0

خرید ارز سوشی (SUSHI)

خرید ارز سوشی (SUSHI)
بازدید 540

صرافی های غیرمتمرکز (DEX) کاربران را قادر می سازند مستقیماً با یکدیگر معامله کنند، بدون اینکه از طریق یک واسطه متمرکز مانند کوین بیس و بایننس خرید کنند. این بدان معناست که صرافی های غیر متمرکز می توانند دسترسی به انواع گسترده ای از رمز ارزها و خدمات مالی را فراتر از آنچه در صرافی های متمرکز محبوب در دسترس است، ارائه دهند ، به علاوه آنها امکان معاملات بدون واسطه یا نیاز به ارائه اطلاعات شناسایی را فراهم می کنند. برای خرید ارز سوشی (SUSHI) می توانید از لینک زیر نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید:


سوشی سواپ به عنوان یک رقیب محبوب برای صرافی غیر متمرکز پیشرو ، یونی سواپ ظهور کرده است. در واقع این صرافی بر اساس کد یونی سواپ ایجاد شده است.
اگرچه SushiSwap یک راه اندازی بحث برانگیز و پر از حاشیه داشت، از زمان راه اندازی به بعد توانسته است جایگاه قابل توجهی به دست بیاورد و مجموعه ای از محصولات و خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند ییلد فارمینگ، استیکینگ ارز سوشی SUSHI ، وام دهی و عرضه اولیه توکن های جدید را ارائه می دهد . در این مقاله به معرفی صرافی سوشی سواپ و بررسی کامل ارز سوشی ، رمز ارز بومی این صرافی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

سوشی سواپ چیست؟

سوشی سواپ (SushiSwap) یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که به شما امکان می دهد مجموعه گسترده ای از توکن ها و کوین ها را مبادله کرده و همچنین به خدمات مالی دیگر بپردازید. این صرافی هیچ مرجع متمرکز یا واسطه ای ندارد. در عوض ، به قراردادهای هوشمند – یا کدی که فرآیندها را خودکار می کند – و نقدینگی ارائه شده توسط سایر کاربران برای انجام معاملات متکی است.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *