0

بهترین کیف پول Dogecoin چیست؟ 7 گزینه فضای ذخیره سازی رمزنگاری که باید امتحان کنید 

کیف پول Dogecoin
بازدید 560

با یکی از این کیف پول‌های رمزنگاری مفید، Dogecoin خود را ایمن نگه دارید. کیف پول Dogecoin را در ادامه معرفی کرده ایم.

Dogecoin مدتی است که به عنوان یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار ایستاده است. این سکه که به عنوان یک شوخی شروع شد، رتبه های بالاتری را طی کرده و به یک غول صنعت تبدیل شده است. اما برای اطمینان از ایمن ماندن وجوه خود، کلیدهای خصوصی Dogecoin خود را کجا باید ذخیره کنید؟ بهترین کیف پول های Dogecoin امروزی چیست؟ 

انواع مختلف کیف پول های رمزنگاری شده 

قبل از اینکه یک کیف پول رمزنگاری برای Dogecoin خود انتخاب کنید، باید انواع کیف پول های موجود در بازار را بشناسید، زیرا همه آنها یکسان نیستند. وقتی صحبت از کیف پول‌های رمزنگاری به میان می‌آید، اغلب چهار دسته اصلی را می‌بینید: سخت‌افزار، نرم‌افزار، Custodial و non-Custodial. ما قطعات اختصاصی داریم که تفاوت‌های بین سخت ‌افزار و نرم‌ افزار، و همچنین کیف‌ پول‌های Custodial و non-Custodial را توضیح می ‌دهند، اما به سرعت هر کدام را در اینجا بررسی می‌کنیم. 

کیف پول سخت افزاری یک دستگاه فیزیکی است که کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین ذخیره می کند. در مقابل، یک کیف پول نرم افزاری کاملا دیجیتالی است و معمولاً به شکل یک اپلیکیشن دسکتاپ یا گوشی هوشمند ارائه می شود. برخلاف کیف پول های سخت افزاری، کیف پول های نرم افزاری به اینترنت متصل هستند، به این معنی که به طور قابل توجهی بیشتر در معرض هک هستند. با این حال، کیف پول های نرم افزاری اغلب رایگان هستند، به همین دلیل است که اکثر دارندگان رمزارز به این گزینه تمایل دارند. 

یک کیف پول رمزنگاری نگهدارنده کلیدهای خصوصی شما را برای شما نگه می دارد، در حالی که یک کیف پول کریپتو non-Custodial به شما کنترل کامل و دسترسی به کلیدهای خصوصی را می دهد. اکثر مردم تمایل دارند کیف پول های non-Custodialرا ترجیح دهند، زیرا برای محافظت از وجوه خود نیازی به اعتماد به شخص ثالث ندارند. اما این به این معنی نیست که کیف پول‌های Custodial ناامن هستند. 

برای بالاترین سطح امنیت مطلق، کیف پول سخت افزاری غیرقابل نگهداری ایده آل است اما همیشه راحت نیست. بنابراین، بیایید به بهترین کیف پول های DOGE برای سرمایه شما بپردازیم. 

بهترین کیف پول های Dogecoin 

  1. کیف پول بایننس 

اولین انتخاب در لیست ما، کیف پول نرم افزار نگهداری بایننس است. اما نترسید. تا زمانی که از یک ارائه دهنده قابل اعتماد با ویژگی های امنیتی خوب استفاده می کنید، کیف پول های Custodial نرم افزار لزوماً ناامن نیستند. 

کیف پول بایننس از طیف گسترده ای از کلیدهای ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و البته دوج کوین پشتیبانی می کند. با استفاده از کیف پول بایننس، می‌ توانید از طیف وسیعی از ویژگی‌ های امنیتی مختلف پلتفرم، از جمله احراز هویت دو مرحله ‌ای و فهرست سفید آدرس استفاده کنید. 

بایننس همچنین به کاربران خود مشاوره معاملاتی ارائه می دهد و به کاربران خود دو رابط مبادله ای متفاوت را برای مبتدیان و حرفه ای ها ارائه می دهد، اگر به دنبال خرید، فروش یا سرمایه گذاری وجوه DOGE خود با استفاده از صرافی Binance هستید. 

  1. Ledger (Nano X یا S) 

Ledger یکی از پیشروترین ارائه دهندگان کیف پول سخت افزاری در جهان است که با دو مدل اصلی خود یعنی Nano X و Nano S محبوبیت زیادی در بین دارندگان ارزهای دیجیتال به دست آورده است. هم Nano X و هم S از ذخیره سازی کلیدهای خصوصی Dogecoin پشتیبانی می کنند و دلایل مختلفی وجود دارد که چرا این ارائه دهنده کیف پول یکی از انتخاب های برتر ما است. 

اولاً، کیف پول‌های Ledger از یک سیستم عامل منحصر به فرد به نام BOLOS یا سیستم عامل Blockchain Open Ledger استفاده می‌کنند. BOLOS برای جداسازی همه برنامه ‌های کیف پول موجود از یکدیگر طراحی شده است و به توسعه ‌دهندگان DApp اجازه می ‌دهد کد منبع را به ‌طور امن ایجاد کنند. جداسازی هر برنامه به این معنی است که اطلاعات هرگز بین آنها مبادله نمی شود و بنابراین می توان آنها را فوق العاده ایمن نگه داشت. 

Ledger همچنین از یک تراشه Secure Element (SE) برای ذخیره عبارات اولیه و کلیدهای خصوصی شما با خیال راحت استفاده می کند. تراشه های SE برای جلوگیری از حملات مخرب مانند هک طراحی شده اند، حتی زمانی که بسیار پیچیده هستند. بنابراین، با استفاده از کیف پول های Ledger ، می توانید اطمینان حاصل کنید که وجوه Dogecoin شما به طور موثر محافظت می شود. 

با این حال، شایان ذکر است که کیف پول Ledger رایگان نیست. شما می توانید یک Ledger Nano S را با قیمت حدود 80 دلار خریداری کنید، در حالی که Nano X با قیمت حدود 150 دلار به فروش می رسد (اگرچه قیمت ها بر اساس سایت مورد استفاده متفاوت خواهد بود). 

  1. Exodus 

Exodus یک کیف پول نرم افزاری پرکاربرد است که بیش از 200 رمزارز از جمله Dogecoin را پشتیبانی می کند. اگرچه Exodus یک کیف پول نرم افزاری است، اما غیرقانونی است، به این معنی که کنترل کامل کلیدهای خصوصی را به کاربران خود می دهد. Exodus همچنین دارای طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی برای اطمینان از ایمن نگه داشتن کلیدهای کاربرانش است، از جمله محافظت از پین، ورود بیومتریک و قفل خودکار. 

از آنجایی که Exodus غیرقانونی است، کلیدهای خصوصی شما می توانند به صورت محلی در دستگاه انتخابی شما ذخیره شوند. اما یک کیف پول نرم افزاری تنها می تواند بسیار ایمن باشد، زیرا تا حد زیادی به ویژگی های امنیتی دستگاه شما متکی است تا از شما در برابر حملات محافظت کند. بنابراین، اگر می‌ خواهید از Exodus استفاده کنید، مطمئن شوید که دستگاه شما مجهز به یک برنامه آنتی ‌ویروس قابل اعتماد است و با یک پین یا رمز عبور محافظت می ‌شود. 

علاوه بر این، Exodus به کاربران خود عبارت بازیابی 12 کلمه ای را برای سناریوهای فوری ارائه می دهد تا در صورت فراموش کردن جزئیات ورود، کیف پول خود را برای همیشه گم نکنید. 

  1. Trezor (مدل T یا One) 

مانند Ledger، Trezor یکی دیگر از ارائه دهندگان کیف پول سخت افزاری محبوب با دو مدل است: Model T و Model One. البته، از آنجایی که کیف پول های Trezor فیزیکی هستند، می توانند کلیدهای خصوصی شما را به صورت آفلاین (در انبار سرد) ذخیره کنند، که به طور موثرتری از آنها در برابر حملات از راه دور محافظت می کند. سفت‌افزار Trezor نیز منبع باز است و به افراد این امکان را می ‌دهد تا آسیب ‌پذیری‌ها یا باگ‌ها را در شبانه‌ روز شناسایی و اصلاح کنند. 

اما برخلاف لجر، کیف پول های Trezor از تراشه SE استفاده نمی کنند. این شرکت بیان می کند که این به این دلیل است که Secure Elements منبع بسته هستند، که برخلاف ترجیح منبع باز آن است. اما Trezor از سایر ویژگی‌های امنیتی مانند احراز هویت دو مرحله ‌ای، حفاظت از پین و مهر و موم سخت ‌افزار اولتراسوند استفاده می ‌کند. بنابراین، همچنان می تواند به عنوان یک کیف پول Dogecoin قابل اعتماد عمل کند. 

  1. کیف پول کوین بیس 

مانند بایننس، کیف پول کوین بیس نیز Custodial است، بنابراین کلیدهای خصوصی شما در دست ارائه دهنده است نه شما. این می تواند بسیار راحت باشد و فشار را از روی کاربر کم کند، اما بسیاری کیف پول های non-custodial را ایمن تر می دانند، همانطور که در بالا توضیح داده شد. با این حال، اگر کیف پول Custodial برای شما مناسب به نظر می رسد، کیف پول کوین بیس ممکن است به خوبی برای شما مناسب باشد. 

کیف پول کوین بیس از بسیاری از ارزهای شناخته شده از جمله Dogecoin پشتیبانی می کند. این کیف دارای طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی مفید است که می تواند از کلیدهای خصوصی شما محافظت کند، از جمله چیزی که به عنوان Vault شناخته می شود. Coinbase’s Vault به شما امکان می دهد وجوه خود را به طور جداگانه در حسابی ذخیره کنید که از برداشت فوری ارزهای دیجیتال جلوگیری می کند. 

کاربران می‌توانند یک فرد مورد اعتماد را برای تأیید برداشت‌ها انتخاب کنند یا اینکه برداشت آنها طی یک فرآیند تأیید انجام شود. این کار باعث می شود که احزاب غیرمجاز در چند ثانیه کیف پول شما را خالی نکنند. توجه داشته باشید که قابلیت Vault از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند Coinbase قابل استفاده نیست. 

  1. کیف پول Atomic 

کیف پول Atomic فقط برای ذخیره کردن کلیدهای خصوصی Cosmos (ATOM) شما مفید نیست. همچنین می توانید از کیف پول اتمی برای ایمن نگه داشتن وجوه Dogecoin خود استفاده کنید. 

Atomic Wallet یک ارائه‌دهنده کیف پول نرم‌افزاری قابل اعتماد است که به کاربران اجازه می‌دهد کلیدهای خود را به‌صورت غیرقانونی ذخیره کنند. این بدان معنی است که شما کنترل کامل کلیدهای خصوصی خود را دارید، بنابراین ذخیره سازی ایمن آنها به شما وابسته است. مانند Exodus، کیف پول اتمی به شما امکان می دهد کلیدهای خصوصی خود را در دستگاه خود ذخیره کنید، بنابراین باید آن را به ویژگی های امنیتی کافی برای ایمن نگه داشتن کلیدهای خصوصی خود مجهز کنید. 

اما Atomic Wallet طیف وسیعی از ویژگی‌های امنیتی اضافی را برای اطمینان از دزدیده نشدن کلیدهای خصوصی شما ارائه می ‌کند. در مرحله اول، اطلاعات ذخیره شده محلی شما با استفاده از رمزگذاری متقارن AES رمزگذاری می شود. هر گونه داده از حساب شما که باید با یک بلاک چین تعامل داشته باشد نیز با استفاده از TLS (امنیت لایه حمل و نقل) محافظت می شود. علاوه بر این، می توانید از یک رمز عبور برای محافظت از حساب کیف پول اتمی خود و یک عبارت 12 کلمه ای برای بازیابی کیف پول خود در مواقع اضطراری استفاده کنید. 

  1. KeepKey 

کیف پول سخت افزاری قابل اعتماد است که توسط ShapeShift، یک پلت فرم محبوب DeFi، توسعه یافته است. اگرچه KeepKey به اندازه مدل‌های Ledger و Trezor محبوب نیست، اما همچنان یک محصول معتبر است که می ‌تواند از دارایی‌های دیجیتال شما محافظت کند. 

در حالی که KeepKey تنها از 40 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند، Dogecoin یکی از آنهاست. با استفاده از KeepKey، کاربران می‌توانند با خیال راحت از طریق یک پلتفرم سخت‌ افزاری مبادله و وجوه را انتقال دهند و ویژگی‌های امنیتی مفیدی مانند حفاظت از پین و عبارت‌های عبور ارائه می‌دهند و می‌توانند برای خرید سایر ارزهای فیات با استفاده از کارت اعتباری استفاده شوند. همچنین محدودیتی برای تعداد آدرس های کیف پولی که می توانید به یک دستگاه KeepKey اختصاص دهید وجود ندارد. 

KeepKey به طور قابل توجهی ارزان تر از سایر کیف پول های سخت افزاری معروف است و قیمت آن از حدود 50 دلار شروع می شود. بنابراین، اگر به‌دنبال یک کیف پول سخت‌افزاری مطمئن هستید، اما نمی‌خواهید پول زیادی بخرید، KeepKey ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. 

وجوه Dogecoin خود را با یک کیف پول قابل اعتماد ایمن نگه دارید 

انتخاب یک کیف پول رمزنگاری مناسب با ترجیحات شما ممکن است دشوار باشد، زیرا اکنون گزینه های زیادی وجود دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید کلیدهای خصوصی Dogecoin خود را با خیال راحت ذخیره کنید، از لیست بالا استفاده کنید تا بهترین کیف پول Dogecoin را برای خود پیدا کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *