0

شاخص ریسک ذخیره بیت کوین به پایین ترین حد خود رسیده است

شاخص ریسک ذخیره بیت کوین
بازدید 593

یکی دیگر از شاخص‌های کلیدی برای شبکه بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح خود رسیده است، زیرا این دارایی نشانه‌های کمی از بازیابی و ریکاوری را نشان می‌دهد. در این خبر به شاخص ریسک ذخیره بیت کوین می پردازیم.

شاخص ریسک ذخیره بیت کوین


بر اساس تجزیه و تحلیل زنجیره ای از Glassnode، اندیکاتور ریسک ذخیره بیت کوین به پایین ترین حد خود رسیده است.
این شاخص از چرخه های بازار پیروی می کند که تعادل ریسک به ریوارد را نسبت به اطمینان و اعتقاد هولدرهای بلندمدت دنبال می کند.
در سطوح کنونی، حتی اعتماد هولدرها با عقیده بیشتر به نظر می‌رسد که در حال تزلزل است، زیرا از زمان بازار نزولی سال 2015(1394) تا این حد پایین نبوده است. حتی در طول بازار نزولی 2018(1397) و رویداد کاپیتولاسیون دسامبر، این شاخص در این لحظه به این سطوح پایین نرفته است.
این معیار توسط تحلیلگر محبوب رمزارز «Murad» مورد توجه قرار گرفت که آن را در 10 جولای(19 تیر) منتشر کرد.

بازارهای بیت کوین تاکنون هرگز دچار رکود نشده اند و ممکن است در اواخر این ماه پس از ارقام منفی تولید ناخالص داخلی در ایالات متحده، رکودی اعلام شود.
سایر معیارها مانند نسبت سود بازده بلندمدت (SOPR) نیز به پایین‌ترین حد خود رسیده است که برای چندین سال مشاهده نشده بود. این شاخص ارزش تحقق یافته تقسیم بر ارزش در ایجاد خروجی مصرف شده، به عبارت دیگر، قیمت فروخته شده تقسیم بر قیمت خریداری شده را اندازه گیری می کند.
بر اساس نمودار، دارندگان یا هولدرهای بلندمدت همچنان حتی با زیان می فروشند که نشان می دهد کاپیتولاسیون در حال حاضر رخ می دهد.

قیمت ها در حدود سه هفته گذشته محدود به منطقه رنج بوده اند و بین منطقه 18000 و 22000 دلاری که قیمت واقعی آن یا مبنای هزینه کل عرضه قرار دارد، در نوسان بوده است.
یک رویداد بزرگ کاپیتولاسیون احتمالاً قیمت ها را به حدود 12000 دلار کاهش می دهد که 82 درصد کاهش مشابه با آنچه در دو بازار نزولی قبلی مشاهده شد، خواهد بود.
این می تواند با تعدادی از اعلامیه های منفی اقتصاد کلان در این ماه از جمله شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) یا تورم ایالات متحده، افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو یا شروع رکود تسریع شود.

منبع:beincrypto

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *