0

تأییدیه بایننس معمولا چقدر طول می کشد؟ 

تأییدیه بایننس
بازدید 555

تا زمانی که بایننس حساب شما را تأیید نکند، نمی توانید سفر خود را در مسیر سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال شروع کنید. تأییدیه بایننس چیست؟

علاوه بر این، این امکان را ندارید تا از مزایای کامل حساب خود، بدون دریافت تأیید، استفاده کنید. بسته به مشخصات حساب شما، تأیید بایننس گاهی کوتاه‌ بوده و یا گاهی بیشتر از حد انتظار طول می ‌کشد. 

بنابراین، تأیید بایننس دقیقا چقدر طول می کشد؟ 

زمان تأیید بایننس به نوع KYC و کشور محل اقامت شما بستگی دارد و شما می توانید به محض باز کردن حساب Binance، فرآیند تأیید را شروع کنید. طبق گفته بایننس، ممکن است بین دو تا ده روز طول بکشد تا بررسی تاییدیه تکمیل شود و نشان تایید شده دریافت شود.

اما اگر قابلیت Verified Plus را انتخاب کنید که امتیازات بیشتری را در مورد تراکنش ها به شما ارائه می دهد، ممکن است سه تا ده روز فرآیند تاییدیه طول بکشد. تأیید بایننس Enterprise نیز ممکن است بیشتر طول بکشد (بین پنج تا ده روز). به طور کلی، بازه زمانی برای دریافت تأیید در این پلتفرم، هنوز به صورت دقیق در دست نیست زیرا بسته به منطقه متفاوت است.

اما با نگاهی دقیق تر، اگر قوانین تأیید را به درستی دنبال کنید، ممکن است ظرف یک ساعت یا کمتر حساب شما تأیید شود. اما همچنان این زمان تابع قانون منطقه ای شماست. با صرف نظر از این موضوع، باید این نکته را بدانید که تأیید بایننس بسته به عوامل خاص، ممکن است بین یک تا ده روز طول می کشد. 

اما اگرچه تأیید بایننس در برخی موارد ممکن است کمی طول بکشد، اما مطمئن باشید قطعا به ‌روزرسانی در مورد وضعیت حساب شما ارائه می دهد و شما را منتظر نمی گذارد. علاوه بر این، این شرکت اعلام کرده است که ممکن است اعتبار تأیید را تا 10 بار در یک روز رد کند. 

بنابراین هنگامی که اعتبار حساب شما تأیید یا باطل شود، معمولاً از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد و این اطلاع رسانی، معمولاً با راهنمایی همراه است که به شما کمک می کند تا بتوانید حساب خود را تکمیل کنید. اگر آپدیتی در مورد وضعیت شما به ایمیلتان ارسال نشده است یا نمایه شما هنوز تحت بررسی است، پیشنهاد می کنیم کمی صبر کنید تا آپدیتی از حساب خود دریافت نمایید.

می‌توانید وضعیت تأیید خود را به راحتی از طریق برنامه تلفن همراه Binance با ضربه زدن روی نماد نمایه خود در بالا سمت چپ بررسی کنید. اگر تأیید بایننس ناموفق باشد، برنامه وضعیت Failed (به رنگ قرمز) را نشان می دهد. در عکس زیر نمونه ای از یک ایمیل تأیید ناموفق از بایننس آورده شده است که وضعیت Failed را در برنامه نیز منعکس می کند: 

با این حال، در صورت تأیید، یک اعلان ایمیل به دست شما می رسد و تاییدیه ای با نشان سبز رنگ تأیید شده در منوی نمایه خود دریافت خواهید کرد. 

چرا بایننس تأیید حساب را به تاخیر می اندازد یا رد می کند؟ 

اگرچه عملیات تأییدیه بایننس به صورت یکپارچه صورت می گیرد، اما عدم رعایت قوانین، تأیید حساب را به تاخیر می اندازد. بایننس ممکن است تأیید اعتبار شما را به هر یک از دلایل زیر رد کند یا به تأخیر بی اندازد : 

ارائه شناسه یا کارت شناسایی نامعتبر؛ بایننس فقط شناسه های صادر شده توسط دولت را می پذیرد، این شناسه ها از جمله گذرنامه بین المللی، گواهینامه رانندگی، شناسه رای دهنده، شناسه ملی، کارت PAN، یا شماره تامین اجتماعی (SSN). 

کشور محل اقامت شما در شناسه ارائه شده منعکس نشده باشد. 

شناسه ارسالی منقضی شده است یا کپی اصلی نیست. 

شناسه ارائه شده شما در حین اسکن نا خوانا بوده و یا تحریف شده است. به عنوان مثال، بایننس اسکن های سیاه و سفید را رد می کند. 

اگر اطلاعات هر یک از شناسه هایی که در بایننس آپلود می کنید با اطلاعات شخصی شما مطابقت نداشته باشد، بایننس اعتبارنامه شما را رد می کند. 

پیشنهاد می کنیم گزینه هایی را انتخاب کنید که نیاز به ورودی شماره سریال داشته باشند و تا حد امکان از این روش به جای ارسال اسکن استفاده کنید. در نظر داشته باشید که شناسه های اسکن شده ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا تأیید شود و همچنین احتمال نا خوانا بودن اسکن ها  بالا می باشد، Binance به طور خودکار ورودی های سریال مانند BVN یا SSN شما را ارزیابی می کند و بنابراین استفاده از این روش ممکن است روند تأیید را تسریع کند. 

از تراکنش های یکپارچه در بایننس لذت ببرید! 

مزیت مهم بایننس امکان تراکنش سریع توکن ها است. اما همانطور که گفته شد، در صورتی که حساب تایید شده نداشته باشید، بایننس شما را از چنین امتیازاتی محدود می کند. فرآیند تأیید بایننس ساده است، اما مشکلاتی که در این راهنما به آنها اشاره کردیم ممکن است این فرآیند را به تأخیر بیندازند. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *