0

شیبا بهترین ارز سال 2022 برای سرمایه گزاری در

شیبا بهترین ارز سال 2022
بازدید 623

Shiba Inu در سال 2020 وارد بازار شد اما به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار ظاهر شد. از سال 2020 تا 2021، شیبا اینو 48،000،000 درصد افزایش داشته است. این بدان معناست که هر کسی که در سال 2020 بیش از 100 دلار در SHIB سرمایه گذاری کرده باشد تا پایان سال 2021 میلیونر شده است. در این مقاله به بررسی دلایلی می پردازیم که نشان می دهد؛ شیبا بهترین ارز سال 2022 است .

چرا شیبا بهترین ارز سال 2022 است ؟

شیبا بهترین ارز سال 2022

برای درک این موضوع، اجازه دهید مزایا و معایب خرید Shiba Inu را بررسی کنیم. بیایید به ۷ دلیل که چرا شیبا یک ارز دیجیتال عالی برای خرید امروز است، نگاه کنیم.

1. شیبا اینو، توکن های مورد علاقه ایلان ماسک

اخیراً ارزهای دیجیتال مورد توجه افراد مشهور قرار گرفته اند. ایلان ماسک یکی از این افراد مشهور است که احساسات را در بخش‌های مختلف بازار شکل می‌دهد. در حالی که ماسک ادعا می کند که اقدام به خرید شیبا اینو نکرده است، توییت های او بر قیمت SHIB و دوج کوین تأثیر گذاشته است.

از آنجایی که ماسک معتقد است علیرغم سقوط بازار و دعوی قضایی بر سر دوج کوین همچنان طرفدار ارزهای دیجیتال است، احتمالاً تاثیر مثبتی بر قیمت SHIB در آینده خواهد داشت. می توان گفت که Shiba Inu امروزه یک سرمایه گذاری ارز دیجیتال خوب است.

2. توکنومیک منحصر به فرد شیبا اینو و قیمت غالب

یکی از عوامل کلیدی که باید در هنگام جستجوی یک ارز دیجیتال با پتانسیل بالا برای خرید در نظر گرفت، توکنومیک است. در مورد شیبا اینو، توکنومیک برای سرمایه گذار بسیار منطقی است.

از زمانی که در سال 2020 راه اندازی شد، عرضه توکن شیبا اینو کاهش یافته است. شیبا اینو هنگام راه اندازی، 50 درصد از عرضه توکن خود را به ویتالیک بوترین اختصاص داده بود. با این حال، او تقریباً همه آنها را سوزاند و بقیه را برای COVID-19 به هند اهدا کرد. این بدان معناست که مجموع عرضه شیبا اینو فوراً تقریباً به نصف کاهش یافت.

از آن زمان، شیبا اینو با توکن سوزی ادامه پیدا کرده است. بنابراین، با رشد تقاضا و کاهش عرضه، قیمت پتانسیل افزایش را دارد. تنها با نگاهی به توکنومیک، SHIB به عنوان یک ارز دیجیتال بدون فکر برای خرید امروز شناخته می شود که از جانب سایر سرمایه گذاران توصیه می شود. 

3. سود دهی بالا شیبا اینو در کوتاه مدت

دنیای ارزهای دیجیتال که بسیار مورد تحسین قرار می‌گیرد، به طور فزاینده‌ای شلوغ می‌شود و روزانه توکن‌های جدیدی راه‌اندازی می‌شوند. هر یک از این ارزهای دیجیتال دارای نقاط قوتی هستند که تحلیلگران برای پیش‌بینی عملکرد قیمت آتی آن‌ها از آن برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، بیت کوین به دلیل مزیت حرکت اول و پتانسیل آن برای اینکه روزی به عنوان یک ذخیره کننده ارزش عمل کند، متمایز است. به طور مشابه، آلت کوین هایی مانند اتریوم به دلیل پتانسیل آنها برای ارائه ابزاری بسیار بیشتر از بیت کوین با فراتر رفتن از پرداخت ها به خدمات غیر متمرکز ارزش گذاری می شوند.

شیبا اینو به عنوان یک سکه میم برتر که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی با حاشیه های زیادی افزایش یابد، شهرت پیدا کرده است. پس از قیمت گذاری در سال 2020 و 2021، سرمایه گذاران انتظار دارند که SHIB پس از بازگشت گاوها به بازار، همین کار را تکرار کند. هنگامی که بازار شروع به ثبات کند و سرمایه گذاران از قیمت های پایین استفاده کنند، Shiba Inu می تواند به عنوان یکی از برترین ارزهای رمزنگاری شده ظاهر شود که می تواند در بلندمدت به خوبی عمل کند.

4. برکناری دوج کوین توسط شیبا اینو

شیبا اینو در دو سال گذشته خود را به عنوان یکی از بزرگترین رقبای Dogecoin معرفی کرده است. شیبا اینو خود را به عنوان یک رقیب شایسته در حالی که در آن حضور دارد ثابت کرده است. در دوره صعودی قبلی ارزهای دیجیتال که در نوامبر 2021 به پایان رسید، شیبا اینو برای مدت کوتاهی از Dogecoin در ارزش بازار پیشی گرفت و به 10 میم کوین برتر از نظر ارزش بازار تبدیل شد.

این رقابت بین دوج کوین و SHIB بر رشد ارزش بالقوه شیبا اینو تاثیر دارد. این بدان معناست که سرمایه گذاران اکنون پتانسیلی را که میم کوین ها در بازار دارند درک می کنند. از آنجایی که بهترین سکه‌های میم بیشترین پتانسیل را برای سود دارند، شیبا اینو با پیشی گرفتن از Dogecoin می‌تواند سرمایه‌ گذاری‌های بیشتری را پیش از دوره صعودی بعدی جذب کند.

این عامل مهمی است که Shiba Inu را به یکی از بهترین میم کوین‌ها برای خرید امروز برای بیشترین سود تبدیل می‌کند.

5. امکان لیست شدن شیبا اینو در صرافی رابین هود

این توله سگ شایان ستایش با درخواست از Robinhood که آن را به عنوان گزینه ای برای تجارت اضافه کند، موجی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. نه تنها مردم شروع به دنبال کردن این جنبش از طریق پست های رسانه های اجتماعی یا انجمن های آنلاین مانند Reddit کرده اند، بلکه بسیاری از صرافی های دیگر نیز آماده اضافه کردن تجارت SHIB هستند.

در حالی که پلتفرم تبادل ارز رابین هود هنوز شیبا اینو را فهرست نکرده است، اما احتمال این وجود دارد که قیمت شیبا اینو را تحت تاثیر قرار دهد اگر آنها در مقابل فشارها سر فرود بیاورند و آن را فهرست کنند. به این دلیل که Robinhood یکی از محبوب ترین صرافی های آمریکا برای معامله گران مبتدی است. به این ترتیب، رابین هود یک عامل قوی است که می تواند SHIB را به یکی از میم کوین های با پتانسیل بالا برای خرید در سال 2022 تبدیل کند.

6. تحولات در اکوسیستم شیبا اینو

بیشتر میم کوین ها کاربرد کمی دارند و معمولاً برای تبلیغات ساخته می شوند. شیبا اینو یکی از آنهایی است که با فراتر رفتن از هیاهو، خود را متمایز می کند. شیبا اینو از زمان راه‌ اندازی، پیشرفت‌های متعددی را ارائه کرده است که می‌تواند بر ارزش SHIB تأثیر مثبت بگذارد.

یکی از جالب ترین پیشرفت های شیبا اینو، شیباریوم است. Shibarium یک فناوری جدید و انقلابی بلاک چین است که چهره ارزهای دیجیتال را برای همیشه تغییر خواهد داد. این یک اکوسیستم است که در بالا ساخته شده و توسط SHIB تقویت شده است و توکن‌های بیشتری را با ویژگی‌های شگفت‌انگیز به این دنیا می‌آورد. در این فرآیند، به Shiba Inu به عنوان یک ارز دیجیتال برتر کمک می کند.

یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیزی که به توکن های Shiba Inu ارزش می دهد، متاورس آن است. Shiba Inu در سه ماهه اول سال 2022 راه اندازی شد و در حالی که از توکن های SHIB استفاده نمی کند، به طور بالقوه تأثیر مثبتی بر ارزش SHIB دارد. به این دلیل که به شیبا اینو توجه گیمرها و سایرینی که ممکن است درباره SHIB اطلاعی نداشته باشند، کمک می کند.

نتیجه این است که شیبا اینو می‌تواند سریع‌تر از بسیاری از میم‌ کوین‌ها پس از بازگشت بازار گاوی، رالی صعودی خود را آغاز کند. این امر SHIB را به یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده برای خرید در حال حاضر در انتظار رشد بعدی ارزهای دیجیتال تبدیل می کند.

7. ناشناخته ماندن بنیانگذار شیبا اینو

عنصر غافلگیری در مزیت بیت کوین نقش داشته است. این به این دلیل است که به جدا کردن ارز دیجیتال از شخص کمک کرده است. شیبا اینو مزیتی مشابه بیت کوین دارد، زیرا هیچ کس هویت بنیانگذار یا بنیانگذاران را نمی داند.

این بدان معناست که مسائل بنیانگذاران ممکن است هرگز روی جهت قیمت شیبا اینو تاثیری نداشته باشد. این عاملی است که سرمایه گذاران را به سمت شیبا اینو کشانده است. فروپاشی اخیر چندین پروژه از جمله شبکه ترا به دلیل مشکلات بنیانگذار، موجب می شود تا شیبا اینو برتری نسبت به سایرین داشته باشد.

این یک عامل حیاتی است که شیبا را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای تماشا در سال 2022 و پس از آن تبدیل می کند.

شیبا اینو یا دوج کوین – کدام یک برای سرمایه گذاری بهتر است؟

شیبا بهترین ارز سال 2022

وقتی نوبت به سرمایه گذاری روی این دو میم کوین با عملکرد بالا می رسد، واقعاً نباید یک یا وجود داشته باشد. چرا که هر دو سکه میم هستند و اگر بازار عملکرد خوبی داشته باشد، احتمال افزایش ارزش آنها وجود دارد.

گفته می شود، اگر نمی خواهید در هر دو سرمایه گذاری کنید، Shiba Inu شرط بسیار بهتری به نظر می رسد و برای هر کسی که به دنبال سرمایه گذاری در میم کوین است، چشم انداز بسیار بهتری دارد.

یکی از مواردی که موجب شده است شیبا اینو نسبت به دوج کوین برتری داشته باشد، توکنومیک آن است. Dogecoin یک توکن تورمی است و سالانه 5 میلیارد DOGE وارد گردش می شود. از نقطه نظر اقتصاد، این بدان معناست که دوج کوین چشم انداز کمی برای رشد ارزش نمایی بلند مدت دارد. به این دلیل که سکه‌های جدیدی که وارد گردش می‌شوند ارزش توکن را در طول زمان کاهش می‌دهند.

شیبا اینو چنین مسائلی ندارد. چرا که SHIB دارای توکنومیک کاملاً ضد تورم است و تنها در سال 2021، نزدیک به 50 درصد از کل عرضه توکن شیبا اینو توسط ویتالیک بوترین از چرخه خارج شد. شیبا اینو به سوزاندن توکن های خارج از گردش ادامه می دهد. این امر Shiba Inu را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و نگهداری تبدیل می‌کند، زیرا با کاهش عرضه توکن، تقاضا در طول زمان تعداد کمتری از توکن‌ها را دنبال می‌کند. اقتصاد ساده حکم می کند که قیمت احتمالاً در طول زمان افزایش می یابد.

Shiba Inu همچنین از نظر موارد استفاده بالقوه دوج کوین را شکست می دهد. Dogecoin طراحی شده است تا یک ارز دیجیتال پرداختی باشد و بیشتر شبیه یک نسخه ارزان قیمت بیت کوین باشد. از زمانی که DOGE در سال 2013 وارد بازار شد، پیشرفت یا تنوع زیادی در موارد استفاده از آن صورت نگرفته است.

از طرفی، شیبا اینو یک ارز رمزنگاری شده و یک روش پرداخت است اما موارد استفاده دیگر نیز دارد. با این حال، از آن زمان، اکوسیستم خود را توسعه داده است. از یک مبادله غیرمتمرکز گرفته تا یک متاورس که تبلیغات زیادی را به خود جلب کرده است. همه این موارد استفاده به SHIB به عنوان یک ارز دیجیتال اشاره می کند که ارزش ذاتی آن در حال افزایش است، که یک شاخص مثبت از رشد ارزش بلندمدت آن است.

شیبا اینو در کوتاه مدت تا میان مدت نسبت به Dogecoin برتری دارد. بنابراین، آیا باید Dogecoin بخرید یا Shiba Inu؟ اگر مجبور به انتخاب هستید، SHIB شرط بندی بهتری به نظر می رسد. با این حال، از آنجایی که بازار کریپتو رمزنگاری شده و مرموز است، منطقی است که هر دو را به عنوان بخشی از یک سبد ارزهای دیجیتال متنوع نگهداری کنیم.

بررسی نهایی – آیا Shiba Inu یک ارز دیجیتال عالی برای خرید در سال 2022 است؟

شیبا بهترین ارز سال 2022

ارز دیجیتال Shiba Inu امروز ارزش سرمایه گذاری و خرید خوبی را دارد. تیم Shiba Inu ثابت کرده است که یکی از بهترین ها در حوزه رمزنگاری است. برای درک اینکه چقدر خوب هستند، در نظر بگیرید که شیبا اینو یک سکه میم است که در اواخر سال 2020 وارد بازار شد و با ارزش بازار به یکی از بزرگترین ها تبدیل شد. همچنین یکی از بهترین ارزهای دیجیتال با عملکرد صعودی نزدیک به 50,000,000 درصد شد.

تیم شیبا اینو نیز پس از موفقیت اولیه آرام نگرفته است. در طول سال گذشته، Shiba Inu چندین ویژگی اضافه کرده است که آن را از سایر میم کوین ها متمایز کرده است. برای مثال، از زمانی که شیبا اینو راه اندازی شد، از یک توکن گمانه زنی صرف به داشتن متاورس، صرافی غیرمتمرکز در میان سایر ویژگی ها، حرکت کرده است. 

همه این ویژگی‌ها Shiba Inu را در بین ارزهای دیجیتال برتر برای خرید و نگهداری طولانی مدت قرار می‌دهد. علاوه بر این موارد استفاده، تعداد سازمان هایی که Shiba Inu را به عنوان پرداخت می پذیرند در حال افزایش است.

اساسا، شیبا اینو یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که در سال 2022 و سال های آینده عملکرد خوبی خواهد داشت.

منبع: آنالیتیک اینسایت

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *