0

دیدگاه بیلی مارکوس در مورد زمستان ارزهای دیجیتال

زمستان ارزهای دیجیتال
بازدید 585

بیلی مارکوس، مهندس فناوری اطلاعات با جکسون پالمر Dogecoin را به عنوان تقلیدی از بیت کوین در سال 2013 تأسیس کرد. او در توییتر درباره بازار نزولی فعلی در فضای کریپتو اظهار نظر کرد و در مورد اینکه چگونه ممکن است بر دیدگاه جامعه تأثیر بگذارد نظر داده است. او این وضعیت را به «زمستان ارزهای دیجیتال» اشاره کرده است، و ظاهراً معتقد است که ممکن است برای مدت طولانی ادامه داشته باشد و مانند سایر فعالان دنیای ارز های دیجیتال امیدوارند امسال تمام شود. مارکوس در توییتی به طعنه گفت: “مردم شروع به درک رمزارز می کنند” فقط در طول زمستان های کریپتو است که مردم “در واقع شروع به درک رمزارز می کنند.” او اضافه کرد که این “اتفاقات” مبانی دانش اولیه هستند. این نکات مورد توجه هستند که بیتکوین به راحتی قابل ردیابی است، مبادلات متمرکز و ناامن هستند و غیره. 

زمستان ارزهای دیجیتال

 او همچنین معتقد است که وقتی افراد تحت تأثیر “طمع شدید” برای دستیابی به ارزهای دیجیتال قرار نگیرند، تمایل دارند تصویر منطقی تری از فضای کریپتو در ذهن خود داشته باشند. با این حال، آنها اغلب از «علاقه غیرمنطقی افراطی» به «نفرت غیرمنطقی شدید» روی می آورند.

پیش از این، بیلی مارکوس در اکانت Shibetoshi Nakamoto (@BillyM2k)

 توییت کرد که:

معتقدم بازار نزولی کنونی تقریباً چهار سال ادامه خواهد داشت. شاید از آنجایی که طمع شدید سلول های مغزی افراد را آلوده نکرده است، آنها می‌توانند دید منطقی تری از فضا داشته باشند، متأسفانه به نظر می‌رسد که خیلی ها مستقیماً از باور افراطی غیرمنطقی به نفرت شدید غیرمنطقی حرکت می‌کنند.

تاریخ توییت: ۳۰ ژوئن ، 2022

منبع : u.today

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *