر استخری را که قصد پیوستن به آن را دارید در نظر بگیرید. استخرهای ماینینگ جوایز متفاوتی را ارائه می‌دهند، که ممکن است بر میزان درآمد شما تأثیر بگذارد. بنابراین مطمئن شوید که می‌دانید استخر انتخابی شما چه نوع ساختار پرداختی را انتخاب کرده است. 

 حالا بیایید سودآورترین استخرهای موجود را بررسی کنیم. 

 1.استخر سودآور استخراج ارز دیجیتال: F2Pool 

F2Pool یکی از محبوب ترین استخر های استخراج موجود است که در مجموع حدود دو میلیون کاربر فعال دارد. به عنوان یک استخر استخراج بیت‌کوین در سال 2013 مستقر در چین آغاز شد، اما اکنون از بسیاری از رمزارزهای دیگر از جمله بیتکوین کش، مونرو، لایت کوین و راون کوین پشتیبانی می‌کند. حتی Ethereum Proof of Work را میتوان با استفاده از F2Pool استخراج کرد. 

 می‌توانید از انواع مختلفی از سخت افزار استخراج در F2Pool استفاده کنید، از جمله ماینرهای ASIC و پردازنده های گرافیکی. 

 بسته به استخری که برای پیوستن به پلتفرم F2Pool انتخاب می‌کنید، هش ریت متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، استخر لایت کوین F2Pool در حال حاضر نرخ هش 63.79 TH/s را ارائه می‌دهد، در حالی که استخر Ethereum Classic آن نرخ هش 26.1 TH/s ارائه می‌دهد. 

 جوایز ارائه شده توسط F2Pool نیز بسته به استخر خاص شما متفاوت است. به عنوان مثال، در استخر بیتکوین F2Pool، کارمزد 2.5٪ است. توجه داشته باشید که هزینه های F2Pool ممکن است گاهی اوقات کمی زیاد باشد. 

 F2Pool همچنین یک برنامه تلفن هوشمند برای دستگاه های iOS و Android ارائه می‌دهد. 

 2.استخر سودآور استخراج ارز دیجیتال: ViaBTC 

پلتفرم ViaBTC خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد که محبوب ترین آنها استخرهای استخراج آن است. ثبت نام در وبسایت ViaBTC سریع و آسان است. 

 ViaBTC از استخراج 11 رمز ارز مختلف از جمله بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، لایت کوین و اتریوم کلاسیک پشتیبانی می‌کند. می‌توانید با ASIC، GPU و CPU در استخر ViaBTC استخراج کنید. اگر نمی‌خواهید سخت افزار بخرید، می‌توانید سرویس استخراج ابری پلتفرم را امتحان کنید. این پلتفرم همچنین صفحه خدمات مشتری را برای مشکلات یا نگرانی های شما ارائه می‌دهد. 

 هزینه های استخر استخراج ViaBTC بسته به ساختار پرداخت استخر متفاوت است. برای پرداخت به ازای هر سهم، کارمزد 4 درصد است. برای پرداخت به ازای هر سهم، کارمزد 2٪ است. بنابراین به ساختارهای پرداختی که استخر انتخابی شما در ViaBTC استفاده می‌کند توجه داشته باشید تا از هزینه هایی که متحمل خواهید شد مطلع باشید. 

 ViaBTC همچنین دارای یک برنامه تلفن هوشمند رایگان است که می‌تواند در دستگاه های Android و iOS استفاده شود. 

 3. Braiins Pool (قبلا با نام SlushPool شناخته می شد) 

Braiins Pool یکی دیگر از گزینه های عالی برای ماینرهای رمزارز است و در حال حاضر حدود 6 درصد از کل بلاک ها را استخراج می‌کند. این یک ارائه دهنده استخر گسترده است که فقط یک استخر استخراج بیتکوین را ارائه می‌دهد. این پلتفرم در سال 2010 با نام SlushPool شروع به کار کرد اما در اواسط سال 2022 به Braiins Pool تغییر نام داد. علاوه بر این، Braiins Pool تصمیم گرفت استخر استخراج ZCash خود را در آگوست 2022 ببندد. 

 Braiins Pool فقط برای استخراج بیتکوین مناسب است، اما همچنان یک انتخاب قوی است. Braiins Pool در حال حاضر 12.28 EH/s را ارائه می‌دهد و از کاربران خود هزینه 2-2.5٪ دریافت می‌کند. با این حال، اگر از Braiins OS+ استفاده می‌کنید، می‌توانید از هزینه استخراج 0% در استخر بیت‌کوین آن بهره ببرید. با ایجاد نام کاربری و رمز عبور می‌توانید به راحتی در Braiins Pool ثبت نام کنید. 

 Braiins Pool اپلیکیشن مخصوص گوشی های هوشمند خود را برای اندروید و iOS دارد، اگرچه در حال حاضر هنوز SlushPool نام دارند. 

 4. BTC.com 

BTC.com به شما امکان می‌دهد مجموعه ای از رمزارزها را در یک استخر استخراج کنید، از جمله بیت‌کوین، لایت کوین و بیت‌کوین کش. این پلتفرم جوایز استخراج شبانه روزی، خدمات مشتریان و لیگی از ماینرهای پردرآمد را ارائه می‌دهد. می‌توانید با استفاده از ASIC یا GPU، در BTC.com استخراج کنید. 

 برای ثبت نام در BTC.com، باید جزئیاتی مانند شماره تلفن خود را برای تأیید ارائه کنید. اما این روند به اندازه کافی ساده است و زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد. 

 BTC.com ۱.۵ درصد کارمزد دریافت می‌کند که برای یک استخر خیلی بد نیست. همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه های iOS و Android این پلتفرم در حال حرکت استخراج کنید. 

 5.استخر سودآور استخراج ارز دیجیتال: Binance Pool 

 بایننس تنها یکی از صرافی های پیشرو در جهان نیست. به کاربران امکان استخراج در استخرهای Binance Pool را می‌دهد. Binance Pool استخرهای استخراج Bitcoin، ZCash، Litecoin، Bitcoin Cash، Ethereum Classic و Ethereum Proof of Work را ارائه می‌دهد. 

 با Binance Pool می‌توانید از خدمات مشتریان 24 ساعته و همچنین پاداش های روزانه و آموزش های مفید استخراج لذت ببرید. با این حال، استخرهای بایننس در ساختار پرداخت متفاوت هستند، بنابراین هنگام انتخاب یک استخر برای عضویت، این را در نظر داشته باشید. کارمزد Binance Pool نیز متفاوت است و می‌تواند از 0.5٪ تا 0.25٪ متغیر باشد. 

 شما می‌توانید از طریق حساب استاندارد Binance به Binance Pool دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که این پلتفرم به تأیید شناسه هنگام ثبت نام نیاز دارد. برنامه بایننس اکنون دارای کیف پول استخر استخراج است، هیچ برنامه اختصاصی برای استخراج طراحی نشده است. 

 6.استخر سودآور استخراج ارز دیجیتال: Poolin 

Poolin یک پلتفرم چینی است که استخرهای استخراج بیتکوین، اتریوم کلاسیک، لایت کوین، ZCash و غیره را ارائه می‌دهد. نرخ هش بسته به استخری که در آن هستید و همچنین پاداش هایی که واجد شرایط آن خواهید بود متفاوت است. ساختار پرداخت در Poolin بسته به استخری که در آن هستید متفاوت است، بنابراین قبل از ثبت نام، این ویژگی ها را بررسی کنید. 

 Poolin پاداش های روزانه را برای جریان درآمد ثابت ارائه می‌دهد، اگرچه مانند بسیاری از پلتفرم های دیگر استخر خدمات مشتری را ارائه نمی‌دهد. سایت دارای یک مرکز راهنمایی است که در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکل می‌توانید آن را بررسی کنید. 

 هزینه های Poolin بسته به استخری که برای پیوستن انتخاب کرده اید فرق دارد، اما به طور کلی بین 2-4٪ متغیر است. همچنین می‌توانید از برنامه های تلفن هوشمند اندروید و iOS Poolin برای بررسی آمار در هر کجا که هستید استفاده کنید. 

 استخر استخراج رمزارز می‌تواند یک سرمایه گذاری سودآور برای شما باشد 

 در حال حاضر میلیون ها نفر در سراسر جهان از طریق استخراج ارزهای دیجیتال درآمد اصلی یا جانبی دارند. اگرچه این سرمایه گذاری دارای خطرات و جنبه های منفی بالقوه است، اما بسته به سخت افزاری که استفاده می‌کنید و ارز دیجیتالی که برای استخراج انتخاب می‌کنید، می‌تواند سود سالمی برای شما به ارمغان بیاورد. اگر علاقمند به امتحان هستید، پلتفرم های ذکر شده در بالا را بررسی کنید تا یک استخر استخراج قابل اعتماد را پیدا کنید که می‌توانید به آن اعتماد کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *