0

شیبا 1 دلاری

شیبا 1 دلاری
بازدید 492

با تداوم بازار نزولی ارزهای دیجیتال، این سؤال برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران حوزه رمزارز پیش آمده که آینده این دارایی‌ها چه خواهد شد؟ جامعه شیبا اینو (SHIB)، میم کوین محبوب نیز از این قاعده مستثنی نیست. آیا شیبا 1 دلاری در راه است ؟

شیبا 1 دلاری

در سال ۲۰۲۱، رقیب اصلی شیبا یعنی دوج کوین (DOGE) توانست به قیمت ۱ دلار نزدیک شود و اوج تاریخی خود را در حدود ۰٫۷۶ دلار به ثبت برساند. در آن زمان، ارزش بازار دوج کوین نزدیک به ۱۰۰ میلیارد دلار بود. برای اینکه شیبا اینو بتواند به همان ارزش بازار دست یابد، در بهترین حالت، قیمت آن باید نزدیک به ۹۰ برابر افزایش پیدا کند.
با در نظر گرفتن مجموع عرضه در گردش شیبا (۵۴۹،۰۶۳،۲۷۸،۸۷۶،۳۰۲ واحد SHIB)، اگر قیمت آن به ۱ دلار برسد، ارزش بازار آن باید به ۵۴۹٫۰۶ تریلیون دلار افزایش یابد که تقریباً هفت برابر ارزش کل بازار جهانی (۸۰٫۸۱۴ تریلیون دلار) است و در آینده نزدیک بعید به نظر می‌رسد.
بنابراین، تنها راه برای رسیدن ارزش این توکن به ۱ دلار، می‌تواند کاهش گسترده عرضه آن باشد. در حال حاضر، کاهش عرضه شیبا از طریق توکن‌سوزی‌های منظم حاصل می‌شود، اما لازم به ذکر است که حتی افزایش ۲،۳۵۰ درصدی نرخ توکن‌سوزی آن در ۱۱ دسامبر، یکی از بزرگترین موارد اخیر، همراه با افزایش معاملات نهنگ‌ها هم نتوانست قیمت SHIB را چندان تحت تأثیر قرار دهد.
از زمان سقوط صرافی بزرگ FTX و متعاقبا دستگیری مدیرعامل سابق آن، سم بنکمن-فرید، قیمت شیبا نتوانسته به بالای میانگین‌های متحرک خود برگردد.

finbold

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *