0

خرید ارز دیجیتال ورج (XVG)

خرید ارز دیجیتال ورج (XVG)
بازدید 515

Verge محصول مستقیم Bitcoin با چندین ویژگی جدید و بهبود یافته است. Verge دارای 30 ثانیه زمان تقریبی بلوک است که در مقایسه با Bitcoin این زمان 10 دقیقه می باشد. ورج می تواند تا 100 تراکنش در ثانیه را پشتیبانی کند. برای خرید ارز دیجیتال ورج (XVG) از لینک زیر اقدام نمایید:

خرید ارز دیجیتال ورج (XVG)

ورج کوین بر خلاف بیت کوین، از چندین الگوریتم اثبات کار مختلف پشتیبانی می کند که برخی از آنها در CPU ها، برخی در GPU ها و برخی در تراشه های ASIC کار می کنند؛ به این معنی که هر کسی می تواند Verge را با شرایطی یکسان و در دسترس استخراج نماید. ورج در مقایسه با عرضه کل 21 میلیون بیت کوین، 16.5 میلیارد سکه در گردش دارد.

پروتکل Wraith در ورج

پروتکل Wraith یک فناوری است که اجازه می دهد تا کاربر به راحتی بین دفتر کل عمومی و خصوصی در بلاک چین Verge سوئیچ نماید. با استفاده از این پروتکل، برای اولین بار کاربران ارزهای دیجیتالی می توانند انتخاب کنند که کدام یک از دفترکل ها مورد استفاده قرار گیرد. Verge یک رویکرد متفاوت نسبت به دیگر آلت کوین ها برای تبدیل شدن به شبکه ای خصوصی و ناشناس اتخاذ کرده است.

زمانی که پروتکل Wraith روشن می شود، اطلاعات تراکنش پنهان شده و از طریق explorer بلاک چین نیز قابل مشاهده نیست. در شرایطی که شفافیت در معاملات لازم است، پروتکل Wraith خاموش خواهد شد و اجازه می دهد داده های معامله در لایۀ عمومی قابل مشاهده باشد. علاوه بر این، ورج تضمین غیر قابل ردیابی بودن آدرس IP را به لطف پیشرفته ترین نسخه TOR در کیف پول مرکزی (Core Wallet) خود فراهم می کند. Verge در ترکیب با پروتکل Wraith، تنها ارز رمزنگاری شده واقعاً غیر قابل ردیابی است.

هنگامی که کاربری یک تراکنش را با Core Wallet آغاز می کند، دکمه سوئیچ روی “ON” تنظیم شده و دفترکل خصوصی استفاده می شود. اگر آن را خاموش نمایید نیز دفترکل عمومی فعال می گردد.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *