0

خرید ارز دیجیتال وکس (WAXP)

خرید ارز دیجیتال وکس (WAXP)
بازدید 605

وکس (WAX) ارائه دهنده یک پروتکل جهانی با بیش از 400 میلیون گیمر می باشد. کاربران و گیمرهای این پلتفرم می توانند دارایی های گیمینگ خود را در یک بازار مجازی، به صورت غیر متمرکز، در ارتباط با یکدیگر معامله کنند. این بازار نیز آیتم ها و قیمت آنها را نمایش می دهد و به عنوان یک دیتابیس (پایگاه داده ها) عمل می کند. برای خرید ارز دیجیتال وکس (WAXP) می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید :

خرید ارز دیجیتال وکس (WAXP)

فروشندگان از سراسر جهان وارد پلتفرم وکس (WAX) شده و خریداران به طور مستقیم آنها را در انجام یک معامله یکپارچه دخیل می کنند.

پلتفرم opSkins که یک بازار آنلاین جهانی برای خرید و فروش دارایی های دیجیتال گیمینگ است، از توسعه دهندگان پلتفرم وکس (WAX) می باشد. به کمک پلتفرمی که ارز WAX (وکس) به آن تعلق دارد، گیمرها می توانند در یک بلاک چین اختصاصی، به معامله آیتم های دیجیتالی کمیاب که در بازی ها آنها را به دست می آورند، بپردازند.

آغاز کار این پلتفرم به سال 2004 برمی گردد. زمانی که تمرکز آنها بر روی فروش آیتم های بازی World Of Warcraft به صورت همتا به همتا بود. سپس در سال 2015 پلتفرم opSkins راه اندازی شد و به یکی از غول های تجارت دارایی های دیجیتال گیمینگ تبدیل شد. در همین راستا نام صرافی WAX به گوش رسید و عرضه اولیه این کوین یعنی ارز WAX (وکس) در سال 2017 انجام گفت.

برخی ویژگی های پلتفرم یا صرافی WAX 

  • محافظت در برابر نوسانات قیمت

تا به امروز، مسئله نوسانات قیمت رمزارزها اجتناب ناپذیر بوده است؛ در همین راستا، در اختیار داشتن قراردادهای ارز WAX که از طریق پلتفرم آن صادر می شوند، می توانند تا حدی از کاربران در برابر نوسانات قیمت محافظت کند.

  • امنیت شبکه

عدم نیاز به اعتماد یا همان Trustless بودن از دیگر ویژگی های این صرافی است. کاربران می دانند دارایی که در آن قرار گرفته، کلاهبرداری نیست و خرید و فروش آنها در بستری با امنیت بالا انجام می گیرد.

  • هزینه پایین

مقرون به صرفه بودن هم از جمله مواردی است که نمی توان به راحتی از آن گذشت. هزینه پایین معاملات باعث می شود که هر دو خریداران و فروشندگان، سود بیشتری را جمع آوری کنند.

  • نقدینگی زیاد

صرف نظر از این که دارایی های دیجیتال قابل معامله، از بازی های مختلفی سرچشمه می گیرند، اما می توان آنها را به کمک ارز WAX (وکس) یا قراردادهای آن معامله کرد.

  • استیکینگ

دارندگان ارز دیجیتال WAX می توانند به کمک کیف پول خود در یکی از بستر ها مانند Scatter یا Sqrl به انجام عملیات استیکینگ پرداخته و پاداش دریافت نمایند. همچنین کاربران می توانند در پروسه رای گیری های این شبکه شرکت کنند و تنها کافی است که کیف پول سازگار خود را به بلاک چین WAX وصل کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *