0

رشد فروش NFT نسبت به هفته گذشته

رشد فروش NFT
بازدید 731

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط پلتفرم cryptoslam.io، فروش NFT در این هفته نسبت به هفته گذشته 26 درصد افزایش داشته است. 17 شبکه مختلف بلاکچین در این هفته بیش از 180 میلیون دلار فروش NFT را ثبت کردند. در این خبر به بررسی رشد فروش NFT می پردازیم.

رشد فروش NFT

رشد فروش NFT
رشد فروش NFT

درحالی که هفته گذشته 142.33 میلیون دلار تراکنش در خصوص NFTها ثبت شده بود. برترین مجموعه این هفته Uniswap V3 NFTV1 Polygon با 68.65 میلیون دلار فروش بوده و دومین مجموعه برتر هفته نیز Bored Ape Yacht Club (BAYC) با 7.58 میلیون فروش می باشد.

رشد فروش NFT
رشد فروش NFT

مجموعه های Immutaswap.io، Digidaigaku و Sorare با 5.9 میلیون دلار تا 7.35 میلیون دلار پشت سر دو مجموعه برتر بودند. اتریوم با 79.29 میلیون دلار بیشترین فروش NFT را به ثبت رساند و پس از آن بلاکچین پالیگان با فروش 69.46 میلیون دلاری NFT در رتبه دوم قرار گرفت. پس از اتریوم و پالیگان، سولانا، Immutable X و زنجیره هوشمند بایننس قرار گرفتند. فلو این هفته با فروش 2.02 میلیون دلاری در رتبه ششم قرار گرفت که 54.19 درصد کمتر از هفته قبل بوده است.

در هفته گذشته، فروش NFT های مبتنی بر پالیگان بیش از 620٪ افزایش یافت. فروش NFT مبتنی بر سولانا 46.99 درصد بیشتر از هفته گذشته بوده و فروش NFT مبتنی بر آربیتروم نیز 142.19 درصد افزایش یافت. اما در مقابل آن ها، فروش NFT مبتنی بر اتریوم در این هفته با کاهش مواجه بود، بطوریکه بیش از 23 درصد نسبت به هفته قبل کاهش یافته است.

منبع: news.bitcoin

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *