0

اگر ارز ماتیک به 5 دلار برسد، سرمایه گذاری 100 دلاری چقدر می شود

اگر ارز ماتیک به 5 دلار برسد
بازدید 372

شبکه Polygon به لطف مشارکت و گسترش در پروژه‌های مختلف، در یک سال گذشته با سرعتی سریع به محبوبیت رسید. این همچنین منجر به رشد مداوم قیمت پالیگان (MATIC) شد، به طوری که اکنون یکی از ارزهای رمزنگاری شده مورد علاقه چهره های محبوب در صنعت است. قیمت این توکن واقعاً در ابتدای سال گذشته، زمانی که رالی صعودی در آستانه شروع بود، افزایش یافت. اگرچه در تمام دوران اوج خود چندین برابر افزایش یافت، اما عقب نشینی های اخیر به دلیل حوادث سقوط کریپتو منجر به اصلاح قیمت بسیار زیادی برای MATIC شد. در این مقاله بررسی میکنیم اگر ارز ماتیک به 5 دلار برسد سرمایه شما چقدر می شود ؟

اگر ارز ماتیک به 5 دلار برسد

با توجه به پلتفرم ردیابی قیمت کوین مارکت کپ در زمان نوشتن، قیمت MATIC در 0.7965 دلار است که 1.27٪ در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. در اوج روند صعودی سال گذشته، این ارز دیجیتال به شش برابر ارزش فعلی خود رسید. تقریبا یک سال پیش در دسامبر 2021، گاو ها با خرید ارز ماتیک، قیمت این توکن را 2.72 دلار رساندند. در همین حال، تخمین زده می‌شود که طبق پیش بینی های سایت cryptopredictions.com، این رمز ارز جزو 10 ارز دیجیتال برتر رتبه‌بندی شده می‌تواند طی چند سال به ۱.۷۱۰ دلار برسد.

با این حال، این وب سایت همچنین تخمین می زند که این ارز دیجیتال می تواند تا سال 2023 جهش قیمتی بسیار زیادی داشته باشد.

شبکه پالیگان همچنین معیارهای کمی دارد که در حال حاضر به راه خود ادامه می دهند. اخیراً، با راه‌اندازی کارت‌های تجاری NFT دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، بازار توکن NFT شبکه پالیگان شاهد افزایش تعداد تراکنش ها بود. همچنین، این شبکه با شرکت‌های بزرگی مانند پلتفرم Reddit ارتباط برقرار کرد و زمینه را برای گسترش بیشتر افزایش داد. بلاک چین Polygon شاهد حجم عظیمی از حجم معاملات NFT بود که باعث افزایش حدس و گمان در مورد افزایش قیمت MATIC شد.

فرض کنید امروز 100 دلار در ارز پالیگان سرمایه گذاری کرده اید. با نرخ فعلی بازار (0.79 دلار)، 100 دلار تقریباً 126.58 توکن به شما تعلق می گیرد. اگر ارز ماتیک 5 دلار را لمس کند، 100 دلار شما 632 دلار ارزش دارد و به شما بازگشت سرمایه تقریبا 600 درصدی می دهد.

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *