0

راه اندازی فارم بیت کوین در آرژانتین

راه اندازی فارم بیت کوین
بازدید 530

شرکت استخراج بیت کوین Bitfarms، فعالیت استخراج رمزارزی خود را در یک مزرعه بزرگ در آرژانتین آغاز کرده است. ساخت این تاسیسات که در اکتبر 2021 (مهر ۱۴۰۰) آغاز شد، اکنون به مرحله اجرا رسیده است و به آن اجازه می دهد تا فرآیند استخراج رمزارزها را آغاز کند. در این خبر به بررسی راه اندازی فارم بیت کوین می پردازیم.

راه اندازی فارم بیت کوین

در فاز اول، تاسیسات قادر به تولید 10 مگاوات انرژی برای میزبانی تجهیزات ماینینگ است. این شرکت انتظار دارد که این امکانات در آینده میزبان بسیاری از ماینرها باشد و قدرت ارائه شده خود را پنج برابر کند. و به 50 مگاوات برساند تا بتواند 2.5 اگزهاش در ثانیه (EH/s) به توان استخراج فعلی ارائه شده توسط شرکت اضافه کند. انتظار می رود تا اواسط سال 2023 (خرداد ۱۴۰۲) به طور کامل به بهره برداری برسد.

با این حال، به گفته این شرکت، این مدرن ترین و بزرگترین عملیات استخراجی آن پس از تکمیل کامل خواهد بود. بیت فارمز قبلاً اعلام کرده بود که میزبان ماینرهای Antminer S19 Pro Hydro در این مرکز خواهد بود، دستگاه هایی که برای بهره وری بهتر از خنک کننده مایع برخوردار هستند.

پیشینه و داستان پروژه

این راه اندازی آغاز تکمیل این پروژه است که در مقطعی به دلیل بحران انرژی که آرژانتین در سال گذشته متحمل شد، مورد انتقاد قرار گرفت. در واقع، ساخت این مزرعه بزرگ باعث نگرانی‌ هایی در میان ناظران آرژانتینی شد و در مورد ماهیت پروژه و ماهیت انرژی مورد استفاده به تحقیق و بررسی پرداختند. بیت فارمز یک قرارداد خصوصی با ارائه‌ دهنده‌ برق که قادر به ارائه قیمت‌ های 0.02.2 دلار در هر کیلووات ساعت بود، مذاکره کرد که هزینه‌ ای بسیار رقابتی است. با این حال، حتی با وجود این مزیت، بیت فارمز نگرانی از کاهش ناگهانی قیمت بیت کوین در بازارهای بین المللی ابراز نگرانی کرده است. در ماه ژوئن (خرداد)، دامیان پولا (Damian Polla)، مدیر کل لاتام بیا فارمز اظهار داشت: کاهش قیمت بیت کوین بزرگترین چالشی است که صنعت ماینینگ در کوتاه مدت با آن مواجه است.

منبع: news.bitcoin

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *