0

5 تا از بهترین کیف پول NFTهایی که باید استفاده کنی

بهترین کیف پول NFT
بازدید 619

اگر قصد خرید NFT را دارید، بهتر است این کیف پول های NFT را بررسی کنید.  بهترین کیف پول NFT را در ادامه معرفی کرده ایم.

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) برای ماندن در فضای رمزنگاری و بلاک چین آمده‌اند، و در صورت وجود، حفظ امنیت آنها بسیار مهم است. مانند ارزهای دیجیتال، آنها در کیف پول های دیجیتال نگهداری می شوند، اما برای ایمن نگه داشتن NFT های خود از کدام کیف پول استفاده کنید؟ 

در زیر پنج کیف پول برتر NFT در دسترس سرمایه گذاران و معامله گران NFT آورده شده است. 

1.Metamask 

بهترین کیف پول NFT

Metamask یکی از محبوب ترین کیف پول های مبتنی بر اتریوم و یکی از بهترین کیف پول های افزونه مرورگر است. در ابتدا قرار بود با برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم (DApps) و توکن‌ها تعامل داشته باشد. 

از آنجایی که یک کیف پول مرورگر است، می تواند به راحتی به بازارهای توکن غیرقابل تعویض (NFT) و صرافی های غیرمتمرکز متصل شود. این باعث می شود که کیف پول برای خرید و فروش آسان NFT در صورت نیاز ایده آل باشد. 

می‌توانید آدرس‌های جداگانه‌ای را صرفاً برای ذخیره NFT‌های خود بجای اشتراک‌گذاری آدرس مورد استفاده برای ارزهای دیجیتال ایجاد کنید. همچنین می‌توانید برای هر NFT که در Metamask نگه دارید یک آدرس جداگانه ایجاد کنید، تا زمانی که مدیریت آنها برای شما مشکلی ایجاد نکند. 

اگرچه Metamask یک افزونه مرورگر است، اما Metamask یک نسخه موبایل نیز دارد که می‌توانید آن را با مرورگر همگام‌سازی کنید تا DApps، توکن‌ها و NFT‌های خود را در هر دو پلتفرم داشته باشید. دیگه چی؟ برنامه موبایل دارای یک مرورگر اختصاصی برای بازارهای NFT است. 

Metamask که توسط Consensys ساخته شده است، از زنجیره هوشمند Binance نیز پشتیبانی می کند، یک بلاک چین جایگزین که هزینه های کمتری را برای NFT و سایر تراکنش ها دریافت می کند. شما به راحتی می توانید بین این بلاک چین ها جابجا شوید و توکن ها را برای خرید یا فروش NFT ها مبادله کنید. 

2. Enjin 

Enjin یک کیف پول غیرمتمرکز وب 3 است که بر روی بلاک چین اتریوم برای ارزهای دیجیتال و NFT ساخته شده است. برای تعامل با NFT ها در بلاک چین اتریوم استفاده می شود و می تواند برای مدیریت یکپارچه ارزهای دیجیتال و NFT های شما استفاده شود. 

این کیف پول برای گیمرها و کلکسیونرها در فضای NFT مناسب است و از مجموعه هایی مانند Bored Ape Yacht Club، Mutant Ape Yacht Club، Azuki، Moonbirds، Doodles و Chain Runners / Chain Runners XR پشتیبانی می کند. 

رابط کاربری (UI) که به طور مستقیم طراحی شده است، ردیاب و بدون آگهی است و حرکت در NFT ها را آسان می کند. با بازار NFT داخلی، می‌توانید به راحتی NFT‌های درون بازی را جمع‌آوری کنید و با استفاده از توکن ابزار بومی آن، ENJ، سایر توکن‌های رمزنگاری را معامله کنید. 

زبان‌ها و ارزهای محلی متعددی پشتیبانی می‌شوند که به شما امکان می‌دهند قیمت رمزها را به ارز محلی خود در زمان واقعی ردیابی کنید. همچنین می توانید محدودیت های معاملاتی و هزینه های معاملاتی خود را تعیین کنید. 

می‌توانید از NFT کیف پول Enjin در بازی‌هایی مانند Spirit Clash و Lost Relics استفاده کنید، به همین دلیل است که گیمرها آن را جذاب می‌دانند. علاوه بر این، با سیستم پاداش آن، می توانید به عنوان یک گیمر NFT کسب کنید. 

به عنوان یک کیف پول غیر حافظ، کنترل کامل NFT ها، DApp ها و توکن های خود را دارید. 

3. Trust Wallet 

Trust Wallet یکی دیگر از کیف پول های NFT قابل اعتماد است که رایگان و منبع باز است. این کیف پول از هر دو زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید از آن برای تعامل با NFT ها و DApp های دو بلاک چین استفاده کنید. 

این کیف پول به دلیل سادگی آن به عنوان بهترین کیف پول NFT برای مبتدیان در نظر گرفته می شود، و این امکان را برای تقریباً هر کسی فراهم می کند که در آن حرکت کند. علاوه بر این، Trust Wallet از بیش از 50 بلاک چین پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال را با هر تعداد از این بلاک چین ها به راحتی و در حال حرکت معامله کنید. 

این کیف پول غیرمتمرکز به عنوان یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است و با NFT ها در بلاک چین اتریوم و BSC تعامل دارد. 

در بخش NFT می توانید NFT های خود را مشاهده کرده و تمام جزئیات هر یک از آنها را مشاهده کنید. این کیف پول همچنین می‌تواند با تمام بازارهای اصلی NFT تعامل داشته باشد، بنابراین شما می‌توانید NFT را دقیقاً در آن بخرید و بفروشید. 

Trust Wallet نیز غیرقانونی است، به این معنی که شما کنترل کلیدهای خود و محتوای کیف را دارید. علاوه بر این، کیف پول از طریق ممیزی و ارتقای منظم ایمن می شود تا از بازیگران بدی که به دنبال به خطر انداختن آن هستند جلوتر بماند. جالب اینجاست که Trust Wallet از بیت کوین نیز پشتیبانی می کند، چیزی که سایر کیف پول های این لیست از آن پشتیبانی نمی کنند. 

4. Alpha Wallet 

کیف پول آلفا یک کیف پول NFT است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این منبع باز و غیر حافظ است، به این معنی که شما کلیدهای کیف را کنترل می کنید. این طراحی شده است تا راهی ساده و آسان برای ذخیره و تعامل با NFT ها باشد. 

مانند مواردی که قبلا ذکر شد، این کیف پولی است که برای ادغام آسان با پلتفرم های وب 3 ساخته شده است و آن را برای نزدیک ترین آینده قابل پیش بینی رمزنگاری و بلاک چین مرتبط می کند. 

کیف پول آلفا به عنوان یک برنامه در هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس است. به راحتی با بازارهای برتر NFT و بازی های بلاک چین مانند OpenSea، Dragonereum، ChainZ Arena و CryptoKitties ارتباط برقرار می کند. 

برخلاف سه کیف پول اول NFT در لیست، فقط از NFT در بلاک چین اتریوم پشتیبانی می کند که یکی از محدودیت های آن است. این واقعیت که فقط در تلفن همراه در دسترس است ممکن است برای برخی از معامله گران NFT نیز چالش برانگیز باشد. با این حال، رابط کاربری ساده‌ای دارد که تقریباً هر کسی می‌تواند به راحتی آن را بفهمد و حرکت کند. 

یک بخش NFT و توکن بازی وجود دارد و می‌توانید توکن‌های خود را تگ کنید تا فیلتر کردن آن در هنگام مرور مجموعه‌های NFT آسان شود. با مرورگر داخلی DApp، می توانید به راحتی به بازارهای NFT و پلتفرم های DeFi متصل شوید. 

5.بهترین کیف پول NFT با Math Wallet 

آخرین لیست اما مطمئناً کم اهمیت ترین کیف پول ریاضی است. اگر Metamask را دوست ندارید، می توانید از Math Wallet به عنوان جایگزین استفاده کنید زیرا همه چیز Metamask و موارد دیگر را دارد. 

ابتدا از 70 بلاک چین پشتیبانی می کند و دارای نسخه وب، دسکتاپ و موبایل برای اندروید و iOS است. مانند Metamask، می‌توانید کیف پول خود را در بین نسخه‌ها همگام‌سازی کنید و در هر کجا که ترجیح می‌دهید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین با بسیاری از کیف پول های سخت افزاری برتر ادغام می شود و به شما این امکان را می دهد که توکن های رمزنگاری خود را به صورت آفلاین ذخیره کنید. 

همچنین در صورت تمایل می توانید چندین آدرس برای ذخیره NFT های خود به طور جداگانه ایجاد کنید. علاوه بر این، کیف پول ریاضی مجهز به یک مرورگر DApp است که به شما امکان می دهد بازارهای NFT را مشاهده کنید. همچنین دارای یک توکن کاربردی است، چیزی که Metamask هنوز به آن دست پیدا نکرده است. 

(عکس) 

NFT های خود را ایمن نگه دارید 

تمام کیف پول های موجود در این لیست کیف پول های منبع باز و ایمن هستند که می توانید از آنها برای ذخیره ایمن NFT های خود استفاده کنید. اگرچه آنها ویژگی های کمی متفاوتی دارند، بنابراین ممکن است بخواهید یکی را که برای شما مناسب است را بررسی کرده و انتخاب کنید. 

شما می توانید از اکثر این کیف پول های NFT حتی به عنوان یک تازه کار کامل استفاده کنید، بنابراین می توانید وارد فضای NFT شوید و هر زمان که بخواهید تجارت را شروع کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *