0

معرفی بهترین شتاب دهنده های بیت کوین برای سرعت بخشیدن به تراکنش های شما 

بهترین شتاب دهنده های بیت کوین
بازدید 1451

شما می خواهید تراکنش بیت کوین شما پردازش شود و می خواهید این کار اکنون و سریعا انجام شود. این مقاله مناسب شماست، معرفی بهترین شتاب دهنده های بیت کوین در ادامه مقاله، به خواندن ادامه دهید. 

بیت کوین با ارزش ترین و شناخته شده ترین ارز رمزنگاری شده در جهان است. اما این محبوبیت جای خود را به ترافیک زیادی در بلاک چین بیت کوین داده است که به نوبه خود منجر به زمان طولانی تراکنش شده است. به همین دلیل، شتاب دهنده های تراکنش بیت کوین به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته اند. اما شتاب دهنده تراکنش بیت کوین چیست و کدام یک برای شما بهترین است؟ 

شتاب دهنده تراکنش بیت کوین چیست؟ 

بهترین شتاب دهنده های بیت کوین

شتاب دهنده های تراکنش بیت کوین وب سایت هایی هستند که می توانید از آنها برای پردازش سریع تر تراکنش بیت کوین استفاده کنید. در شبکه بلاک چین بیت کوین، بررسی تراکنش ها و حفظ امنیت اکوسیستم به عهده ماینرها است. هنگامی که یک تراکنش انجام می شود، برای ماینر ها پخش می شود تا آن را دریافت و پردازش کنند. 

با این حال، ماینر ها مجبور نیستند هر تراکنش را فوراً تأیید کنند. در عوض، ماینر ها تراکنش هایی با بالاترین کارمزد را در اولویت قرار می دهند، زیرا آنها به عنوان کارمزد تراکنش همراه با پاداش استخراج پرداخت می شوند. 

فرآیند تأیید تراکنش حداقل از سه انطباق تشکیل شده است. خود بلاک چین بیت کوین در حال حاضر با صف طولانی تراکنش های معلق در ممپول، جایی که تراکنش ها منتظر پردازش هستند، پر شده است. بنابراین، اگر یک تراکنش با کارمزد پایین انجام می‌دهید و بلاک چین به‌طور خاص مشغول است، ممکن است مدت زیادی منتظر دریافت تاییدیه کامل باشید. 

اینجاست که شتاب ‌دهنده‌ های تراکنش بیت‌ کوین وارد می ‌شوند. با استفاده از شتاب ‌دهنده، شما اساساً تراکنش خود را دوباره پخش می ‌کنید تا شانس برداشتن آن توسط ماینر افزایش یابد. ماینر های بیت کوین سایت های شتاب دهنده را اجرا می کنند که یا رایگان هستند یا پولی. شتاب دهنده های پولی تراکنش شما را در اولویت قرار می دهند، در حالی که شتاب دهنده های رایگان به آن اهمیت زیادی نمی دهند. در هر صورت، این فرآیند شامل یادآوری به ماینر ها است که تراکنش شما هنوز نهایی نشده است. 

بنابراین، بیایید به بهترین شتاب دهنده های تراکنش بیت کوین بپردازیم. 

بررسی بهترین شتاب دهنده های بیت کوین 

1. BitAccelerate 

BitAccelerate یک شتاب دهنده محبوب تراکنش بیت کوین است که استفاده از آن کاملا رایگان است. استفاده از BitAccelerate بسیار ساده است، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شناسه تراکنش (TXID) خود را در کادر ارائه شده وارد کنید و تراکنش خود را در شبکه به ده گره جداگانه (یا ماینر) بازپخش خواهید کرد. 

BitAccelerate به شما این امکان را می دهد که هر شش ساعت یک بار همان تراکنش را بازپخش کنید تا زمانی که پردازش شود. همچنین می توانید با استفاده از BitAccelerate وضعیت تایید تراکنش خود را بررسی کنید. 

از آنجایی که BitAccelerate رایگان است، شایان ذکر است که تراکنش بازپخش شما ممکن است به اندازه مواردی که با استفاده از هزینه بازپخش می شوند در اولویت قرار نگیرد. باز هم، ماینر ها به دنبال کسب سود هستند، بنابراین مهم است که آنها پخش مجدد پولی را در اولویت قرار دهند تا کاربران همچنان برای تأیید سریعتر از سرویس پولی استفاده کنند. 

اما این بدان معنا نیست که BitAccelerate بی فایده است. اگر می ‌خواهید سعی کنید و بدون پول نقد، تراکنش خود را تسریع کنید، مطمئناً این وب سایت ارزش امتحان کردن را دارد. 

2. ViaBTC 

پلتفرم ViaBTC طیف وسیعی از خدمات از جمله استخر های استخراج، صرافی و شتاب دهنده تراکنش بیت کوین را ارائه می دهد. شتاب دهنده تراکنش ViaBTC بسیار ساده است و می توان از آن به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه استفاده کرد. 

شتاب دهنده رایگان ViaBTC تراکنش شما را که نباید بزرگتر از 0.5 کیلوبایت باشد، بازپخش می کند. شما می توانید تا 100 تراکنش را به صورت رایگان در هر ساعت ارسال کنید. با شتاب دهنده پولی ViaBTC، هیچ محدودیتی در اندازه وجود ندارد و تمام استخر های ماینینگ تعاونی از تراکنش معلق شما مطلع می شوند که سپس برای تایید اولویت بندی می شوند. می توانید با استفاده از بیت کوین، بیت کوین کش یا لایت کوین هزینه این سرویس را پرداخت کنید. 

اما ViaBTC به کاربران هشدار داده است که شتاب دهنده آن همیشه موفق نخواهد بود. این ممکن است به دلایل مختلفی باشد، مانند تراکنش بسیار زیاد، کارمزد بسیار کم، یا تراکنش تایید نشده قبلی. بنابراین، قبل از ارسال تراکنش برای تسریع، قوانین ViaBTC را به دقت دنبال کنید. 

3. BTC Nitro 

BTC Nitro یکی دیگر از شتاب‌ دهنده‌ های تراکنش است که هم خدمات رایگان و هم پولی ارائه می ‌کند. با استفاده از سرویس رایگان BTC Nitro، می ‌توانید تراکنش خود را با بازپخش آن در شبکه به هر دو گره عمومی و خصوصی تأیید کنید. این یک فرآیند تضمینی نیست و برای تراکنش هایی که گیر کرده اند یا از mempool حذف شده اند، بهترین است. مانند ViaBTC، می توانید هر شش ساعت یک بار تراکنش خود را به صورت رایگان بازپخش کنید. 

از طرف دیگر، می توانید از سرویس پولی BTC Nitro استفاده کنید که تراکنش شما را در اولویت قرار می دهد و آن را وارد یک استخر استخراج می کند. این کار به طور خودکار تراکنش شما را برای تأیید سریعتر به بلوک بعدی اضافه می کند. 

BTC Nitro تضمین می کند که از طریق سرویس پولی خود، تراکنش شما حداکثر در 24 ساعت نهایی می شود یا به شما بازپرداخت می شود. هر تراکنش تسریع شده ۲۵ دلار هزینه دارد که می توان آن را به بیت کوین پرداخت کرد. از آنجا که این به هیچ وجه هزینه کمی نیست، همیشه می توانید ابتدا تراکنش خود را از طریق سرویس رایگان بازپخش کنید. 

4. ConfirmTX 

ConfirmTX یک شتاب دهنده تراکنش بیت کوین پولی است که استفاده از آن سریع و آسان است. ابتدا باید شناسه تراکنش معلق خود را در کادر ارائه شده در صفحه اصلی جای‌ گذاری کنید. سپس ConfirmTX هزینه شتابی را که باید بپردازید در اختیار شما قرار می دهد. سپس، پس از پرداخت کارمزد، ConfirmTX بیان می ‌کند که تراکنش شما برای پردازش سریع‌ تر در جلوی صف قرار می گیرد. 

ConfirmTX ادعا می کند که در صورت عدم تایید تراکنش در مدت زمان کمتر، هزینه شتاب شما به طور کامل بازپرداخت می شود. اما اگر به سایت کاملاً اعتماد ندارید، در پرداخت هزینه تراکنش تسریع شده احتیاط کنید. 

به تراکنش های بیت کوین خود سرعت ببخشید! 

با محبوب ‌تر شدن شبکه بیت ‌کوین، تراکنش ‌های بسیار سریع به امری نادر تبدیل می ‌شوند و برخی از کاربران چندین ساعت یا حتی چند روز برای تأیید منتظر می ‌مانند. به همین دلیل است که شتاب دهنده های تراکنش بیت کوین مفید هستند. بنابراین، اگر فکر می کنید با یک تراکنش گیر افتاده روبرو هستید، یکی از شتاب دهنده های بالا را بررسی کنید تا آن را تقویت کرده و سرعت ببخشید. 

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین گزینه برای تسریع تراکنش بیت کوین خود را بیابید. 

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *