0

دیدگاه مدیرعامل بایننس به قانون‌گذاری رمزارز در آمریکا

دیدگاه مدیرعامل بایننس
بازدید 547

پس از این که دولت بایدن در روز جمعه چارچوب قانون‌گذاری رمزارز در آمریکا را اعلام کرد، با واکنش مثبت رئیس صرافی بایننس همراه شد. در این خبر به بررسی دیدگاه مدیرعامل بایننس می پردازیم.

دیدگاه مدیرعامل بایننس

دولت فعلی ایالات متحده آمریکا بالاخره با انتشار اولین چارچوب خود در خصوص ارزهای دیجیتال، از قانون‌گذاری کامل رمزارز در آینده نزدیک خبر داد.

البته در حالی که برخی از فعالین این حوزه باور دارند که این دستورالعمل نیاز به شفافیت بیشتری دارد، مدیرعامل صرافی بایننس عرضه این چارچوب قانونی را یک حرکت مثبت دانست و اعلام کرد که شرکت او با قانون‌گذاران جهانی همکاری نزدیک خواهد داشت.

پس از ماه‌ها ارائه قوانین مختلف در خصوص دارایی‌های دیجیتال، دولت بایدن در نهایت در جمعه گذشته با ارائه یک چارچوب، از چگونگی قانون‌گذاری این نوع دارایی‌ها خبر داد.

در این چارچوب مسائل مختلفی مطرح شد. چگونگی ادغام کریپتو در سیستم مالی فعلی آمریکا و همچنین تسهیل تراکنش‌های بدون مرز از جمله اولین نکات ذکر شده در این دستورالعمل بود. همچنین دو مسئله دیگر مربوط به ارز دیجیتال بانک مرکزی و همچنین اهمیت بالای دولت برای یافتن راهی برای کاهش فعالیت‌های مجرمانه با ارزهای دیجیتال است.

در حالی که برخی از فعالین حوزه ارزهای دیجیتال نسبت به این چارچوب سوالات و نظرات مختلفی مطرح کردند، چنگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس نسبت به قانون‌گذاری رمزارز در آمریکا نظر مثبتی ارائه داد. او باور دارد که این حرکت از سوی قدرتمندترین اقتصاد دنیا، یک حرکت رو به جلو در صنعت کریپو است.

او همچنین اعلام کرد با وجود اینکه شرکت او توسط چندین دولت و نهاد مختلف پس زده شد، با این حال با دولت آمریکا و همچنین دیگر قانون‌گذاران سرتاسر دنیا همکاری خواهد کرد تا پذیرش این صنعت در بین مردم را بهبود بخشد.

منبع: Cryptopotato

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *