0

بازداشت بنیانگذار Terra

بازداشت بنیانگذار Terra
بازدید 636

دادگاهی در کره جنوبی حکم بازداشت دو کوان (Do Kwon)، بنیانگذار بلاکچین Terraform Labs را صادر کرده است. بهتر است بدانیم در اوایل سال جاری، سقوط شدید لونا، رمزارز بومی بلاکچین ترا، باعث شروع ریزش بیشتر در کل بازار رمزارزها شده بود. در این پست به بررسی خبر بازداشت بنیانگذار Terra می پردازیم.

بازداشت بنیانگذار Terra

بر اساس اطلاعیه دفتر دادستانی، دادگاه سئول حکمی را برای دو کوان و پنج نفر دیگر به اتهامات نقض قانون بازار سرمایه این کشور صادر کرده است. همچنین دفتر دادستانی گفت که هر شش نفر آن ها درحال حاضر در سنگاپور مستقر هستند.

نابودی پلتفرم Terra در ماه می (اردیبهشت)، به دلیل سقوط استیبل کوین TerraUSD بود که باور به بخش دارایی های دیجیتال را متزلزل کرد که هنوز بخش اعظمی از ریزش ها را جبران نشده است. دنبال کننده های دو کوان با اشاره به لونا، خود را «طرفدار افراطی لونا» می‌ نامیدند. زمانی که TerraUSD، که با نام UST نیز شناخته می‌ شود، همبستگی خود را با دلار آمریکا از دست داد، دوکوان خود را در مرکز یکی از بزرگترین نابودی های رمزارزی دید و اکوسیستمی که ساخته بود، از بین رفت.

بعد از آن حادثه، قیمت هر دو رمزارز تقریبا به صفر رسید و تنها خاکستری از مجموع ارزش بازار 60 میلیارد دلاری که زمانی برای خود نامی بزرگ بود بجا ماند.

منبع: bloomberg

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *