0

بهترین کیف پول شیبا اینو

بهترین کیف پول شیبا اینو
بازدید 442

شیبا اینو به دلیل ساختار خود که در بلاکچین اتریوم کار می‌کند، توسط طیف وسیعی از کیف پول‌ها پشتیبانی می‌شود. در این مقاله به معرفی بهترین کیف پول شیبا اینو می پردازیم.

بهترین کیف پول شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو بعد از دوج کوین یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های حال حاضر دنیاست و تریدرها و سرمایه‌گذاران زیادی آن را دنبال می‌کنند. شیبا به دلیل اینکه با استاندارد توکن ERC20 اتریوم ساخته شده، بنابراین کیف پول‌های ارز دیجیتال زیادی از آن پشتیبانی می‌کنند. از کیف پول‌های سخت‌افزاری گرفته تا کیف پول‌های نرم‌افزاری تحت وب و موبایلی، می‌توانند محلی برای ذخیره دارایی‌های شیبا باشند.

بهترین کیف پول سخت افزاری شیبا: کیف پول لجر

یکی از بهترین کیف پول‌هایی که می‌توانید شیبا اینو یا هر ارز دیجیتال دیگری را ذخیره کنید، کیف پول‌های سخت‌افزاری است. می‌توان گفت در حال حاضر بهترین کیف پول سخت‌افزاری دنیا لجر نانو اس است. کیف پول‌های سخت‌افزاری از تکنیک‌های بسیار پیچیده‌ای برای محافظت از دارایی شما بهره می‌برند. این کیف پول‌ها همچنین به صورت آفلاین عمل می‌کنند. بنابراین بر خلاف کیف پول‌های تحت وب یا نرم‌افزاری، دارایی شما تحت هیچ شرایطی در معرض خطر هکرها قرار نخواهد گرفت. این کف پول‌ها همچنین به دلیل در اختیار داشتن واژه‌های امنیتی یادآور (Mnemonic Seed Phrase) اجازه می‌دهند تا در صورت گم شدن یا شکستن کیف پول سخت‌افزاری، دارایی خود را بازگردانید.

کیف پول نرم‌افزاری: Trust Wallet

تراست ولت (Trust Wallet) یکی از کیف پول های شیبا اینو است که به صورت رسمی توسط بایننس پشتیبانی می‌شود. بایننس به عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین صرافی‌های بزرگ دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. این محبوبیت در خصوص کیف پول تراست ولت هم صدق می‌کند و در بین تریدرها و سرمایه‌گذاران استفاده زیادی دارد. کیف پول تراست می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای ارز دیجیتال شیبا باشد. این کیف پول روی گوشی‌های اندروید و iOS نصب می‌شود و به دلیل امنیت بالا و گزینه‌های پشتیبان‌گیری، می‌تواند انتخاب خوبی برای طرفداران شیبا اینو باشد.

بهترین کیف پول مولتی‌پلتفرم: Atomic Wallet

اگر به دنبال یکی از بهترین کیف پول های شیبا اینو هستید که از قابلیت مولتی‌پلتفرم بودن برخوردار باشد، می‌توانید روی Atomic Wallet حساب باز کنید. این کیف پول روی سیستم‌ عامل‌های اندروید، iOS و سیستم‌ عامل‌های مختلف دسکتاپ در دسترس است. جالب است بدانید که علاوه‌بر شبیا اینو، کیف پول اتومیک قادر به پشتیبانی بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال است. تمامی ارزهای دیجیتال ERC20 و BEP2 توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شوند.

این کیف پول همچنین از یک قابلیت به نام Atomic Swaps برخوردار است. یک صرافی داخلی که می‌توانید دارایی‌های خود از جمله شیبا اینو را به سایر دارایی‌های موجود در این کیف پول تبدیل کنید.

البته باید در نظر داشته باشید که کیف پول‌هایی که هم به صورت موبایلی و هم به صورت دسکتاپ در دسترس قرار می‌گیرند،‌ با اینکه گزینه ایده‌آلی هستند، اما از امنیت پایین‌تری هم برخوردارند. به این دلیل که تیم توسعه دهنده باید از نظر امنیتی تمامی ورژن‌های این کیف پول‌ها را پشتیبانی کند.

بهترین کیف پول تحت وب: MyEtherWallet

یکی از بهترین و امن‌ترین کیف پول های تحت وب برای شیبا اینو، کیف پول MyEtherWallet است. تمامی ارزهای دیجیتال با استاندارد ERC20 اتریوم می‌توانند در این کیف پول ذخیره شوند. شما برای دسترسی به این کیف پول نیازیبه نصب هیچگونه نرم‌افزاری ندارید و با تمام ابزارهایی که به اینترنت متصل هستند قادر هستید به دارایی‌های خود دسترسی پیدا کنید.

البته یکی از نکات منفی اینگونه کیف پول‌ها این است که باید به شدت مراقب لو رفتن اطلاعات یا وب‌سایت‌های فیشینگ باشید. این مسئله می‌تواند چه از طریق وبسایت و چه از طریق ارائه دهنده سرویس شما رخ دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *