0

تحقیقات پیرامون کلاهبرداری مدیرعامل FTX

کلاهبرداری مدیرعامل FTX
بازدید 445

یک فرد ناشناس فاش کرد که مقامات وزارت دادگستری آمریکا با ناظران مورد تایید دادگاه از FTX ملاقات کردند تا بر سر میزان اطلاعات مورد نیاز برای تحقیقات بیشتر صحبت کنند. در این پست به کلاهبرداری مدیرعامل FTX می پردازیم.

کلاهبرداری مدیرعامل FTX

در حالی که در گذشته بسیاری از کلاهبرداران رمز ارزی توانستند از تحقیقات فرار کنند، سم بنکمن-فراید چنین شرایطی ندارد. بنا به گزارشات، وزارت دادگستری آمریکا، همزمان با تحقیقات مرتبط با کلاهبرداری FTX، در حال بررسی یک کلاهبرداری احتمالی با دست داشتن سم بنکمن-فراید است، مبنی بر اینکه چند روز پیش از اعلام ورشکستگی FTX، وی از کشور پول خارج کرده است.

بنا به گزارش بلومبرگ، تحقیقات فدرال با هدف بررسی دست داشتن در انتقال غیرقانونی دارایی FTX به باهاما در جریان هستند.

علاوه بر آن، فاش شده است که مقامات وزارت دادگستری آمریکا با ناظران مورد تایید دادگاه در FTX ملاقات داشته‌اند تا پیرامون اطلاعات مورد نیاز برای تحقیقات بیشتر بحث کنند. همچنین، وزارت دادگستری به دنبال آغاز تحقیقات پیرامون احتمال انتقال غیرقانونی دارایی FTX به صندوق Alameda Research توسط سم بنکمن-فراید است.

با وجود ارتباطات قوی سم بنکمن-فراید با سیاست مداران آمریکا، این کلاهبردار هنوز محکوم به ارتکاب هیچ جرمی نشده است و به شرکت در بحث‌های توییتری از مکان‌هایی نامعلوم، ادامه می‌دهد. در روز 9 دسامبر، سم بنکمن-فراید چانگپنگ ژائو، مدیرعامل بایننس را به دروغگویی و کناره گیری از معامله‌ای که می‌توانست FTX را نجات دهد متهم کرد.

بنا به گزارشات Financial Times، تیلور سوییفت قصد داشت تا قراردادی 100 میلیون دلاری با FTX منعقد کند، اما این امر محقق نشد و به همین دلیل اکنون وی با دردسر قانونی مواجه نشده است.

سوییفت در حال مذاکره با FTX بر سر معامله اسپانسری بود که می‌توانست وی را به یکی از نمایندگان این صرافی ورشکسته تبدیل کند.

منبع: Cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *