0

هر آنچه که باید در مورد کپی تریدینگ بدانید 

کپی تریدینگ
بازدید 396

در مورد نحوه تجارت کریپتو مطمئن نیستید؟ تجارت کپی رمزنگاری می تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. 

مبتدیان اغلب می‌خواهند بدون در نظر گرفتن جنبه‌های فنی آن، وارد تجارت کریپتو شوند. اما دنیای کریپتو گیج کننده است. نوسانات زیاد، سقوط های آزاد ناگهانی و کلاهبرداری های آن، بازار را به شدت مخاطره آمیز می کند. اگر بدون استراتژی و دانش مشخص وارد بازار شوید، ممکن است در حال انجام یک قمار باشید. 

اما این بدان معنا نیست که باید منتظر بمانید تا منحنی یادگیری شما تمام شود. تجارت کپی رمزنگاری یکی از راه‌های دور زدن آن است که به شما امکان می‌دهد فورا وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید. 

کپی تریدینگ چیست؟ 

تجارت کپی یکی از استراتژی های تجارت کریپتو است که به شما امکان می دهد مکانیزمی خودکار برای انجام معاملات بسازید. در اصل، شما تصمیمات سرمایه گذاری یک معامله گر باتجربه را از طریق نرم افزار کپی می کنید. 

این شما را از فرآیند خسته کننده تجزیه و تحلیل مداوم نمودارهای قیمت و دنبال کردن روندهای بازار رها می کند. علاوه بر این، لزوماً لازم نیست همه استراتژی ها را یاد بگیرید و به نکات فنی بازار مسلط باشید. برنامه‌های معاملاتی را کپی کنید که روی خلبان خودکار اجرا می‌شوند و با کپی کردن معامله‌گری که دنبال می‌کنید، همه آن موارد را پوشش می‌دهند. 

علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که سفر تجاری خود را به عنوان یک مبتدی شروع کنید، به طور بالقوه سود کسب کنید و بدون شرکت مستقیم در معاملات، درآمدی غیرفعال ایجاد کنید. 

تجارت کپی تریدینگ چگونه کار می کند؟ 

روش تجارت کپی از پلتفرم به پلتفرم متفاوت است. اما به طور کلی، این شامل انتخاب یک معامله گر با تجربه و پیگیری تصمیمات آنها است. سپس یک برنامه را انتخاب می کنید تا آن تصمیمات را برای شما تکرار کند. 

این برنامه ها بر روی مدل های آموزش دیده کار می کنند و می توانند از استراتژی های سرمایه گذاری دیگران تقلید کنند. همچنین، برخی از برنامه‌های معاملاتی کپی کریپتو به شما این امکان را می‌دهند که چندین معامله‌گر را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید فرآیند جامع خود را توسعه دهید. 

تاجر/های باتجربه و نرم افزار مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس تنظیمات آن را سفارشی کنید. پس از آن، نرم افزار معاملاتی کپی آماده انجام معاملات کریپتو از طرف شما خواهد بود. 

4 مرحله برای شروع تجارت کپی تریدینگ

در اینجا نحوه شروع سفر خود با برنامه های معاملاتی کپی کریپتو آمده است. 

  1. یک برنامه تجارت کپی رمزنگاری را انتخاب کنید 
کپی تریدینگ

برای شروع تجارت کپی، ابتدا باید یک برنامه تجارت کپی قابل اعتماد و قابل اعتماد را انتخاب کنید. توصیه می شود تحقیقات کاملی در مورد بهترین گزینه های موجود در بازار انجام دهید. برای این کار، باید ابزارها، نسبت اهرمی، محتوای آموزشی، ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده و کارمزدهای آن را بررسی کنید. 

علاوه بر این، باید به شهودی بودن رابط کاربری برنامه نگاه کنید تا بتوانید به راحتی نمونه کارها را مدیریت کنید. همچنین، بررسی های مربوط به پلت فرم معاملات کپی را بررسی کنید تا عملکرد آن را ارزیابی کنید. در نهایت، به دنبال وضعیت مجوز پلتفرم باشید. گواهینامه از رگولاتورهایی مانند FCA، SEC، ESMA یا سایرین اعتبار پلتفرم را تضمین می کند. 

  1. یک معامله گر رمزارز فصلی را دنبال کنید 

هنگامی که نرم افزار مناسب را انتخاب کردید، انتخاب و دنبال کردن یک معامله گر باتجربه اغلب توصیه می شود. این مهمترین بخش کپی کردن معاملات است، زیرا سود شما به آن بستگی دارد. به همین دلیل، معامله گر باید مهارت مدیریت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را داشته باشد. شما اساساً به دنبال معامله گران هستید که یک رکورد بلند مدت سود خواهید داشت. 

علاوه بر این، درک احساسات بازار کریپتو و عملکرد آن بسیار مهم است تا بتوانید بر این اساس استراتژی بسازید. همچنین، باید بتوانید پرچم‌های گاو و خرس را شناسایی کنید و عملکرد معامله‌گر را در هر دو بازار بررسی کنید تا استراتژی‌های آن‌ها را بشناسید. 

  1. تهیه نرم افزار تجارت کپی تریدینگ

پس از انتخاب یک پلت فرم معاملاتی کپی کریپتو و یک معامله گر باتجربه برای دنبال کردن، باید تنظیمات پلتفرم را مدیریت کنید. اگرچه این نرم افزار خودکار است، در ابتدا باید ورودی خود را ارائه دهید. 

به عنوان مثال، شما باید مبلغ مورد نظر خود را برای سرمایه گذاری اختصاص دهید. می‌تواند مانند معامله‌گری که دنبال می‌کنید یا درصدی از آن باشد. توصیه می شود مقدار را با توجه به ریسک پذیری خود تنظیم کنید تا بتوانید هرگونه ضرر احتمالی را تحمل کنید. 

  1. بر پیشرفت خود نظارت کنید 

همچنین می‌توانید نتایجی را که معاملات کپی برای شما ایجاد می‌کنند نظارت کنید. این به شما امکان می دهد آنچه را که برای شما بهترین کار را انجام داده است، ردیابی کنید. مشاهده پیشرفت همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا بدانید که چگونه استراتژی‌های معاملاتی کریپتو را آزمایش کنید. 

علاوه بر این، پنل تنظیمات برنامه تجارت کپی به شما کنترل کاملی بر دارایی‌هایتان می‌دهد، حتی اگر آنها به صورت خودکار اجرا شوند. بنابراین، اگر احساس می‌کنید که یک حرکت معاملاتی درست نیست، می‌توانید هر زمان که خواستید انصراف دهید. 

چرا تجارت کپی تریدینگ کریپتو را انتخاب کنید؟ 

در اینجا به این دلیل است که شما باید به فکر کپی کردن معاملات کریپتو باشید: 

  1. گزینه ای برای مبتدیان 

این یک گزینه ایده آل برای معامله گران تازه کار است که با بازار دارایی دیجیتال آشنا نیستند. این به آنها اجازه می دهد در حالی که هنوز نکات فنی معاملاتی را یاد می گیرند بلافاصله وارد بازار شوند. 

  1. دانش تجارت شما را افزایش می دهد 

کپی کردن معاملات نیز یک راه عالی برای آشنایی سریع با معاملات ارزهای دیجیتال است. در حین مشاهده و تمرین استراتژی های سرمایه گذاری دیگران، به راحتی آنها را درک می کنید. از این گذشته، پلتفرم‌های معاملاتی عموماً محتوای آموزشی ارائه می‌دهند که به رشد شما به عنوان یک معامله‌گر کمک می‌کند. 

  1. به تنوع پورتفولیو کمک می کند 

تنوع پرتفوی یکی دیگر از نکات مثبت کپی کردن معاملات است. می‌توانید چندین معامله‌گر را دنبال کنید که از مکانیسم‌های مختلف استفاده می‌کنند و در دارایی‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند. این به شما امکان می دهد تا آن را در نمونه کارها خود برای سود بهتر پیاده سازی کنید. 

  1. راحتی تجارت 

دنبال کردن نمودارهای قیمت در تمام طول روز می تواند خسته کننده باشد. تجارت کپی شما را از این مبارزه نجات می دهد زیرا فرآیند شما را خودکار می کند. همچنین، لازم نیست کل استراتژی های سرمایه گذاری به طور مستقل کار شود. 

آیا کپی تریدینگ کریپتو ایمن است؟ 

از نظر وضعیت حقوقی، تجارت کپی ارزهای دیجیتال قانونی است. پلتفرم‌های مختلف مبادله کپی تأیید ناظران مالی مانند سازمان بازارهای اوراق بهادار و بازارهای اروپا (ESMA) و مرجع رفتار مالی (FCA) را برای معاملات کپی تضمین کرده‌اند. با این حال، خطرات و محدودیت های خاص خود را دارد، درست مانند هر سرمایه گذاری. یکی از خطرات آشکار این است که در حین کپی کردن معاملات، ممکن است برخی از آنها را نیز از دست بدهید زیرا بخشی از معاملات است. 

همچنین گران است، زیرا برخی از پلتفرم ها ممکن است نرخ های پرمیوم را دریافت کنند. و اگر یک معامله‌گر بی‌تجربه را انتخاب کنید، باید زیان‌ها را همراه با هزینه‌های پلتفرم متحمل شوید. 

علاوه بر این، ممکن است رشد شما را به عنوان یک معامله گر محدود کند. از آنجایی که کاملاً به شخص دیگری متکی خواهید بود، ممکن است دانش تحلیلی مورد نیاز برای برتری در معاملات را به شما ندهد. 

یکی دیگر از خطرات استفاده از برنامه‌های مبادله کپی کریپتو این است که ممکن است در هر زمانی دچار اختلال سیستم یا حمله سایبری شوند. این بدان معناست که دارایی های شما به عملکرد و امنیت نرم افزار بستگی دارد. 

کپی تریدینگ رمزنگاری ساده شده است 

تجارت کپی رمزنگاری روشی آسان برای مبتدیان برای شروع تجارت است. شما می توانید این کار را از طریق نرم افزارهای خود اجرا کننده مبتنی بر هوش مصنوعی انجام دهید و از معامله گر و پلت فرم مناسب برای کسب سود پیروی کنید. پس از آن، می توانید رویه معاملات را با توجه به سرمایه و ترجیحات خود سفارشی کنید. در نهایت، می‌توانید نتایج را برای دسترسی به استراتژی‌ها نظارت کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *