0

تحلیل قیمت پولکادات 2023

تحلیل قیمت پولکادات 2023
بازدید 416

از زمانی که همه‌گیری ریشه‌های ارزهای فیات را آغاز کرد، ارزهای رمزپایه پیشتاز حرکت رو به رو شده‌اند. در این رقابت، رقبای زیادی از بین رفته اند، در حالی که برخی در آزمون زمان مقاومت کردند. یکی از این نام‌ها پولکادات (DOT) است، یکی از پروژه‌های مشهوری که اساساً برای افزودن ارزش به مزایای بلاک چین ایجاد شده است. در این پست به تحلیل قیمت پولکادات 2023 می پردازیم.

تحلیل قیمت پولکادات 2023

گاوین وود یکی از بنیانگذاران سابق بنیاد اتریوم بود. پولکادات علاوه بر اینکه یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های مبتنی بر زیرساخت های چند زنجیره ای و رقیب اتریوم است، راه حل های متعددی را نیز به کاربران خود ارائه می دهد و بلاک چین های مختلف را به یک شبکه یکپارچه می آورد. Towering، به عنوان یک پروژه پیشگام که در شبکه Peer-to-Peer پولکادات اجرا می شود، مزایای بسیار زیادی برای ارائه دارد، به عنوان مثال. امنیت بسیار ناپایدار زنجیره مرکزی و پاراچین، از جمله حکمرانی بی عیب و نقص مشترک. زیرساخت بهبود یافته امکان عملکردهای فراوانی را برای قرار دادن و عملکرد فراهم می کند.

عرضه اولیه موفق پولکادات در اکتبر 2017 با موفقیت بسیار زیادی روبرو شد و بیش از 140 میلیون دلار جمع آوری کرد و بیش از 10,000,000 توکن DOT عرضه کرد. در حالی که در طول عرضه اولیه قیمت DOT/USD روی 0.30 دلار تعیین شده بود، روند خرید کاربران آن را تا پایان آگوست 2020 به سطح مقاومت 6 دلار رساند.

پیش‌بینی‌های تاریخی قیمت پولکادات در اواسط سپتامبر با قیمت 5.20 دلار شروع به معامله کردند و بیشتر کاهش یافتند. در نیمه اول اکتبر 2020 کاهش یافت و در 4.42 دلار معامله شد و در اواسط اکتبر به 3.86 دلار سقوط کرد. در پایان اکتبر، حدود 4.15 دلار بود. با این حال، قیمت پولکادات (DOT) سفر صعودی خود را با 5.88 دلار در نوامبر 2020 آغاز کرد.

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2023

پولکادات دارای ارزش بازار 6,954,225,015 دلار است و در بین 20 ارز دیجیتال برتر در صرافی های مختلف قرار دارد. پیش‌بینی دقیق قیمت و تحلیل‌های تکنیکال کارشناسان مختلف، قیمت ارز دیجیتال پولکادات را به هیچ وجه از عملکرد بهتر از رقبا منصرف نمی‌کند.

پیش‌بینی قیمت پولکادات در سال گذشته واقعاً تغییر کرده است و روند را از ابتدا تا پایان سال کاملاً تغییر داده است.

مشارکت های جدید، پولکادات (DOT) را در کانون توجه قرار می دهد و آن را به صحنه مرکزی برای سرمایه گذاری تبدیل می کند. در این فرآیند، تراکنش‌های بیشتری باید در هر ثانیه انجام شود، که ممکن است چالشی سخت برای دنیای ارز دیجیتال DOT رقبای Polkadot باشد.

اگر نیمه اول 2022 را با نیمه اول 2023 مقایسه کنیم، ممکن است تفاوت فاحشی وجود داشته باشد. پیش‌بینی قیمت پولکادات در سال 2023 می‌تواند با همه روندهای منفی و بدبینانه برای دنیای ارزهای دیجیتال، به‌ویژه پولکادات، خداحافظی کند. این می تواند به معنای آغاز دوره ای از امیدها و وعده های پر از خوش بینی باشد. پیش‌بینی قیمت سکه پولکادات نشان می‌دهد که دارایی ارزشمند بین 5.5 تا 15 دلار افزایش می‌یابد.

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2023 براساس سایت پرایس پردیکشن

از نظر کارشناسان سایت پرایس پردیکشن قیمت پولکادات در سال 2023 به حدود 10 دلار می رسد. افزایش قیمت تخمینی در پنج سال آینده 45 دلار است که 650 درصد افزایش می یابد.

پیش بینی قیمت ارز DOT در سال 2023 براساس سایت کوین پرایس

طبق پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال DOT، قیمت پیش‌بینی‌شده ممکن است تا پایان سال به 13% افزایش یابد. 

پیش بینی قیمت ارز پولکادات در سال 2023 بر اساس سایت دیجیتال کوین پرایس

بر اساس پیش‌بینی‌های قیمت پولکادات، ارزش توکن های DOT ممکن است در شش سال آینده به شدت رشد کنند و تا پایان سال 2023 باید رشد واضحی در حدود 28.40 تا 32.49 دلار داشته باشد.

(15 امتیاز) - 4.7/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *