0

بهترین اپلیکیشن برای خرید ارز دیجیتال چیست؟ 

اپلیکیشن برای خرید ارز دیجیتال
بازدید 534

بسیاری از برنامه ‌ها تبلیغات زیادی در دنیا انجام می دهند، اما برنامه های معرفی شده در این مقاله بهترین برنامه ‌هایی هستند که می ‌توان از آنها برای خرید ارز دیجیتال استفاده کرد. 

با محبوبیت بیشتر دنیای ارز های دیجیتال، تعداد فزاینده ای از اپلیکیشن ها به شما امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را می دهند. با این حال، با انتخاب های بسیار، دشوار است که بدانید کدام یک برای شما بهترین است. بنابراین، چه مبتدی یا یک سرمایه ‌گذار با تجربه باشید، این برنامه ‌ها راهی عالی برای شروع کار در حوزه ارز های دیجیتال هستند. 

1.اپلیکیشن برای خرید ارز دیجیتال: Coinbase 

Coinbase یکی از محبوب ترین برنامه های ارز های دیجیتال است و به شما امکان خرید و فروش بیت کوین، اتریوم و سایر آلت کوین های اصلی را می دهد. این یکی از کاربر پسندترین صرافی ‌های موجود است که آن را برای کسانی که تازه وارد ارز های دیجیتال می ‌شوند ایده‌ آل می ‌کند. علاوه بر این، این یکی از امن ترین برنامه های رمزنگاری است. ایمن ترین و چند وجهی ترین برنامه های مدیریت ریسک را ارائه می دهد که برای محافظت از دارایی های مشتریان خود طراحی شده اند و دارای رمزگذاری و امنیت پیشرفته هستند. 

کوین ‌بیس همچنین مجموعه ‌ای عالی از سکه ‌ها و توکن‌ ها را ارائه می ‌دهد که در هنگام انتخاب یک سکه یا توکن برای معامله، طیف وسیعی از گزینه ‌ها را در اختیار کاربران قرار می ‌دهد. کوین بیس همچنین پایگاه کاربری بزرگی ایجاد کرده و پلتفرم خود را حتی در زمان نوسانات زیاد بازار نسبتاً پایدار نگه داشته است. به طور کلی، Coinbase بهترین صرافی رمزنگاری برای کسانی است که به دنبال یک پلتفرم کاربر پسند، قابل اعتماد و کاملاً گرد هستند. 

دانلود: کوین بیس برای اندروید | iOS (رایگان) 

2.اپلیکیشن برای خرید ارز دیجیتال: Robinhood 

Robinhood یک برنامه سرمایه گذاری است که اخیراً توانایی خرید و فروش ارز دیجیتال را اضافه کرده است. یکی از بهترین چیز های Robinhood این است که هیچ هزینه ای برای خرید یا فروش رمزنگاری دریافت نمی کند. اکثر صرافی ها درصدی از هر معامله را به عنوان کمیسیون دریافت می کنند. از طرف دیگر رابینهود 0 درصد شارژ می کند. این باعث می شود که آن پلتفرم مناسبی برای کسانی باشد که می خواهند به طور مکرر یا در حجم زیاد تجارت کنند. در عوض، بیشتر درآمد خود را از شرکت ‌های تجارت فرکانس که هزینه سفارش را پرداخت می ‌کنند، از معامله ‌گران خرده‌ فروشش به دست می ‌آورد. 

رابینهود در دنیای مالی نیز شهرت زیادی به دست آورده است. از آنجایی که Robinhood یک کارگزاری اوراق بهادار است، توسط بورس و اوراق بهادار تنظیم می شود. این به کاربران آرامش می دهد که پول آنها امن و مطمئن است. 

دانلود: Robinhood برای اندروید | iOS (رایگان) 

3.اپلیکیشن برای خرید ارز دیجیتال: Kraken 

امنیت شفاف و کارمزد های پایین کراکن آن را به یکی از صرافی های رمزنگاری پیشرو در بازار تبدیل کرده است. 

به عنوان مثال، وقتی بیت کوین را در Kraken خریداری می کنید، فقط 0.26٪ کارمزد پرداخت می کنید. یکی دیگر از مواردی که کراکن را به یک انتخاب خوب تبدیل می کند این است که یکی از امن ترین صرافی های ارز دیجیتال است. تمام سکه های خود را در فضای ذخیره سازی آفلاین (معروف به “ذخیره سرد”) ذخیره می کند و از احراز هویت 2 عاملی استفاده می کند. کراکن یک برنامه مستحکم نیز دارد. شما می توانید با استیک کردن دارایی های خود با Kraken، سالانه تا 23٪ پاداش کسب کنید. 

دانلود: Kraken برای اندروید | iOS (رایگان) 

4. binance 

بایننس به دلایل خوبی به یکی از محبوب ترین صرافی های ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. بایننس فقط 0.1% کارمزد در معاملات دریافت می کند. آن را با استاندارد صنعت 0.25% مقایسه کنید و می توانید متوجه شوید که چرا بایننس بسیار محبوب است. به عنوان مثال، اگر بخواهید 1000 دلار بیت کوین بخرید، فقط 1 دلار کارمزد دریافت می کنید. این یک هزینه فوق العاده کم است. این آن را برای کسانی که می ‌خواهند مرتباً معامله کنند، گزینه ایده ‌آلی است. 

بایننس همچنین از بیش از 600 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. علاوه بر این، آنها جفت های معاملاتی را برای تقریباً تمام ارز های دیجیتال اصلی ارائه می دهند. این به کاربران انعطاف زیادی در هنگام معامله می دهد. یکی دیگر از مواردی که بایننس را متمایز می کند سرعت تراکنش های سریع آن است. از یک موتور تطبیق پیشرفته استفاده می کند که می تواند تا 1.4 میلیون تراکنش در ثانیه را انجام دهد. این باعث می شود که یکی از سریع ترین صرافی های موجود باشد. 

در نهایت، بایننس به دلیل امنیت عالی خود شناخته شده است. آنها چندین لایه امنیتی از جمله احراز هویت 2 عاملی و مجموعه ای از اقدامات دیگر را پیاده سازی کرده اند. این امر آن را به یکی از امن ترین صرافی ها تبدیل می کند. 

دانلود: بایننس برای اندروید | iOS (رایگان) 

5.اپلیکیشن برای خرید ارز دیجیتال: Crypto.com 

Crypto.com یکی از بهترین صرافی های رمزنگاری است زیرا ویژگی ها و خدمات متنوعی را ارائه می دهد که خرید، فروش و تجارت ارز های دیجیتال را برای کاربران آسان و راحت می کند. یکی از منحصر به ‌فردترین و جذاب ‌ترین ویژگی‌ های Crypto.com، برنامه Earn آن است که به کاربران اجازه می ‌دهد از دارایی‌ های ارز های دیجیتال خود سود کسب کنند. 

Crypto.com همچنین یک برنامه اعتباری ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد تا 50٪ از وثیقه خود را وام بگیرند. علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد خود، کارمزد های معاملاتی رقابتی، رابط کاربر پسند و طیف گسترده ای از ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده را نیز ارائه می دهد. 

دانلود: Crypto.com برای اندروید | iOS (رایگان) 

ویژگی های بهترین برنامه ها و مبادلات ارزهای دیجیتال 

هنگام انتخاب صرافی، مهم است که امنیت، هزینه ها و سهولت استفاده را در نظر بگیرید. هنگامی که به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال هستید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید: 

  • هزینه ها برخی از صرافی ها برای همه معاملات یک کارمزد ثابت دریافت می کنند، در حالی که برخی دیگر درصدی از ارزش معاملات را دریافت می کنند. قبل از استفاده از صرافی مطمئن شوید که چه کارمزدی دریافت می شود. 
  • ارزهای پشتیبانی شده همه صرافی ها از همه ارز ها پشتیبانی نمی کنند. اگر می خواهید ارز خاصی را معامله کنید، اطمینان حاصل کنید که صرافی انتخابی از آن پشتیبانی می کند. 
  • امنیت. صرافی ها پول زیادی را نگه می دارند. مطمئن شوید که صرافی شما اقدامات امنیتی را برای محافظت از وجوه خود اجرا کرده است. 
  • رابط کاربری. شما تبادلی می خواهید که استفاده و درک آن آسان باشد. از تبادل با رابط کاربری پیچیده خودداری کنید. 
  • پشتیبانی مشتری. اگر مشکلی با صرافی دارید، می ‌خواهید بتوانید به راحتی با پشتیبانی مشتری در تماس باشید. مطمئن شوید صرافی ای که انتخاب می کنید از پشتیبانی مشتری خوبی برخوردار باشد. 

بهترین اپلیکیشن برای خرید کریپتو چیست؟ 

اپلیکیشن‌ های مختلفی برای خرید و فروش ارز های رمزنگاری شده وجود دارد، اما همه آنها یکسان ساخته نمی ‌شوند. هنگام انتخاب یک برنامه برای خرید رمزنگاری، مهم است که هزینه ها، امنیت و سهولت استفاده را در نظر بگیرید. هر پنج برنامه ذکر شده در بالا برای خرید ارز دیجیتال عالی هستند، اما اینکه کدام یک برای شما بهترین است به نیاز ها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. مهم نیست که کدام اپلیکیشن را انتخاب می ‌کنید، قبل از سرمایه ‌گذاری در هر ارز دیجیتال، حتما تحقیقات خود را انجام دهید و خطرات آن را درک کنید. 

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله توانسته باشید بهترین گزینه برای بررسی و خرید ارز های دیجیتال را بیابید. 

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *